اخبار کسب و کار

نشان افتخار بر سینه خانواده استارتاپی

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شماره صد و بیست و نهم هفته نامه شنبه منتشر شد. نشان افتخار بر سینه خانواده استارتاپی عنوان مهمترین خبر اکوسیستم استارتاپی در هفته گذشته به شمار می رود. بنیانگذاران دیجی کالا و آپارات در گفتگوی اختصاصی با هفته نامه شنبه از آینده و مسئولیت نشان امین الضرب بر سینه آنها سخن گفته‌اند.

حمید محمدی معتقد هست که جوانان استارتاپی باید از تجربه کارآفرینان استفاده کنند و سعید محمدی نیز بعد از کسب این نشان به مسئولیت خلق داستان‌های موفقیت اشاره کرده و سخن گفته است.

اکبرهاشمی مدیر مسئول شنبه در سرمقاله این هفته با عنوان «پیش خور استارتاپی» از وضعیت اقتصادی سال آینده استارتاپ‌ها نوشته و راه حل دوام آوردن و موفقیت در سال آینده را برنامه ریزی و امید دانسته است. سال ۹۸ سالی سخت و کمر شکن برای اقتصاد ایران خواهد بود، ولی نباید فراموش کرد که مجموعه‌های بزرگ اقتصادی از دل بحران‌ها به وجود آمدند.

در صفحه بازاریابی محتوا، گزارشی از چگونگی ساخت داستان برند مجموعه و همچنین قسمت هفتم مجموعه صفر تا صد تولید محتوا منتشر شده است. روش‌های بازاریابی پمبرز نیز از دیگر مطالب منتشر شده در حوزه بازاریابی است.

در صفحه آغاز راه این شماره، استارتاپ‌های خدمت از ما، جزوه ننویس و لوکوبوک معرفی شده‌اند. حمید طهماسبی بنیانگذار خدمت از ما از تصمیمشان برای جذب سرمایه و گرفتن سهمی از بازار ۱۰۰۰ میلیاردی گفته است و میلانی بنیانگذار جزوه ننویس می‌خواهد تا پایان سال ۳۰ اپلیکیشن تولید کند و جزوه ننویس را به یک دستیار آموزشی برای دانشجویان تبدیل کند.

برای خرید نسخه کاغذی شنبه و یا دانلود نسخه pdf به وب‌سایت این مجله (shanbemag.ir) مراجعه کنید.

The post نشان افتخار بر سینه خانواده استارتاپی appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا