اخبار کسب و کار

مهم‌ترین برندگان Teen Choice Awards امسال چه فیلم‌هایی بودند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

یکشنبه شب این هفته شاهد برگزاری بیستمین مراسم سالانه Teen Choice Awards بودیم. مراسمی که به بررسی دستاوردهای یک سال در حوزه‌های موسیقی، ورزش، مد، سینما، تلویزیون و اینترنت می‌پردازد. این مراسم از طرف تماشاگران بالای ۱۳ سال در سراسر ایالات متحده آمریکا از طریق چندین شبکه اجتماعی داوری می‌شود. جایزه‌ای با رویکرد خاص به سلیقه عمومی نوجوانان وجوانان که البته رویکرد ویژه آن از نامش پیداست.
مجموعه تلویزیونی ریوردیل (Riverdale)، فیلم سینمایی موزیکال برترین شومن (The Greatest Showman) و درام تلویزیونی شکارچیان سایه (Shadowhunters) از آثار موفق Teen Choice Awards امسال بودند.
در کنار آثار مذکور، بخش مهمی از جوایز بخش فیلم هم به آثار جهان سینمایی مارول یعنی انتقام‌جویان: جنگ ابدیت، پلنگ سیاه و ثور: رگناروک رسید.
ستاره‌ شاخص مراسم دیشب مجموعه تلویزیونی ریوردیل بود که موفق شد در ۱۲ عنوان نامزد دریافت جایزه شود. این مجموعه نهایتا ۹ عنوان جایزه از ۱۲ عنوانی که در آن‌ها نامزد دریافت جایزه بود را به خود اختصاص داد. جالب اینکه ۳ مورد عدم دریافت جایزه این مجموعه زمانی رخ داد که ریوردیل در یک حوزه ۲ بار نامزد شده بود در عمل به دلیل رقابت با خود از دریافت ۳ عنوان دیگر محروم ماند. ریوردیل موفق شد امسال هم مثل سال گذشته جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی درام را تصاحب کند.

گذشته از شب خیره‌کننده ریوردیل، باید به موفقیت فیلم سینمایی موزیکال برترین شومن هم اشاره کرد. این ساخته مایکل گریسی که در گیشه هم شرایط خوبی را تجربه کرد در هفت عنوان نامزد شد و نهایتا ۴ جایزه شامل بهترین فیلم درام و بهترین بازیگر مرد فیلم درام را به خانه برد.
درام تلویزیونی شکارچیان سایه، یک مجموعه تلویزیونی ماورایی که اقتباسی آزاد از مجموعه کتاب‌های The Mortal Instruments شناخته می‌شود هم در مراسم Teen Choice Awards شب بدی را تجربه نکرد.
شکارچیان سایه موفق شد جایزه بهترین مجموعه فانتزی/علمی‌تخیلی و بهترین بازیگر مرد مجموعه فانتزی/علمی‌تخیلی را به دست آورد. این مجموعه در سال ۲۰۱۸ تمدید نشد اما ظاهرا قرار است دو قسمت دیگر برای جمع‌بندی کامل سریال ساخته شود که احتمالا اوایل سال ۲۰۱۹ روی آنتن خواهد رفت.

اما در بخش فیلم‌های سینمایی عمده عناوین مهم نصیب آثار جهان سینمایی مارول شد. انتقام‌جویان: جنگ ابدیت،‌ یکی از آثار پرسرو صدا و بسیار پرفروش امسال جایزه بهترین فیلم اکشن، بهترین بازیگر مرد فیلم اکشن و بهترین بازیگر زن فیلم اکشن را به خود اختصاص داد. دیگر فیلم موفق مارول در سال ۲۰۱۸ یعنی پلنگ سیاه به عنوان بهترین فیلم علمی تخیلی شناخته شد و لتیشیا رایت بازیگر زن این فیلم هم جایزه بهترین بازیگر زن فیلم علمی تخیلی را به دست آورد. نهایتا جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم علمی تخیلی به کریس همسورث برای بازی در نقش ثور در فیلم ثور: راگناروک رسید.

The post مهم‌ترین برندگان Teen Choice Awards امسال چه فیلم‌هایی بودند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا