اخبار کسب و کار

چگونه به او بگویم دوستت دارم

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

عاشق ماندن یک چالش واقعی است! چطور می‌توانیم با وجود همه‌ی خواست‌ها، تعارضات و خستگی و درماندگی‌های زندگی روزمره، رابطه‌مان را تازه و رو به جلو نگه داریم؟! در پرفروش‌ترین کتاب لیست نیویورک‌تایمز یعنی کتاب پنج زبان عشق شما با رمز و رازهای ساده‌ای آشنا می‌شوید که رابطه‌ی میلیون‌ها زوج در نقاط مختلف جهان را نجات داده است. صرف نظر از اینکه رابطه‌ی شما درحال شکوفایی باشد و یا درحال افول، روش دکتر چاپمن برای ابراز و دریافت عشق، به شما کمک می‌کند تا سطوح عمیق‌تر و غنی‌تری از صمیمیت را با شریک زندگی‌تان تجربه کنید. از همین امروز شروع کنید! مجموعه کتاب‌های «پنج زبان عشق» به همان میزان که روشنگری می‌کند، کاربردی و عملی هم هست. ویرایش ۲۰۱۵ این کتاب، که برای پاسخگویی به پیچیدگی‌های روابط امروزی بروز رسانی شده است، حقایقی ذاتی را آشکار می‌کند و مهارت‌های کاربردی و مرتبط را به شیوه‌ای مفید معرفی می‌کند.

چگونه به او بگویم دوستت دارم

افراد به طرق متفاوتی ابراز عشق و علاقه می‌کنند و عشق و علاقه دریافت می‌کنند. وقت گذاشتن برای یکدیگر، کلام تاییدآمیز، دریافت هدایا، خدمت کردن، تماس فیزیکی. اگر شما عشق و محبت خود را به زبانی ابراز کنید که همسرتان آن را نفهمند، او اصلا متوجه نخواهد شد که شما ابراز عشق کرده‌اید. مشکل اینجاست که شما به دو زبان متفاوت سخن می‌گویید. در این نسخه، راهنمای کاملی را خواهید داشت که به شما زوج‌ها کمک می‌کند تا همچون یک تیم عمل کنید. پیش از آن که متوجه شوید، یاد می‌گیرید که زبان منحصر به فرد عشق همسرتان را بفهمید و به آن صحبت کنید و عشق و محبت خود را به طور موثر ابراز کنید، و در مقابل عشق همسرتان را نیز حقیقتا احساس کنید.

دانلود کتاب از فیدیبو

راه‌حل‌های عاشقانه

پنج زبان عشق

به زبان آوردن تعریف و تمجید و یا گفتن کلماتی به نشانه قدردانی، موثرترین وسیله بیان عشق و علاقه می‌باشد که در عباراتی ساده و روشن به بهترین نحو می‌تواند بیان شود از قبیل: این لباس خیلی بهت میاد، ممنونم که امشب ظرف‌ها را شستی و… حال اگر زن و شوهری مرتب این گونه از هم تعریف و تمجید کنند و اظهار قدردانی نمایند، به نظر شما فضای عاطفی زندگی مشترک چگونه خواهد بود، کتاب حاضر راه‌کارهای موثری برای ایجاد این فضا ارائه می‌دهد.

دانلود کتاب از فیدیبو

پنج زبان عشق مجردها

پنج زبان عشق

البته مجردها گروه همگونی نیستند. مجردها حداقل به پنج دسته متفاوت تقسیم می شوند. بزرگترین دسته آنهایی هستند که هرگز ازدواج نکرده اند، اما چهار دسته دیگر نیز باید مورد توجه قرار بگیرند. این پنج گروه عبارتند از: ۱. آن هایی که هرگز ازدواج نکرده اند. این گروه شامل مجردهای ۱۸ سال به بالا حدود ۴۹ میلیون نفر از مردم آمریکا را تشکیل می دهد. متوسط سن ازدواج بار اول در میان زنان به بیست و پنج سال و در میان مردان به بیست و هفت سال رسیده است. این بدان معناست که در گروه کلیِ جمعیت هجده تا بیست و چهارساله، از هر ده نفر تقریبا نُه نفر (۸۷ درصد) هرگز ازدواج نکرده اند. ۲. آن هایی که طلاق گرفته اند. امروزه ۱۰ درصد کل بزرگسالان افرادی هستند که طلاق گرفته اند. اما به مرور زمان تعداد بیشتری از افراد متأهل با مسئله طلاق مواجه می شوند. ظرف پنج سال، ۲۰ درصد کل ازدواج ها به طلاق منجر می شود. ظرف ده سال، یک سوم کل زوج ها از هم طلاق خواهند گرفت، و ظرف پانزده سال، ۴۳ درصد طلاق خواهند گرفت. ۳. آن هایی که جدا شده اند اما طلاق نگرفته اند. این ها افرادی هستند که قانونا هنوز متأهل اند اما دیگر زیر یک سقف زندگی نمی کنند. از نظر شیوه زندگی، آن ها بیشتر مجردند تا متأهل.

دانلود کتاب از فیدیبو

پنج نشانه خانواده سرشار از عشق

https://fidibo.com/book/82437-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-5-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%B4%D9%82?utm_source=DIGIKALAMAG&utm_medium=blog-post&utm_term=p-497495&utm_content=Button&utm_campaign=dgmarketing

خانواده یک واحد جهان شمول است. هیچ فرهنگی روی زمین وجود ندارد که زنان و مردان آن بدون هیچ قاعده و مقرراتی با یکدیگر ارتباط جنسی برقرار کنند و فرزندان شان به حال خود رها شوند. هرچند اخیرا چنین فلسفه ای به فرهنگ موجود ما تحمیل شده اما تجربه حاصل از آن عمر کوتاهی داشته و تنها دلیل آن نیز این است که این ایده کاربرد ندارد، و سبب سعادت بیشتر، و آزادی و زندگی بهتر کاربران آن نمی شود. این تجربه باعث ظهور نسلی با خلاقیت بیشتر، مشکلات عاطفی کمتر و دستآوردهای بیشتر نمی شود، بلکه عکس این قضیه صادق است. در نتیجه این ایده به تدریج از صحنه خارج شده و نسل جدیدی به جا گذاشته که بی قطب نما در پهنه وسیعی از ناشناخته ها سرگردان مانده است. اساسا پنج خصیصه برای یک خانواده سرشار از عشق وجود دارد: پنج عنصری که اگر در جایگاه خویش قرار گیرند خانواده ای سالم خلق خواهند کرد. من موظفم که عقایدم را درباره راه های خلق این پنج عنصر در خانواده شما بیان کنم، بنابراین همان گونه که می بینید این کتاب به پنج بخش تقسیم شده است که هر کدام یکی از پنج خصیصه خانواده سرشار از عشق را توصیف می کند و سپس ایده های عملی ای ارائه می دهد که می توانید فورا در خانواده خودتان بکار ببندید. آنچه در خانواده شما می گذرد بر کل ملت اثر می گذارد، و خوب یا بد حتی بر تمام جهان اثر خواهد گذاشت. ما همراه یکدیگر صعود و سقوط می کنیم. من با رویی گشوده آماده شنیدن نظرات شما هستم و امیدوارم افکار و عقایدم نیز به حال شما مفید واقع شود.

دانلود کتاب از فیدیبو

پنج زبان عشق کودکان

پنج زبان عشق

هر کودکی باید از عشق برخوردار باشد آیا می‌دانید چگونه آن را ابراز کنید؟ کودکان شدیدا نیاز دارند که بدانند شما چقدر دوستشان دارید. اما اگر شما “زبان عشق” خاص آن‌ها را ندانید، ممکن است نتوانید عشق‌تان را به آن‌ها نشان بدهید. اگر زبان عشق شما با زبان عشق فرزندتان فرق دارد، بهتر است هر چه سریع‌تر زبان او را یاد بگیرید. و گرنه قادر نخواهید بود عمیق‌ترین نیازهای عاطفی او را برطرف کنید. شما می‌توانید صحبت به زبان عشق فرزندتان را یاد بگیرید و به طرزی زیبا و رسا به این زبان صحبت کنید. دکتر گری چاپمن نویسندة مجموعه کتاب‌های پرفروش پنج زبان عشق است که تا کنون بیش از ۲ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

دانلود کتاب از فیدیبو

پنج زبان عشق نوجوانان

پنج زبان عشق

چالش هایی که نوجوان امروزی با آن مواجه است شباهت بسیاری به چالش هایی دارد که خود شما هنگام نوجوانی با آن مواجه بودید. در وهله اول، مسئله پذیرش و انطباق با تغییرات جسمی نوجوان مطرح است. بازوها و ساق ها و دست ها و پاها گاه به طرز نامناسبی رشد می کنند و “سیمای بدمنظری” به نوجوان می بخشند که گاهی اوقات او را بسیار ناراحت می کند. ثانیا رشد جوانب جنسی بدن می تواند هم هیجان انگیز و هم اضطراب آور باشد. و کدام پدر و مادری است که از مبارزه نوجوان خود با بدترین دشمن او یعنی جوش های غرور جوانی رنج نکشیده باشد؟ این تغییرات جسمانی پرسش های بسیاری را در ذهن نوجوان ایجاد می کنند. او می گوید “من دارم بزرگ می شوم. نمی دانم در آینده چه شکلی خواهم بود. آیا خیلی قدبلند یا خیلی قدکوتاه می شوم؟ آیا گوش هایم خیلی بزرگ می شود؟ آیا سینه هایم خیلی کوچک می شود؟ دماغم چه شکلی می شود؟ آیا پاهایم خیلی بزرگ نیستند؟ من خیلی چاقم یا خیلی لاغر؟” و سیل این پرسش ها همچنان در ذهن نوجوانِ رو به رشد ادامه دارد. شیوه ای که نوجوان به این پرسش ها پاسخ می دهد تأثیر مثبت یا منفی بر هویت شخصی او خواهد داشت. همراه با رشد جسمانی، رشد فکری نیز سرعت می گیرد. نوجوان به شیوه جدیدی از تفکر دست می یابد. زمانی که او کودک بود به اَعمال و رویدادهای مشخص فکر می کرد. اکنون به عنوان یک نوجوان به مفاهیم مجرّدی چون صداقت، وفاداری و عدالت می اندیشد. تفکر مجرّد درهای دنیای وسیعی از امکانات نامحدود را می گشاید. اکنون نوجوان می تواند به این فکر کند که چطور اوضاع ممکن است متفاوت باشد، جهان بدون جنگ چگونه خواهد بود، و والدین فهیم چگونه با فرزندان شان رفتار می کنند. دنیای امکانات وسیع انواع درها را برای کسب هویت شخصی می گشاید. نوجوان با خود فکر می کند “من می توانم یک جراح مغز بشوم یا یک خلبان یا یک سپور خیابان”. امکانات نامحدودند و نوجوان می تواند خود را در هیئت حرفه های گوناگون تجسم کند.

دانلود کتاب از فیدیبو

The post چگونه به او بگویم دوستت دارم appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا