اخبار کسب و کار

ریزر از اولین مانیتور مخصوص بازی خود رونمایی کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت ریزر، از بزرگترین سازندگان تجهیزات مخصوص بازی، اولین مانیتور خود را به نمایشگاه CES 2019 آورده است. شرکت ریزر (Razer) از مانیتور جدید خود به اسم «رپتور» (Raptor) رونمایی کرده است. این مانیتور ۲۷ اینچی قرار است در سال جاری میلادی با قیمت ۷۰۰ دلار وارد بازار شود.

مانیتور رپتور ریزر تمام قابلیت‌ها و مشخصات سخت‌افزاری که از یک مانیتور مخصوص بازی انتظار دارید را در خود جای داده است. با این حال، چیزی که سطح مانیتور ریزر را در مقابل رقبا ارتقا می‌دهد، طراحی آن است. ریزر طراحی ظاهری بسیار خوبی برای مانیتور خود در نظر گرفته است؛ طوری که صفحه‌ی نمایش حاشیه‌ی بسیار کمی دارد، پشت مانیتور فلزی و پایه‌ی آن هم از جنس آلومینیوم است. در عین حال، کابل‌های مانیتور به زیباترین شکل ممکن در پشت آن کنار هم قرار گرفته‌اند. این مانیتور یک کابل برق، یک کابل HDMI، یک کابل DisplayPort، یک ورودی USB Type-C و یک ورودی USB معمولی دارد.

این مانیتور ۲۷ اینچی قرار است در سال جاری میلادی با قیمت ۷۰۰ دلار وارد بازار شود.

مثل تمام محصولات شرکت ریزر، مانیتور رپتور این شرکت هم از ال‌ای‌دی‌های رنگی استفاده می‌کند؛ طوری که پایه‌ی مانیتور شامل ال‌ای‌دی‌های سری کروما (Chroma) این شرکت است و می‌تواند با بازی‌های مختلف و توسط نرم‌افزار ریزر، تنظیم شود.

از نظر سخت‌افزاری، مانیتور رپتور ریزر یک صفحه نمایش با وضوح تصویر QHD یا همان ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد. سرعت انطباق تصویر این مانیتور ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخگویی مانیتور هم بین ۱ تا ۷ میلی‌ثانیه قابل تنظیم است. طبق گفته‌ی ریزر میزان روشنایی مانیتور تا ۲۴۹ نیت قابل تنظیم است و این مانیتور هم‌چنین از تکنولوژی HDR پشتیبانی می‌کند.

یک نکته که کمی از جذابیت این مانیتور برای گیمرهای حرفه‌ای کم می‌کند، پشتیبانی آن از تکنولوژی FreeSync شرکت AMD است. مانیتور ریزر از تکنولوژی انطباق تصویر G-Sync انویدیا پشتیبانی نمی‌کند.

قابلیت‌های نرم‌افزاری متعددی هم در مانیتور رپتور ریزر وجود خواهد داشت. می‌توان چند ورودی را به صورت همزمان تماشا کرد و این مانیتور هم‌چنین قابلیت اتصال به گوشی Razer Phone 2 توسط یک اتصال USB Type-C را دارد.

زمان دقیق عرضه‌ی مانیتور Razer Raptor مشخص نیست.

منبع: The Verge

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post ریزر از اولین مانیتور مخصوص بازی خود رونمایی کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا