اخبار کسب و کار

فروش پلی‌استیشن ۴ از ۹۱ میلیون دستگاه گذشت و اسپایدرمن ۹ میلیون نسخه فروخت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

سونی آمار و ارقام مربوط به فروش کنسول بازی خود را منتشر کرده است. این گزارش آمار فروش پلی‌استیشن ۴ تا پایان سال گذشته‌ی میلادی، یعنی تا روز ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۸ را محاسبه کرده و از فروش ۹۱.۶ میلیون دستگاه کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ می‌گوید. طبق گفته‌ی سونی این رقم ۹۱.۶ میلیون دستگاه آماری است که از فروش به مصرف کنندگان دارند و تعداد دستگاه‌های توزیع شده در فروشگاه‌ها، حتی بیشتر است.

تعداد فروش کل بازی‌های پلی‌استیشن ۴ به ۸۷۶ میلیون نسخه رسیده است.

در کنار اعلام آمار فروش کلی کنسول، سونی ارقام دیگری هم ارایه داده است:

  • کنسول پلی‌استیشن ۴ در طول دوره‌ی تعطیلات پایانی سال ۲۰۱۸ بیش از ۵.۶ میلیون دستگاه در جهان فروش داشته است.
  • بازی‌های پلی‌استیشن ۴ در طول تعطیلات پایان سال ۲۰۱۸ بیش از ۵۰.۷ میلیون نسخه فروش جهانی داشته‌اند؛ طوری که تعداد فروش کل بازی‌های پلی‌استیشن ۴ با احتساب این رقم به ۸۷۶ میلیون نسخه می‌رسد.
  • بازی اسپایدرمن (Marvel’s Spider-Man) که در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ عرضه شده، مجموعا تا روز ۲۵ نوامبر فروشی بیش از ۹ میلیون نسخه داشته است.

«جان کودرا»، مدیر عامل پلی‌استیشن، در قالب یک بیانیه‌ی خبری گفته است: «به لطف پشتیبانی طرفداران‌مان در طول تعطیلات، خوشحالیم بگوییم که فروش جهانی پلی‌استیشن ۴ به ۹۱.۶ میلیون دستگاه رسیده است. هم‌چنین با افتخار اعلام می‌کنیم که تعداد کاربران ماهانه‌ی فعال شبکه‌ی پلی‌استیشن رشدی قدرتمند داشته و تا پایان نوامبر ۲۰۱۸ از مرز ۹۰ میلیون کاربر گذشته است.»

به نظر می‌رسد که سونی به این زودی‌ها قرار نیست بی‌خیال پلی‌استیشن ۴ شود. جان کودرا ادامه می‌دهد: «در این سال، می‌خواهیم تجربه‌هایی پیشرفته‌تر را با مجموعه‌ای از بازی‌های مورد انتظار که فقط روی پلی‌استیشن ۴ ممکن هستند، به طرفداران خود ارایه دهیم.»

بیشتر بخوانید: بازی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ منتظرشان هستیم

منبع: Sony

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post فروش پلی‌استیشن ۴ از ۹۱ میلیون دستگاه گذشت و اسپایدرمن ۹ میلیون نسخه فروخت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا