اخبار کسب و کار

بازی‌هایی که در ۲۰۱۹ منتظرشان هستیم

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

مقاله‌ی زیر با رونمایی بازی‌های جدید و مشخص شدن تاریخ عرضه‌ی بازی‌ها به صورت مرتب بروزرسانی می‌شود. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم این صفحه را ذخیره کنید و هر چند وقت یک بار به آن سر بزنید تا از بازی‌های آینده و بهترین بازی‌های ۲۰۱۹ خبردار شوید.

به پایان نسل‌های کنسولی که نزدیک می‌شویم، معمولا کیفیت بازی‌ها بالا می‌روند. استودیوهای بازی‌سازی با سخت‌افزار کنسول‌ها آشنایی کافی پیدا کرده‌اند و از طرفی هم مراحل طولانی و چند ساله‌ی ساخت بازی‌هایشان رو به اتمام است، در نتیجه یکی دو سال پایانی نسل‌های بازی‌های ویدیویی، با ساخته‌های شگفت‌انگیزی همراه می‌شود.

در سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه‌ی تعدادی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر بودیم؛ بازی‌هایی مثل God of War و Red Dead Redemption 2 تجربه‌هایی شگفت‌انگیز و جدید در صنعت بازی نشان‌مان دادند.

روند عرضه‌ی بازی‌های بزرگ و باکیفیت در سال ۲۰۱۹ هم ادامه خواهد داشت. کم و بیش به پایان عمر دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ نزدیک می‌شویم. شرکت‌های بازی‌سازی مختلف برای سال ۲۰۱۹ بازی‌های بزرگی را در نظر دارند. برخی از این بازی‌ها آن‌قدر بزرگ و مهم هستند که سال‌هاست منتظر عرضه‌ی آن‌ها نشسته‌ایم. بازی‌هایی مثل Cyberpunk 2077 و Death Stranding این طور که به نظر می‌رسد بالاخره قرار است در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شوند.

تصمیم گرفته‌ایم تا در قالب یک مقاله‌ی مفصل، از بهترین بازی‌های ۲۰۱۹ برای شما بگوییم و امیدواریم که این مقاله در طول سال آینده به شما در انتخاب بازی کمک کند.

New Super Mario Bros U Deluxe
تهیه کننده: Nintendo
سازنده: Nintendo
سبک: سکوبازی
پلتفرم: Switch
تاریخ عرضه میلادی: ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۲۱ دی ۱۳۹۷

بازی‌های ماریو هرگز قدیمی نمی‌شوند. اگر حرف ما را قبول ندارید، همین حالا یک شبیه‌ساز پیدا و اولین شماره‌ی ماریو را روی آن بازی کنید. ماریو بیست سالی است که سه بعدی شده و روند و سبک کاملا جدیدی پیدا کرده، ولی نینتندو بی‌خیال ریشه‌های دو بعدی این بازی هم نشده است. چند سال پیش روی کنسول Wii U شاهد عرضه‌ی بهترین بازی دو بعدی ماریو به اسم New Super Mario Bros U بودیم. نینتندو تصمیم گرفته است تا این سکوبازی شگفت‌انگیز را با بسته‌ی الحاقی شخصیت لوییجی، روی کنسول جدیدش یعنی سوییچ عرضه کند. این نسخه از نظر روند و گرافیک تفاوتی نکرده، ولی کامل‌ترین و بهترین ماریو دو بعدی حال حاضر است.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Tales of Vesperia: Definitive Edition
تهیه کننده: Bandai Namco Entertainment
سازنده: Namco Tales Studio
سبک: نقش‌آفرینی ژاپنی
پلتفرم: PS4، Xbox One، PC، Switch
تاریخ عرضه میلادی: ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۲۱ دی ۱۳۹۷

بازی Tales of Vesperia Definitive Edition

ده سالی از عرضه‌ی Tales of Vesperia می‌گذرد و بالاخره قرار است این بازی را روی کنسولی به غیر از ایکس‌باکس۳۶۰ ببینیم. مجموعه بازی‌های Tales of هر کدام قصه و شخصیت‌های خودشان را دارند، و Vesperia هم که در واقع دهمین قسمت این مجموعه محسوب می‌شود، قرار است در قالب نسخه‌ای بازسازی شده به اسم Definitive Edition روی تمام پلتفرم‌های امروزی عرضه شود. بازی Tales of Vesperia مثل دیگر قسمت‌های این مجموعه، یک نقش‌آفرینی ژاپنی نوبتی است؛ یعنی می‌توانید انتظار یک داستان خطی و کاملا ژاپنی را از بازی داشته باشید. با این حال، مجموعه‌ی Tales of به لطف سیستم مبارزه‌ی خاصی که دارد، خود از دیگر نقش‌آفرینی‌های ژاپنی جدا کرده است. نسخه‌ی Definitive Edition در کنار افزایش وضوح تصویر و سرعت اجرای بازی، حتی محتوای داستانی جدید و شخصیت‌های تازه‌ای دارد.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Onimusha: Warlords
تهیه کننده: Capcom
سازنده: Capcom
سبک: اکشن
پلتفرم: PS4، Xbox One، PC، Switch
تاریخ عرضه میلادی: ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۲۵ دی ۱۳۹۷

بازی Onimusha: Warlords

اولین قسمت مجموعه بازی‌های محبوب «اونیموشا» (Onimusha) قرار است بازسازی و روی کنسول‌های نسل فعلی عرضه شود. قسمت اول و دوم بازی اونیموشا از نظر ساختار و روند،‌ بیشتر شبیه به بازی‌های داینو کرایسیس و رزیدنت اویل است؛ یعنی با دوربینی ثابت طرف هستید و بازی هم تمرکز زیادی رو گشت و گذار دارد. این نسخه‌ی جدید بازی Onimusha: Warlords از نظر گرافیکی هم پیشرفت‌هایی کرده، ولی نباید انتظار یک بازسازی بزرگ و کامل را داشته باشید؛ طوری که فقط وضوح تصویر بازی بالا رفته است. امیدواریم عرضه‌ی این بازسازی اونیموشا نهایتا به ساخت قسمت‌های جدیدی در این مجموعه منجر شود.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Ace Combat 7: Skies Unknown
تهیه کننده: Bandai Namco Entertainment
سازنده: Bandai Namco Studios
سبک: اکشن
پلتفرم: PS4، Xbox One، PC
تاریخ عرضه میلادی: ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۲۸ دی ۱۳۹۷

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown

بیش از ده سال از عرضه‌ی قسمت ششم مجموعه بازی‌های «ایس کامبت» می‌گذرد و بالاخره قرار است شاهد عرضه‌ی قسمت هفتم این مجموعه باشیم. دقیقا مثل قسمت‌های قبلی این مجموعه، می‌توانید انتظار یک داستان پر و پیمان و سینمایی از ایس کامبت ۷ را داشته باشید. از نظر گرافیکی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown پیشرفت‌های بسیار بزرگی نسبت به قسمت‌های قبلی داشته. از طرفی هم‌چنین با حجم بزرگی از امکانات جدید برای شخصی‌سازی هواپیماها و جت‌ها طرف هستیم. روند بازی Ace Combat 7 هنوز هم نیازمند استراتژی و تاکتیک‌های نظامی پیچیده است و در عین حال هم انتظار داریم مثل همیشه حسابی سرگرم‌کننده باشد.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Resident Evil 2
تهیه کننده: Capcom
سازنده: Capcom
سبک: اکشن سوم شخص
پلتفرم: PC، Xbox One، PS4
تاریخ عرضه میلادی: ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۵ بهمن ۱۳۹۷

بازی Resident Evil 2

رزیدنت اویل ۲ به عنوان یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های مجموعه‌ی رزیدنت اویل کاملا بازسازی شده است. چه از نظر روند و چه از نظر گرافیک و محتوا، بازسازی رزیدنت اویل ۲ حسابی پیشرفت کرده و به یک بازی مدرن تبدیل شده است؛ البته یک بازی مدرن که از نظر سبک ظاهری و خط داستانی همان رزیدنت اویل ۲ قدیمی و کلاسیک است. بازسازی رزیدنت اویل ۲ یک اکشن سوم شخص با دوربین روی شانه است؛ یعنی دقیقا مثل رزیدنت اویل ۴. هر دو شخصیت «لیون» و «کلیر» در بازی وجود و کمپین جداگانه‌ی خود را دارند. شرکت کپ‌کام، سازنده‌ی بازی، مطمئن شده است تا حس ترس و دلهره‌ی رزیدنت اویل ۲ را در این بازسازی حفظ کند و به خوبی هم از پس این کار برآمده است.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Kingdom Hearts III
تهیه کننده: Square Enix
سازنده: Square Enix
سبک: نقش‌آفرینی اکشن
پلتفرم: PS4، Xbox One
تاریخ عرضه میلادی: ۲۹ ژانویه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۹ بهمن ۱۳۹۷

بازی Kingdom Hearts III

قصه‌ی مجموعه بازی‌های Kingdom Hearts قرار است بالاخره به پایان برسد. این مجموعه که به غیر از سه بازی اصلی، تا به امروز نزدیک به ده بازی فرعی داشته، تمام دنیاها و شخصیت‌هایی که در طول تمام سال‌های گذشته معرفی کرده بود را کنار یکدیگر می‌آورد تا به قصه‌ی پیچیده‌ی خوب پایان دهد. در بازی Kingdom Hearts III مثل قسمت‌های قبلی با یک نقش‌آفرینی اکشن سوم شخص طرف هستیم که در دنیاهای مختلف انیمیشن‌های دیزنی و بازی‌های فاینال فانتزی اتفاق می‌افتد. سازندگان Kingdom Hearts III برای اولین بار سراغ انیمیشن‌های پیکسار هم رفته‌اند و دنیاهایی مثل «داستان اسباب بازی» و «شرکت هیولاها» هم در بازی قرار دارد. از نظر گرافیکی Kingdom Hearts III شگفت‌انگیز و در حد و اندازه‌ی انیمیشن‌های اصلی است.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

God Eater 3
تهیه کننده: Bandai Namco Entertainment
سازنده: Marvelous’ First Studio
سبک: نقش‌آفرینی اکشن
پلتفرم: PS4، PC
تاریخ عرضه میلادی: ۸ فوریه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷

بازی God Eater 3

بازی‌های God Eater ریشه در کنسول‌های دستی پلی‌استیشن دارند، ولی برای اولین بار قرار است در قالب یک بازی جدید با در نظر گرفتن کنسول‌های خانگی ساخته شوند. قسمت سوم بازی God Eater مثل بازی‌های قبلی این مجموعه یک نقش‌آفرینی اکشن است که در دنیایی پساآخرلزمانی اتفاق می‌افتد؛ دنیایی که انسان‌های زیادی در آن باقی نمانده‌اند و این انسان‌ها هم در قالب ماموریت‌های مختلف، به مبارزه با هیولاها می‌روند. در بازی God Eater 3 می‌توانید شخصیت خودتان را بسازید، سلاح‌ها و آیتم‌های مختلفی جمع‌آوری و کسب کنید و در ماموریت‌های مختلف، با هیولاهای بزرگ مبارزه کنید. بازی ظاهری انیمه-طور دارد و ممکن است این موضوع به مذاق همه خوش نیاید، ولی مبارزات آن بسیار سرگرم کننده و سریع و لذت‌بخش هستند.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Trials Rising
تهیه کننده: Ubisoft
سازنده: Ubisoft Kiev
سبک: سکوبازی اکشن
پلتفرم: PS4، PC، Xbox One، Switch
تاریخ عرضه میلادی: ۱۲ فوریه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

بازی Trials Rising

بازی‌های Trials ساخته شده‌اند تا وضعیت اعصاب‌تان را آزمایش کنند. قسمت جدید این مجموعه بازی‌ها امکانات و قابلیت‌های جدیدی را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. در بازی Trials Rising برای اولین بار با مناطق و قاره‌های مختلف روی زمین سفر می‌کنید و روی سازه‌ها و مکان‌های معروف، سعی می‌کنید با موتورسیکلت خود دوام بیاورید: مناطقی مثل قله‌ی اورست یا برج ایفل. قابلیت‌های آنلاین جدیدی به Trials Rising اضافه شده و می‌توان حتی به صورت دو نفره یک موتورسیکلت را کنترل کرد. از طرفی حجم شخصی‌سازی موتورسیلکت و موتورسوار هم در این بازی بسیار بالا رفته و حتی امکان به اشتراک گذاشتن این شخصی‌سازی‌ها هم وجود دارد. اینکه Trials Rising در کنار پلتفرم‌های معمول به کنسول نینتندو سوییچ هم می‌آید، بازی کردن و امتحان کردن پشت سر هم مراحل را راحت می‌کند.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Crackdown 3
تهیه کننده: Microsoft
سازنده: Sumo Digital
سبک: اکشن سوم شخص
پلتفرم: Xbox One، PC
تاریخ عرضه میلادی: ۱۵ فوریه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

بازی Crackdown 3

پنج سالی از رونمایی بازی Crackdown 3 می‌گذرد و مایکروسافت به طرفداران این بازی اطمینان داده است که بالاخره در بهمن ماه امسال قرار است بازی عرضه شود. در طول این پنج سال گذشته، چهار استودیوی مختلف روی Crackdown 3 کار کرده‌اند؛ یک استودیو روی موتور بازی و بازارهای لازم کار کرده است، یک استودیو ساخت بخش داستانی را برعهده گرفته و استودیویی دیگر بخش چند نفره را. از نظر روند بازی شبیه به دو قسمت گذشته است:‌ یک اکشن سوم شخص محیط باز که در آن باید کنترل هر بخش شهر را به دست بگیرید. بخش چند نفره‌ی Crackdown 3 هم‌چنین بخشی دارد که در آن می‌توان تمام شهر و ساختمان‌های آن را نابود کرد و روی سر یکدیگر ریخت.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Dead or Alive 6
تهیه کننده: Koei Tecmo
سازنده: Team Ninja
سبک: مبارزه‌ای
پلتفرم: PC، Xbox One، PS4
تاریخ عرضه میلادی: ۱۵ فوریه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

بازی Dead or Alive 6

سیستم پایه‌ی بازی‌های مبارزه‌ای Dead or Alive آن‌قدر خوب است که از همان ابتدای کار، این مجموعه چندان نیازی به تغییر و پیشرفت نداشته است؛ طوری که Dead or Alive در هر شماره‌ی خود حول شخصیت‌های تازه و هنرهای رزمی جدیدی که معرفی می‌کند گشته. در Dead or Alive 5 شاهد افزودن حرکات ویژه به شخصیت‌ها بودیم و این حرکات در Dead or Alive 6 گسترده‌تر شده‌اند. از طرفی Dead or Alive 6 برای اولین بار قابلیت شخصی‌سازی را به کاراکترهای خود اضافه کرده است. به لطف یک موتور گرافیکی جدید و شخصیت‌هایی تازه، انتظار ارایه‌ی تجربه‌ای عالی از یک بازی مبارزه‌ای سه بعدی را در Dead or Alive 6 داریم.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Jump Force
تهیه کننده: Bandai Namco Entertainment
سازنده: Spike Chunsoft
سبک: مبارزه‌ای
پلتفرم: PS4، Xbox One، PC
تاریخ عرضه میلادی: ۱۵ فوریه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

بازی Jump Force

شرکت بازی‌سازی باندای نامکو که سابقه‌ای بلند و بالا در ساخت بازی‌های مبارزه‌ای بر اساس انیمه‌های مختلف دارد، تصمیم گرفته است در قالب یک بازی، مجموعه‌ای بزرگ از شخصیت‌ها را کنار هم بیاورد. بازی Jump Force از نظر روند، کاملا شبیه به بازی‌های مبارزه‌ای «ناروتو» و «وان پیس» است، ولی با این تفاوت که این بار با ادغام دنیاهای مختلف طرف هستیم. بازی Jump Force شخصیت‌های معروف انیمه‌های ناروتو، بلیچ، دراگون بال، وان پیس، دث نوت و مجموعه‌های بسیار دیگری را کنار یکدیگر قرار داده است. بازی یک بخش داستانی دارد که در آن دلیل جمع شدن این همه شخصیت در یک دنیا را توضیح می‌دهد. گرافیک Jump Force برخلاف دیگر بازی‌های باندای نامکو، سبکی واقع‌گرایانه دارد.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Metro: Exodus
تهیه کننده: Deep Silver
سازنده: ۴A Games
سبک: اکشن اول شخص
پلتفرم: PS4، Xbox One، PC
تاریخ عرضه میلادی: ۱۵ فوریه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

بازی Metro: Exodus

بازی Metro Exodus دنباله‌ای مستقیم برای قسمت قبلی یعنی Metro: Last Light است و دو سال پس از اتفاقات این بازی روی می‌دهد؛ اتفاقاتی که یک دنیای پساآخرالزمانی و اتم زده را به تصویر می‌کشند. شخصیت اصلی بازی مثل دو قسمت قبلی مترو همان «آرتیوم» است. در Metro Exodus نقشه‌ای بزرگ در مقابل‌تان است و هر طور که می‌خواهید در آن به انجام مراحل مختلف بازی می‌پردازید. گشت و گذار در دنیای بازی، مدیریت منابع، جمع‌آوری آیتم‌های مختلف و ساخت و ساز به بخش‌هایی مهم از بازی تبدیل شده؛ طوری که می‌توان گفت این قسمت مترو بیشتر شبیه به بازی‌های استاکر شده است. البته مراحل خطی هنوز هم در بازی سر جای خود هستند، ولی این بار با آزادی عمل بیشتری طرف هستیم.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Far Cry: New Dawn
تهیه کننده: Ubisoft
سازنده: Ubisoft Montreal
سبک: اکشن اول شخص
پلتفرم: PC، Xbox One، PS4
تاریخ عرضه میلادی: ۱۵ فوریه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

بازی Far Cry: New Dawn

شماره‌ی جدید فار کرای، در واقع یک دنباله‌ی مستقل برای فار کرای ۵ است. بازی Far Cry: New Dawn در همان نقشه‌ی فار کرای ۵ اتفاق می‌افتد؛ ولی این نقشه از نظر ظاهری تفاوت‌های زیادی کرده است، چون داستان بازی ۱۷ سال پس از فار کرای ۵ اتفاق می‌افتد و در این زمان، چند سالی است که بمب‌های اتم روی شهر Hope County افتاده‌اند. بازی Far Cry: New Dawn دنیایی پساآخرالزمانی دارد و این دنیا، از نظر ظاهری بیشتر شبیه به قسمت جدید Rage است تا یک شماره‌ی فار کرای. با این حال، از نظر روند، بازی تفاوتی با فار کرای ۵ ندارد، به جز تغییر سلاح‌ها و وسایل نقلیه‌ی بازی.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy
تهیه کننده: Capcom
سازنده: Capcom
سبک: ماجراجویی
پلتفرم: PC، PS4، Xbox One، Switch
تاریخ عرضه میلادی: ۲۱ فوریه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۲ اسفند ۱۳۹۷

بازی Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy

سه گانه‌ی معروف Ace Attorney قرار است با گرافیکی بالاتر بازسازی و روی کنسول‌های نسل فعلی عرضه شود. بازی‌های Ace Attorney از بهترین بازی‌های ماجرایی و کارآگاهی هستند که می‌توانید پیدا کنید. در این مجموعه بازی‌ها، در نقش «فینیکس رایت» و به عنوان یک وکیل، پرونده‌های مختلفی را به دست می‌گیرید و آن‌ها را به نتیجه می‌رسانید. در بازی‌های Ace Attorney خودتان باید در صحنه‌ی جرم به دنبال آیتم‌های مختلف بگردید، از شواهد بازجویی کنید و نهایتا هم خودتان از مدارک نتیجه بگیرید و آن را در دادگاه ارایه کنید. داستان بازی‌های Ace Attorney کمیک، بانمک و بسیار سرگرم کننده است. روند بازی این بازی‌ها هم حسابی درگیرتان می‌کنند. بسته‌ی Ace Attorney Trilogy امکان تجربه‌ی سه شماره‌ی اصلی این سری را برای نسلی جدید از بازی‌کننده‌ها ممکن می‌کند.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Anthem
تهیه کننده: Electronic Arts
سازنده: Bioware
سبک: نقش‌آفرینی اکشن آنلاین
پلتفرم: PC، Xbox One، PS4
تاریخ عرضه میلادی: ۲۲ فوریه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۳ اسفند ۱۳۹۷

بازی Anthem

شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتز برای اینکه از رقبای خود مثل اکتیویژن عقب نماند، دست به ساخت یک بازی آنلاین بزرگ زده است؛ منظورمان از آن سبک‌های شبیه به دستینی است که برای سال‌ها پشتیبانی می‌شوند و روش اصلی درآمدزایی‌شان هم فروش آیتم داخل بازی است. بازی Anthem را استودیوی معروف بایوویر می‌سازد؛ استودیویی که آن را به خاطر ساخت نقش‌آفرینی‌های بزرگ و تک نفره می‌شناسیم، نه بازی‌های چند نفره‌ی آنلاین. بازی‌کننده‌ها در بازی Anthem سوار بر زره‌هایی بزرگ و ربات مانند می‌شوند و در نقشه‌ی بزرگ بازی به انجام ماموریت‌های مختلف می‌پردازند. زره‌ها نقش کلاس‌های معمول بازی‌های نقش‌آفرینی را دارند و قدرت‌هایی خاص را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهند. بازی Anthem یک کمپین داستانی خواهد داشت که به صورت تک نفره هم قابل بازی است، ولی در واقع برای بازی کردن چند نفره ساخته شده.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Anno 1800
تهیه کننده: Ubisoft
سازنده: Blue Byte
سبک: استراتژی
پلتفرم: PC
تاریخ عرضه میلادی: ۲۶ فوریه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۷ اسفند ۱۳۹۷

بازی Anno 1800

پس از یکی دو بازی تخیلی، مجموعه بازی‌های استراتژی Anno با قسمت جدید خود به ریشه‌های تاریخی‌اش باز می‌گردد. بازی Anno 1800 مثل همیشه بر پایه‌ی شهرسازی و مبارزات کوچک طراحی شده، ولی این بار دنیا و سیستم‌هایی عمیق‌تر را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. همانطور که از اسم بازی پیداست، Anoo 1800 در قرن نوزدهم و دوره‌ی انقلاب صنعتی اتفاق می‌افتد؛ دوره‌ای که پیشرفت‌های شهری به اوج خود رسیده بودند. مدیریت شهر و پیشرفت آن هنوز هم هدف اصلی بازی است، ولی تاثیراتی که انقلاب صنعتی روی شهر می‌گذارند بسیار پیشرفته‌تر از قسمت‌های قبلی Anno است. زیبایی بصری شهر از فاکتورهای جدیدی است که در بازی محاسبه می‌شود؛ فاکتوری که جذب توریست به آن وابسته است.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Dirt Rally 2.0
تهیه کننده: Codemasters
سازنده: Codemasters
سبک: مسابقه‌ای
پلتفرم: PC، Xbox One، PS4
تاریخ عرضه میلادی: ۲۶ فوریه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۷ اسفند ۱۳۹۷

بازی Dirt Rally 2.0

قرار است شماره‌ی دوم بازی Dirt Rally حتی پایش را از بازی قبلی فراتر بگذارد و واقعی‌تر شود. سازندگان بازی Dirt Rally 2.0 یعنی استودیوی کدمسترز، گفته است که این بار هندلینگ خودروها حتی از بازی قبلی هم واقعی‌تر است، تعداد و انواع تایرهایی که می‌توانید در بازی استفاده کنید بیشتر شده است و قدرت شخصی‌سازی بسیار بیشتری هم در تنظیم خودروها دارید. تصور می‌کنیم بازی آن‌قدر واقعی و سخت شده باشد که فقط به مذاق طرفداران سفت و سخت بازی‌های مسابقه‌ای شبیه‌سازی خوش بیاید. قرار است Dirt Rally 2.0 جاده‌هایی داشته باشد که از حرکات خودروها تاثیر بگیرند و تغییر حالت و شکل دهند.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Left Alive
تهیه کننده: Square Enix
سازنده: Square Enix
سبک: اکشن سوم شخص
پلتفرم: PS4، PC
تاریخ عرضه میلادی: ۲۶ فوریه ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۷ اسفند ۱۳۹۷

بازی Left Alive

شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس تعدادی طراح و کارگردان معروف ژاپنی را گرد هم آورده است تا یک بازی اکشن رباتیک بسازند؛ سبکی که در ژاپن محبوبیت زیادی دارد و چند سالی است که حسابی فراموش شده. کارگردان مجموعه بازی‌های رباتیک Front Mission و کارگردان هنری و طراح شخصیت بازی‌های متال گیر روی بازی Left Alive کار می‌کنند. این بازی یک اکشن سوم شخص داستان-محور است که هر از گاهی هم در مراحل، به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌دهد سوار بر ربات‌های بزرگ مبارزه کنند. قرار است Left Alive تصمیم‌هایی هم داشته باشد که روند داستان را تغییر می‌دهد. مدیریت منابع و کمپ و بررسی حال و اوضاع افراد هم بخشی از گیم‌پلی Left Alive خواهد بود.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Total War: Three Kingdoms
تهیه کننده: Sega
سازنده: Creative Assembly
سبک: استراتژی
پلتفرم: PC
تاریخ عرضه میلادی: ۷ مارس ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷

بازی Total War: Three Kingdoms

جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «توتال وار» سراغ قصه‌ی معروف و قدیمی «افسانه‌ی سه برادر» رفته است. دقیقا مثل قسمت‌های گذشته‌ی توتال وار، بازی Total War: Three Kingdoms هم ادغامی از یک استراتژی مدیریتی نوبتی و یک بازی استراتژی مبارزه‌ای است. همانطور که از اسم بازی پیداست، بازی‌کننده‌ها با قبیله‌های دوره‌ی سه پادشاهی چین طرف هستند. بزی ۱۱ قبیله دارد که پس از انتخاب یکی از آن‌ها، باید بقیه را نابود و سلطه‌ی چین را به دست گرفت. ژنرال‌های معروف آن زمان مثل «لیو بی» و «سائو سائو» در بازی حضور دارند. دو حالت «تخیلی» و «کلاسیک» هم برای بازی در نظر گرفته شده که یکی بر اساس رمان حماسه‌ی سه پادشاهی و دیگری بر اساس وقایع تاریخی است.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Devil May Cry 5
تهیه کننده: Capcom
سازنده: Capcom
سبک: اکشن سوم شخص
پلتفرم: PC، PS4، Xbox One
تاریخ عرضه میلادی: ۸ مارس ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷

بازی Devil May Cry 5

پس از وقفه و عرضه‌ی یک بازی فرعی در مجموعه‌ی «دویل می کرای»، سازندگان و کارگردان اصلی این مجموعه تصمیم به ساخت قسمت پنجم این مجموعه بازی‌ها گرفته‌اند. بازی Devil May Cry 5 از نظر داستانی جلوتر از تمام قسمت‌های این مجموعه قرار دارد و قصه‌ی شخصیت‌های «دانته» و «نیرو» را در حالی تعریف می‌کند که سن و سالی از آن‌ها گذشته است. از نظر روند، اساس مجموعه‌ی دویل می کرای در بازی حفظ شده است. هر دو شخصیت دانته و نیرو در کنار کاراکتر جدیدی به اسم «وی» قابل بازی هستند و هر کدام مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و قدرت‌های خود را دارند. بازی هم‌چنین گرافیکی واقع‌گرایانه پیدا کرده و از نظر بصری شگفت‌انگیز است.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

The Sinking City
تهیه کننده: Big Ben
سازنده: Frogwares
سبک: اکشن ماجراجویی
پلتفرم: PC، PS4، Xbox One
تاریخ عرضه میلادی: ۲۱ مارس ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱ فروردین ۱۳۹۸

بازی The Sinking City

سازندگان مجموعه بازی‌های ماجرایی شرلوک، برای اولین بار تصمیم گرفته‌اند تا به ساخت یک بازی اکشن دست بزنند. البته بازی The Sinking City از نظر ساختار بی‌شباهت به بازی‌های شرلوک نیست؛ هنوز هم باید در یک شهر گشت و گذار کنید، با افراد زیاد و مختلفی صحبت کنید و مراحل و کوئست‌هایی را همزمان به دست بگیرید. با این حال، میان صحبت‌ها و کارآگاه-بازی‌های خود، هر از گاهی هم به هیولاهایی برخورد و با آن‌ها مبارزه می‌کنید. بازی The Sinking City با الهام از آثار لاوکرفت ساخته شده و دنیا و هیولاهایی عجیب و غریب و لاوکرفتی دارد. مکانیک‌ها و سیستم‌های جدیدی در مقایسه با بازی‌های شرلوک در The Sinking City قرار گرفته که هنوز از کار کردن آن‌ها کنار یکدیگر مطمئن نیستیم، ولی به نظر سازندگان بازی از پس کار خود برآمده‌اند.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Tom Clancy’s The Division 2
تهیه کننده: Ubisoft
سازنده: Massive Entertainment
سبک: اکشن سوم شخص آنلاین
پلتفرم: PC، PS4، Xbox One
تاریخ عرضه میلادی: ۲۵ مارس ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۵ فروردین ۱۳۹۸

بازی Tom Clancy’s The Division 2

قسمت اول بازی The Division یکی از بهترین تیراندازی‌های سوم شخص چند سال اخیر است. موفقیت بالای این بازی و افزایش روز به روز تعداد بازی‌کننده‌های آن منجر به ساخت قسمت دوم The Division شده است. قرار است The Division 2 نه تنها مشکلات و کاستی‌های قسمت اول را برطرف کند، بلکه پیشرفت‌ها و مراحل کاملا جدیدی هم داشته باشد؛ مثل ریدهای (Raid) هشت نفره و کلاس‌های بیشتر و عمیق‌تر. از نظر داستانی هم بازی The Division 2 قرار است قصه‌ای بهتر تعریف کند؛ قصه‌ای که هفت ماه پس از اتفاقات بازی اول روی می‌دهد و از درگیری‌های داخلی ایالت دیگری می‌گوید.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Sekiro: Shadows Die Twice
تهیه کننده: Activision
سازنده: From Software
سبک: اکشن ماجراجویی
پلتفرم: PC، PS4، Xbox One
تاریخ عرضه میلادی: ۲۲ مارس ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۲ فروردین ۱۳۹۸

بازی Sekiro: Shadows Die Twice

برخلاف چند سال اخیر، خوشبختانه تعدادی بازی سامورایی و ژاپنی درست و درمان در دست ساخت هستند. یکی از استودیوهای بازی‌سازی محبوب حال حاضر هم ساخت یک بازی سامورایی و نینجایی را شروع کرده است؛ سازندگان معروف مجموعه بازی‌های دارک سولز و بلادبورن سراغ ساخت یک بازی سامورایی رفته‌اند. بازی Sekiro: Shadows Die Twice حتی از بلادبورن هم روندی سریع‌تر دارد. برخلاف دارک سولز و بلادبورن، شخصیت اصلی بازی Sekiro هم‌چنین برای اولین بار می‌تواند بپرد؛ موضوعی که نه تنها روی گشت و گذار، بلکه کاملا روی مبارزات هم تاثیر می‌گذارد. انتظار داریم Sekiro: Shadows Die Twice روند سخت بازی‌های سری دارک سولز را ادامه و در عین حال هم دنیایی بزرگ را در مقابل بازی‌کننده‌ها قرار دهد؛ دنیایی که بدون شک پر است از غولآخرهای بزرگ و کوچک که در گوشه و کنار آن مخفی شده‌اند.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Mortal Kombat 11
تهیه کننده: Warner Bros. Games
سازنده: NetherRealm Studios
سبک: مبارزه‌ای
پلتفرم: PS4، Xbox One، PC، Switch
تاریخ عرضه میلادی: ۲۳ آوریل ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

بازی Mortal Kombat 11

یازدهمین شماره از مجموعه بازی‌های مورتال کامبت، قرار است عمیق‌ترین و بزرگترین بازی این مجموعه باشد. از نظر روند، بازی اساس Injustice 2 را دنبال می‌کند؛ یعنی با مجموعه‌ای از شخصیت‌ها طرف هستیم که کاملا قابلیت شخصی‌سازی دارند. استودیوی سازنده‌ی مورتال کامبت ۱۱ (Mortal Kombat 11) مثل تمام قسمت‌های این مجموعه، هم‌چنین بی‌خیال بخش داستانی بلند و بالا و بخش‌های تک نفره‌ی زیاد نشده است. موتور گرافیکی بازی حتی از Injustice 2 هم پیشرفته‌تر است و در عین حال، تمام قابلیت‌های مورتال کامبت‌های اخیر مثل حرکت‌های ایکس‌ری هم در بازی وجود دارند. در کنار کنسول‌های خانگی و کامپیوتر، قرار است مورتال کامبت ۱۱ هم‌چنین روی کنسول هیبریدی نینتندو یعنی سوییچ هم عرضه شود.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Days Gone
تهیه کننده: Sony Interactive Entertainment
سازنده: Bend Studios
سبک: اکشن ماجراجویی
پلتفرم: PS4
تاریخ عرضه میلادی: ۲۶ آوریل ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

بازی Days Gone

عمر پلی‌استیشن ۴ رو به پایان است و در این میان، دو سه بازی بزرگ هنوز از سوی سونی برای این کنسول در دست ساخت هستند. بازی Days Gone قرار است دیدگاهی تازه به بازی‌های سبک زامبی-کشی داشته باشد. بازی شما را در نقش یک موتورسوار قرار می‌دهد؛ منظورمان از آن دسته موتورسوارهایی است که در یک گنگ موتورسوار فعالیت می‌کنند و اساسا موتورشان، همه چیزشان است. در نتیجه موتور شخصیت اصلی بازی Days Gone نه تنها یک وسیله‌ی نقلیه برای حرکت در نقشه‌ی باز آن است، بلکه به عنوان یک وسیله‌ی مهم در گیم‌پلی نقش دارد و می‌توان آن را ارتقا داد. زامبی‌های بازی Days Gone در گله‌های بزرگ و با سرعت زیادی حمله می‌کنند و این موضوع، بازی را کمی از دیگر بازی‌های زامبی-محور جدا کرده است.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Rage 2
تهیه کننده: Bethesda Softworks
سازنده: Avalanche Studios
سبک: اکشن اول شخص
پلتفرم: PC، PS4، Xbox One
تاریخ عرضه میلادی: ۲۱ می ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

بازی Rage 2

قسمت اول بازی Rage تعدادی ایده‌ی درست و درمان را در خود جای داده بود؛ ایده‌هایی که به ساخت یک سیستم تیراندازی شگفت‌انگیز و سرگرم کننده منجر شدند؛ با این حال، همین حرف را نمی‌توان درباره‌ی روند کلی و مراحل بازی زد. شرکت بازی‌سازی بتسدا تصمیم گرفته است تا ساخت Rage 2 را به استودیوی دیگری بسپارد؛ استودیویی که کارنامه‌ای درخشان در ساخت بازی‌های محیط باز و سرگرم کننده دارد. سازندگان مجموعه‌ی Just Cause یعنی استودیوی Avalanche وظیفه‌ی ساخت بازی Rage 2 را برعهده گرفته‌اند. بازی یک نقشه‌ی بسیار بزرگ دارد، مبارزات ماشین‌ها به نظر در آن خوب از آب درآمده‌اند و تیراندازی آن هم به کمک «اید سافتویر» یعنی بهترین مختصصان اکشن اول شخص، به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. اگر یک قصه و روند خوب هم در Rage 2 تحویل‌مان دهند با یکی از بهترین اکشن‌های اول شخص اخیر طرف خواهیم شد.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Crash Team Racing: Nitro-Fueled
تهیه کننده: Activision
سازنده: Beenox
سبک: مسابقه‌ای
پلتفرم: PS4، Xbox One، Nintendo Switch
تاریخ عرضه میلادی: ژوئن ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: خرداد ۱۳۹۸

بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled

درست مثل بازی‌سازی سه‌گانه‌ی اصلی کرش و بازسازی سه‌گانه‌ی قدیمی اسپایرو، قرار است بازی «کرش ریسینگ» (Crash Team Racing) هم بازسازی شود. عرضه‌ی نسخه‌ی اصلی بازی کرش ریسینگ به کنسول پلی‌استیشن وان باز می‌گردد و این بازسازی، همان نسخه‌ی اصلی را به بهترین شکل ممکن با گرافیکی بالاتر دوباره ساخته است. از نظر روند و محتوا، بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled تفاوتی با نسخه‌ی اصلی ندارد؛ یعنی با همان گیم‌پلی مسابقه‌ای کارتینگ و شخصیت‌ها و جاده‌های اصلی طرف هستیم. با این حال، گرافیک بازی و انیمیشن‌ها و موسیقی آن در عین حفظ سبک و سیاق اصلی، پیشرفت کرده‌اند. بازسازی Crash Team Racing هم‌چنین قابلیت بازی کردن آنلاین چند نفره دارد.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Shenmue III
تهیه کننده: Deep Silver
سازنده: Ys Net
سبک: اکشن ماجراجویی
پلتفرم: PS4، PC
تاریخ عرضه میلادی: ۲۷ آگوست ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۸ شهریور ۱۳۹۸

بازی Shenmue III

قصه‌ی بازی‌های شنمو بالاخره قرار است به پایان برسد. رونمایی از شنمو ۳ در کنفرانس چند سال پیش سونی، یکی از بزرگترین غافلگیری‌های اخیر صنعت بازی است. با این حال، ساخت شنمو ۳ در قالب یک پروژه‌ی کیک‌استارتر شروع شد؛ پروژه‌ای که بودجه‌ای آن در یک روز جمع‌آوری شد. از نظر روند، شنمو ۳ تفاوتی با دو قسمت قبلی خود ندارد؛ یعنی با یک بازی ماجراجویی سوم شخص طرف هستیم که هر از گاهی هم در آن به انجام مبارزات تن به تن مشغول می‌شویم. موضوع مهم درباره‌ی شنمو ۳، به پایان رساندن قصه‌ی دو قسمت قبلی است؛ قصه‌ای که باز باقی مانده بود. نمی‌دانیم آیا شنمو ۳ می‌تواند به خوبی دو قسمت قبل باشد، مخصوصا که از نظر روند شاهد تفاوتی با دو قسمت قبلی نیستیم و مشخصا هم در حال حاضر بازی‌های بسیار بهتری در سبک آن مثل مجموعه‌ی یاکوزا وجود دارند.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Judgement
تهیه کننده: Sega
سازنده: Yakuza Studio
سبک: اکشن ماجراجویی
پلتفرم: PS4
تاریخ عرضه میلادی: تابستان ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: تابستان ۱۳۹۸

بازی Judgement

استودیوی سازنده‌ی بازی‌های یاکوزا ظاهرا قرار نیست بی‌خیال شهر «کاموروچو» شود. قصه‌ی یاکوزا به پایان رسیده، ولی قرار است در قالب یک بازی جدید به محیط یاکوزا بازگردیم. بازی Judge Eyes (که با اسم انگلیسی Judgement عرضه می‌شود)، بازی‌کننده‌ها را در نقش یک وکیل شکست خورده قرار می‌دهد؛ یک وکیل که در قالب یک توطئه‌ی بزرگ از کار خود بیکار و به یک کارآگاه خصوصی تبدیل شده است. از نظر روند بازی Judge Eyes کاملا شبیه به یاکوزا است. در شهر گشت و گذار می‌کنید، کوئست‌های مختلفی از افراد می‌گیرید و در این میان هم پشت سر هم مبارزه می‌کنید. مینی‌گیم‌های متعدد هم مثل یاکوزا، بخشی از بازی Judge Eyes خواهد بود. می‌توانیم مطمئن باشیم که بازی قصه‌ی جنایی شگفت‌انگیزی را با مجموعه‌ای از شخصیت‌های جدید برای‌مان تعریف خواهد کرد.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Death Stranding
تهیه کننده: Sony Interactive Entertainment
سازنده: Kojima Productions
سبک: اکشن ماجراجویی
پلتفرم: PS4
تاریخ عرضه میلادی: نامشخص
تاریخ عرضه شمسی: نامشخص

بازی Death Stranding

مهم‌ترین کارگردان تاریخ صنعت بازی، پس از دو سه دهه کار روی مجموعه‌ی متال گیر، بالاخره سراغ ساخت مجموعه‌ای جدید رفته است. بازی جدید «هیدئو کوجیما» از نظر روند، بی‌شباهت به اکشن‌های امروزی نیست، ولی سیستم‌ها و مکانیک‌هایی دارد که برای اولین بار صنعت بازی به آن‌ها برخورد می‌کنیم. بازی Death Stranding می‌گذارد هر طور که می‌خواهید، چه به صورت اکشن و چه به صورت مخفی‌کاری و انواع دیگر آن را تجربه کنید. از طرفی مکانیک‌های بقا و مجموعه‌ای از آیتم‌ها و وسایل نقلیه‌ی کاملا جدید روند Death Stranding را از دیگر بازی‌های هم‌سبک خود جدا می‌کند. مثل همیشه، شاهکار جدید هیدئو کوجیما هم‌چنین از نظر سینمایی، چند سر و گردن بالاتر از بازی‌های ویدیویی دیگر و حتی از ساخته‌های سینماست.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Bloodstained: Ritual of the Night
تهیه کننده: ۵۰۵ Games
سازنده: Artplay
سبک: اکشن ماجراجویی دوبعدی
پلتفرم: PC، PS4، Xbox One، Switch
تاریخ عرضه میلادی: ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۳۹۸

بازی Bloodstained: Ritual of the Night

سال‌هاست که تجربه‌ی کلاسیک بازی‌های کسلوانیا فقط در بازی‌های مستقل پیدا می‌شوند؛ بازی‌هایی که از کسلوانیا ایده گرفته‌اند و روند آن را تکرار کرده‌اند. با این حال، کارگردان معروف‌ترین و بهترین بازی سری کسلوانیا یعنی «سمفونی شب» چند سالی است که روی بازی جدیدی در همین سبک کار می‌کند. «کوجی ایگاراشی» قرار است در سال ۲۰۱۹ بازی جدید خود را به اسم Bloodstained: Ritual of the Night عرضه کند. این بازی از نظر روند شبیه به کسلوانیاهای قدیمی است؛ یعنی با یک اکشن سکوبازی دوبعدی با ساختاری غیرخطی طرف هستیم. بازی Bloodstained هم‌چنین از نظر هنری سبک و سیاق کسلوانیا را حفظ کرده؛ طوری که نهایتا می‌توانیم بگوییم که با دنباله‌ی کسلوانیا: سمفونی شب طرف هستیم.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Catherine: Full Body
تهیه کننده: Atlus
سازنده: Studio Zero
سبک: سکوبازی اکشن
پلتفرم: PS4، Xbox One
تاریخ عرضه میلادی: ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۳۹۸

بازی Catherine: Full Body

خوشحالیم که بازی Catherine به لطف یک بازسازی قرار است در دسترس مخاطب‌های تازه‌ای قرار بگیرد. Catherine از عجیب‌ترین بازی‌های نسل قبلی است؛ یک بازی که درباره‌ی موضوع‌هایی مثل رابطه‌ها و ازدواج بحث می‌کند. صحبت‌های Catherine از چگونگی پیشرفت روابط و چگونگی برخورد با موقعیت‌های مختلف، حسابی عمیق و پیچیده است. با این حال، هدف اصلی یک بازی ویدیویی سرگرم کننده بودن است و Catherine این موضوع را فراموش نکرده. بازی در واقع دو بخش دارد: یک بخش که در آن با افراد مختلف صحبت می‌کنید و بخش دیگری که در آن به انجام پازل‌های شگفت‌انگیز مشغول می‌شوید. پازل‌ها هم عناصر داستانی بازی را در خود جای داده‌اند. بازی Catherine: Full Body در واقع بازسازی نسخه‌ی اصلی آن است. این بازسازی نه تنها شامل مکانیک‌های جدید و مراحل بیشتری است، بلکه حتی داستان خود را با شخصیت‌هایی جدید گسترش داده است.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Code Vein
تهیه کننده: Bandai Namco Entertainment
سازنده: Bandai Namco Studios
سبک: نقش‌آفرینی اکشن
پلتفرم: PS4، PC، ‌Xbox One
تاریخ عرضه میلادی: ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۳۹۸

بازی Code Vein

محبوبیت بازی‌های مجموعه‌ی دارک سولز به ظهور تعداد زیادی بازی با مکانیک‌های یکسان منجر شده است. بازی Code Vein هم یکی از این تقلیدهاست، با این تفاوت که شرکت بازی‌سازی باندای نامکو که اتفاقا به عنوان تهیه کننده‌ی دارک سولز هم فعالیت می‌کند، با بازی Code Vein سراغ ساخت یک بازی انیمه-طور رفته است. از نظر روند، بازی Code Vein مبارزاتی تک به تک، نسبتا آرام و با محوریت چرخیدن دور دشمن و جاخالی دادن دارد؛ دقیقا همان روندی که از بازی‌های سری سولز انتظار دارید. بازی با یک یک سیستم «همراه» خودش را از دارک سولز جدا می‌کند. در Code Vein همیشه یک شخصیت دیگر که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود همراهی‌تان می‌کند. شخصیت‌های همراه زیادی در بازی وجود دارند که باید با توجه به قدرت آن‌ها و دشمنان، همراه خود را تعویض کنید.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Concrete Genie
تهیه کننده: Sony Interactive Entertainment
سازنده: PixelOpus
سبک: ماجراجویی
پلتفرم: PS4
تاریخ عرضه میلادی: ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۳۹۸

بازی Concrete Genie

سازندگان بازی مستقل Entwined وسعت دومین پروژه‌ی خود را بارها گسترش داده‌اند. بازی Concrete Genie بازی‌کننده‌ها را در نقش پسرکی قرار می‌دهد که دفترچه‌ی نقاشی خود را از دست می‌دهد و در راستای پیدا کردن نقاشی‌های‌اش، در شهر به انجام معماهای مختلف می‌پردازد؛ معماهایی که وسیله‌ی اصلی حل آن‌ها یک قلم عجیب و غریب است. نقش اصلی بازی Concrete Genie با قلم جدید خود هر نقشی که می‌کشد را تبدیل به موجودی واقعی و زنده می‌کند. هدف اصلی بازی پیدا کردن نقاشی‌های مختلف پسرک در یک شهر و فرار از دست قلدرهایی است که پسرک را اذیت می‌کنند. آزادی عمل زیادی در نقاشی موجودات و هیولاهای مختلف به بازی‌کننده داده می‌شود و می‌توان موجوداتی با قدرت‌های مختلف کشید و پازل‌ها را به انواع متفاوتی حل کرد.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Control
تهیه کننده: ۵۰۵ Games
سازنده: Remedy Entertainment
سبک: اکشن سوم شخص
پلتفرم: PS4، PC، Xbox One
تاریخ عرضه میلادی: ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۳۹۸

بازی Control

بازی Control قرار است روندی متفاوت از دیگر اکشن‌های سوم شخص در مقابل بازی‌کننده‌ها بگذارد. در عین اینکه در Control با داستانی خوب طرف خواهیم شد، حداقل با استناد به سابقه‌ی کاری سازندگان بازی و تجربه‌ی آلن ویک و مکس پین، بازی Control هم‌چنین مراحلی دارد که هر بار به صورت خودکار ساخته می‌شوند؛ طوری که استودیوی بازی‌سازی «رمدی» بازی Control را بی‌شباهت با بازی‌های سبک روگ‌لایک نمی‌داند. روند بازی Control ظاهرا تفاوتی با ساخته‌ی قبلی رمدی یعنی بازی کوانتوم بریک ندارد. شخصیت اصلی بازی یک مامور اف‌بی‌آی است و یک سلاح عجیب و غریب دارد؛ یک سلاح که می‌تواند هم یک کلت کمری باشد و هم به یک شات‌گان و موشک انداز تبدیل شود. در عین حال قدرت‌های ماورایی مثل کنترل زمان هم در مبارزات استفاده خواهند شد.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Dreams
تهیه کننده: Sony Interactive Entertainment
سازنده: Media Molecule
سبک: شبیه‌سازی
پلتفرم: PS4
تاریخ عرضه میلادی: ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۳۹۸

بازی Dreams

تصور اینکه با ابزارهای ساخت و ساز بیشتر و عمیق‌تری از آنچه بازی «بزرگ سیاره کوچک» (Little Big Planet) در اختیارمان می‌گذارد روبرو شویم، حسابی سخت است. همین حالا هم بازی‌کننده‌های زیادی در بزرگ سیاره‌ی کوچک بازی مسابقه‌ای و فضایی و نقش‌آفرینی می‌سازند. با این حال، سازندگان این بازی پایشان را با Dreams بارها فراتر گذاشته‌اند. بازی Dreams مجموعه‌ای بزرگ از ابزارهای ساخت و ساز است. می‌توان در بازی از مدل‌های سه بعدی گرفته تا حتی افکت‌های صدا را از صفر طراحی کرد، آن هم به راحت‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن. از طرفی، ابزارهای برنامه نویسی هوش مصنوعی، برنامه نویسی رفتار محیط، ساخت مراحل پرجزییات و بزرگ و هر چیزی که تصورش را می‌کنید، در Dreams در اختیارتان گذاشته می‌شود. بازی Dreams قرار است نه تنها یک مجموعه ابزار بازی‌سازی باشد، بلکه حتی به کمک ساخت فیلم‌های کوتاه و سازه‌های هنری متعدد دیگری هم بیاید.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Desperados 3
تهیه کننده: THQ Nordic
سازنده: Mimimi Games
سبک: استراتژی تاکتیکی
پلتفرم: PC
تاریخ عرضه میلادی: ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۳۹۸

بازی Desperados 3

اگر دل‌تان برای بازی‌های قدیمی کماندوز و دسپرادوز (البته نه شماره‌ی دوم آن) تنگ شده است، می‌توانید سال آینده دسپرادوز ۳ را بازی کنید. قسمت سوم دسپرادوز دقیقا یک بازی مخفی‌کاری تاکتیکی با دوربینی ایزومتریک است؛ یعنی دقیقا همان چیزی که از یک بازی دسپرادوز انتظار دارید. بازی پنج شخصیت مختلف را در اختیار شما می‌گذارد که هر کدام، توانایی‌های و قدرت‌های خاص خودشان را دارند. هدف اصلی بازی Desperados 3 مخفی‌کاری و انجام اهداف مراحل است، ولی سازندگان بازی فراموش نکرده‌اند تا امکان راه انداختن مبارزات وسترن بزرگ را هم به بازی اضافه کنند. آن چه ما را از کیفیت بازی Desperados 3 مطمئن می‌کند، بازی قبلی استودیوی سازنده‌ی آن یعنی Shadow Tactics است؛ یک بازی استراتژی تاکتیکی شگفت‌انگیز که پایش را از کماندوزهای کلاسیک هم فراتر می‌گذارد.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Gears of War 5
تهیه کننده: Microsoft Game Studios
سازنده: The Coalition
سبک: اکشن سوم شخص
پلتفرم: Xbox One، PC
تاریخ عرضه میلادی: ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۳۹۸

بازی Gears of War 5

با اینکه بازخوردها نسبت به قسمت قبلی مجموعه بازی‌های Gears of War فاصله‌ی زیادی با سه‌گانه‌ی اصلی داشت، ولی مایکروسافت امیدوار است تا بتواند با شماره‌ی پنجم این مجموعه و یکی دو بازی فرعی دیگر، دوباره محبوبیت Gears of War را به موقعیتی که استحقاق آن را دارد، بازگرداند. با این حال، هنوز چیز زیادی از Gears of War 5 ندیده‌ایم و فقط کمی از داستان بازی می‌دانیم. به جای پسر مارکوس فینیکس، «کیت» به عنوان نقش اصلی Gears 5 انتخاب شده است. البته جی‌دی و مارکوس و دیگر شخصیت‌هایی که در قسمت قبلی دیده بودیم، همگی در Gears 5 هم حضور خواهند داشت. روند بازی ظاهرا تفاوت بزرگی نداشته است و با همان گیم‌پلی نرم و روان مجموعه طرف هستیم، ولی با این حال مایکروسافت و استودیوی جدید سازنده‌ی مجموعه‌ی Gears اگر می‌خواهند بازی‌شان به موفقیت دست پیدا کند، باید چیزهای جدیدی رو کنند و بازی را چند سطحی نسبت به قسمت قبلی ارتقا دهند.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Skull & Bones
تهیه کننده: Ubisoft
سازنده: Ubisoft Singapore
سبک: اکشن آنلاین
پلتفرم: PS4، Xbox One، PC
تاریخ عرضه میلادی: ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۳۹۸

بازی Skull & Bones

یوبی‌سافت آن‌قدر از بازی‌های آنلاین خود مثل For Honor و The Division و Rainbow Six درآمد دارد که می‌توانید مطمئن باشید به این زودی‌ها بی‌خیال ساخت مجموعه‌های آنلاین جدید نخواهد شد. جدیدترین بازی آنلاین این شرکت قرار است به دزدان دریایی بپردازد. بازی Skull & Bones طبق گفته‌ی یوبی‌سافت، در راستای موفقیت بسیار زیاد قسمت چهارم فرقه اساسین ساخته می‌شود؛ طوری که مبارزات دریایی بازی Black Flag به هسته‌ای برای بازی Skull & Bones تبدیل شده‌اند. در بازی Skull & Bones در نقش دزدان دریایی و با یک کشتی، به انجام مراحل مختلف و مبارزه با دیگر کشتی‌ها مشغول می‌شوید. همکاری با دیگر بازی‌کننده‌ها، ارتقای کشتی و انواع مختلف حالت‌های چند نفره و آنلاین، روند بازی Skull & Bones را تشکیل می‌دهند.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Twin Mirror
تهیه کننده: Bandai Namco Entertainment
سازنده: Dontnod Entertainment
سبک: ماجراجویی
پلتفرم: PC، Xbox One، PS4
تاریخ عرضه میلادی: بهار ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: بهار ۱۳۹۸

بازی Twin Mirror

پس از تعطیلی استودیوی بازی‌سازی تل‌تیل گیمز، ظاهرا باید از این پس سراغ سازندگان Life is Strange را برای ساخت بازی‌های سریالی و چند قسمتی بگیریم. در حالی که استودیوی بازی‌سازی Dontnod Games در حال حاضر مشغول کار روی قسمت دوم بازی Life is Strange است، این شرکت هم‌چنین قرار است سال آینده یک بازی سریالی دیگر به اسم Twin Mirror عرضه کند. بازی Twin Mirror قصه‌ی فردی را تعریف می‌کند که ظاهرا مرتکب قتلی شده، ولی از انجام آن هیچ خاطره‌ای ندارد. روند بازی Twin Mirror شامل گشت و گذار در محیط‌های مختلف و بررسی سرنخ‌ها است. پس از پیدا کردن سرنخ‌ها، وارد ذهن شخصیت اصلی می‌شوید و در آن‌جا سعی می‌کنید سرنخ‌ها را کنار هم بگذارید. بازی Twin Mirror قرار است قصه، شخصیت‌ها و دنیایی تیره‌تر در مقایسه با Life is Strange داشته باشد.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Daemon X Machina
تهیه کننده: Nintendo
سازنده: Marvelous’ First Studio
سبک: اکشن سوم شخص
پلتفرم: Switch
تاریخ عرضه میلادی: ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۳۹۸

بازی Daemon X Machina

تهیه کننده‌ی مجموعه بازی‌های رباتی Armored Core پس از سال‌ها تصمیم گرفته است تا دوباره به این ژانر بازگردد. بازی Daemon X Machina دقیقا برای مخاطب بازی‌های رباتی کلاسیک ژاپنی ساخته می‌شود. در بازی شخصیت اصلی خودتان را می‌سازید و کاملا او را شخصی‌سازی می‌کنید. ربات‌های داخل بازی هم کاملا شخصی‌سازی می‌شوند و می‌توان قابلیت‌ها و سلاح‌های جدیدی به آن‌ها اضافه کرد. مبارزات بازی Daemon X Machina سرعت بسیار بالایی دارند و یادآور انیمه‌های معروف و بزرگ ژاپنی هستند. در عین حال، از نظر ظاهری هم بازی نه تنها یکی از بهترین گرافیک‌های کنسول نینتندو سوییچ را ارایه می‌دهد، بلکه از نظر هنری هم بسیار زیبا طراحی شده.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Kill la Kill the Game: IF
تهیه کننده: Arc System Works
سازنده: Aplus Games
سبک: مبارزه‌ای
پلتفرم: PS4، PC، Switch
تاریخ عرضه میلادی: ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۳۹۸

بازی Kill la Kill the Game: IF

انیمه‌ی معروف Kill la Kill یکی از بهترین مجموعه‌های سریالی اکشن چند سال اخیر است؛ مجموعه‌ای که نه تنها صحنه‌های پر زد و خورد شگفت‌انگیز و انیمیشن‌هایی عجیب و غریب دارد، بلکه حتی داستانی غیرمنتظره را مقابل مخاطب خود قرار می‌دهد. از زمان پخش انیمه Kill la Kill چند سالی می‌گذرد و بالاخره قرار است این انیمه اکشن، یک بازی هم داشته باشد. بازی Kill la Kill the Game: IF با تهیه کنندگی بهترین شرکت سازنده‌ی بازی‌های مبارزه‌ای ساخته می‌شود. شرکت Arc System Works یعنی سازنده‌ی بازی‌های Guilty Gear و Dragon Ball FighterZ تهیه کنندگی بازی Kill la Kill را برعهده دارد. از نظر روند، بازی مبارزه‌ای سه بعدی است و شخصیت‌های زیادی از انیمه را در خود جای داده.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Ancestors: The Humankind Odyssey
تهیه کننده: Private Division
سازنده: Panache Games
سبک: ماجراجویی اکشن
پلتفرم: PS4، Xbox One، PC
تاریخ عرضه میلادی: ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۳۹۸

بازی Ancestors: The Humankind Odyssey

کارگردان قسمت اول و دوم مجموعه‌ی معروف Assassin’s Creed سال‌هاست که از یوبی‌سافت خارج شده و روی یک بازی متفاوت کار می‌کند. بازی Ancestors: The Humankind Odyssey تاریخ بلند و بالای چگونگی شکل‌گیری انسان امروزی را به تصویر می‌کشد؛ آن هم با استناد به جدیدترین اکتشافات و با در نظر گرفتن اطلاعات علمی صحیح. بازی‌کننده‌ها کنترل اجداد انسان را در دوره‌های متفاوتی از حیات به دست می‌گیرند؛ برای مثال ده میلیون سال پیش، هفت میلیون سال و چهار میلیون سال پیش. بقا، هدف اصلی بازی است؛ طوری که باید کنترل انسان اولیه را به دست گرفت و از آن‌ها در مقابل خطرات مختلف محافظت کرد. بازی قرار است روندی خطی نداشته باشد و چگونگی تکامل انسان از اعمال بازی‌کننده تاثیر بگیرد.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Marvel: Ultimate Alliance 3
تهیه کننده: Nintendo
سازنده: Team Ninja
سبک: نقش‌آفرینی اکشن
پلتفرم: Switch
تاریخ عرضه میلادی: ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۳۹۸

بازی Marvel: Ultimate Alliance 3

قسمت سوم مجموعه بازی‌های Ultimate Alliance در حالی عرضه می‌شود که ده سال از عرضه‌ی شماره‌ی دوم می‌گذرد. زنده کردن این مجموعه هم به لطف نینتندو صورت گرفته است. مارول با همکاری نینتندو ساخت بازی Marvel: Ultimate Alliance 3 را آغاز کرده است و در همین راستا هم بازی به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ ساخته می‌شود. استودیوی بازی‌سازی «تیم نینجا»، یعنی سازندگان بازی‌های Ninja Gaiden و Nioh هم وظیفه‌ی ساخت این بازی جدید را برعهده گرفته. از نظر روند، با یک اکشن نقش‌آفرینی مثل دو شماره‌ی قبلی Ultimate Alliance طرف هستیم؛ با این حال، محبوبیت مارول و شخصیت‌های این شرکت با ده سال گذشته تفاوت زیادی کرده است و قهرمان‌های بسیار بیشتری در بازی وجود خواهند داشت.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

The Outer Worlds
تهیه کننده: Private Division
سازنده: Obsidian Entertainment
سبک: نقش‌آفرینی اکشن
پلتفرم: PS4، Xbox One، PC
تاریخ عرضه میلادی: ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۳۹۸

بازی The Outer Worlds

استودیوی بازی‌سازی آبسیدین را به خاطر ساخت نقش‌آفرینی‌های بزرگی مثل Star Wars: KOTOR 2 و Fallout: New Vegas می‌شناسیم. این استودیو در جدیدترین ساخته‌ی خود، سراغ ساخت یک نقش‌آفرینی با سبک و سیاق فال‌آوت‌های مدرن شرکت بتسدا کرده است. بازی The Outer Worlds را طراحان اصلی فال‌آوت ۱ می‌سازند. بازی یک نقش‌آفرینی علمی-تخیلی با سیستم مبارزه‌ی اکشن اول شخص است؛ درست مثل بازی‌های بتسدا. قرار است تصمیمات نه تنها روی داستان، بلکه روی چگونگی پیشرفت شخصیت و گیم پلی هم تاثیر بگذارند. شخصیت اصلی بازی همراهان مختلفی دارد و به نظر می‌رسد که با داستانی خوب، مثل دیگر ساخته‌های آبسیدین طرف باشیم.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Afterparty
تهیه کننده: Night School Studio
سازنده: Night School Studio
سبک: ماجراجویی
پلتفرم: PC
تاریخ عرضه میلادی: ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۳۹۸

بازی Afterparty

بازی Afterparty ساخته‌ی جدید استودیوی Night School است؛ استودیویی که یکی دو سال پیش با بازی Oxenfree سر و صدای زیادی به راه انداخت. از نظر روند، بازی Afterparty تفاوت زیادی با Oxenfree ندارد؛ یعنی با یک بازی ماجراجویی و کم و بیش معمایی طرف هستیم. قصه‌ی Afterparty در جهنم اتفاق می‌افتد. دو شخصیت اصلی بازی کشته می‌شوند و به جهنم می‌روند و در این مکان، ظاهرا شاهد اتفاقات عجیب و غریب و جالبی خواهند بود. شیطان یکی از شخصیت‌های اصلی بازی است و قصه‌ی Afterparty هم سر و کار زیادی با او دارد. مثل Oxenfree در محیط بازی گشت و گذار و با شخصیت‌های متعددی صحبت می‌کنید، آن هم در عین اینکه مشغول پیشبرد داستان بازی با هر حرکت خود هستید.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Granblue Fantasy ReLink
تهیه کننده: Cygames
سازنده: Platinum Games
سبک: نقش‌آفرینی اکشن
پلتفرم: PS4
تاریخ عرضه‌ی میلادی: ۲۰۱۹
تاریخ عرضه‌ی شمسی: ۱۳۹۸

بازی Granblue Fantasy ReLink

استودیوی بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز اخیرا با ساخت بازی NieR: Automata نشان داد که نه تنها هنوز بهترین سازنده‌ی بازی‌های اکشن دنیاست، بلکه حتی از پس ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی هم برمی‌آید. در همین راستا هم بازی بعدی پلاتینیوم گیمز، یک نقش‌آفرینی بزرگ است. بازی Granblue Fantasy Relink ریشه در یک بازی موبایل بزرگ به اسم Granblue Fantasy دارد، ولی برخلاف ریشه‌های موبایلی خود، پلاتینیوم گیمز مشغول ساخت یک نقش‌آفرینی اکشن انیمه طور بزرگ برای کنسول‌هاست. از نظر پایه و اساس، بازی Granblue Fantasy Relink یک نقش‌آفرینی ژاپنی است، ولی وقتی وارد مبارزه می‌شوید، با یک اکشن تند و سریع مثل دیگر ساخته‌های پلاتینیوم گیمز طرف هستید. پیچیدگی‌ها و لایه‌های یک نقش‌آفرینی، افراد و کلاس‌های مختلف هم بخشی از بازی خواهند بود و این طور که به نظر می‌رسد، Granblue Fantasy Relink قرار است یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های ۲۰۱۹ باشد.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

Granblue Fantasy Versus
تهیه کننده: Cygames
سازنده: Arc System Works
سبک: مبارزه‌ای
پلتفرم: PS4
تاریخ عرضه میلادی: ۲۰۱۹
تاریخ عرضه شمسی: ۱۳۹۸

بازی Granblue Fantasy Versus

شرکت بازی‌سازی Cygames که مالک و سازنده‌ی مجموعه‌ی Granblue Fantasy است، فقط هم با پلاتینیوم گیمز برای ساخت یک بازی همکاری نکرده است؛ طوری که قرار است مجموعه‌ی Granblue Fantasy نه تنها یک نقش‌آفرینی اکشن بزرگ، بلکه یک بازی مبارزه‌ای هم داشته باشد. بازی مبارزه‌ای این مجموعه توسط متخصصان این سبک و یکی از بهترین استودیوهای سازنده‌ی بازی‌های مبارزه‌ای ساخته می‌شود. استودیوی Arc System Works، یعنی سازنده‌ی بازی‌هایی مثل Guilty Gear و BlazBlue و هم‌چنین بازی Dragon Ball FighterZ وظیفه‌ی ساخت یک بازی مبارزه‌ای از روی مجموعه‌ی Granblue Fantasy را برعهده گرفته است. این بازی مبارزه‌ای Granblue Fantasy Versus نام دارد و مثل ساخته‌های اخیر Arc System Works از موتور سه بعدی و سل شید آن‌ها برای به تصویر کشیدن زیباترین تصاویر انیمه‌ای که در یک بازی دیده‌ایم، استفاده می‌کند. شخصیت‌های مجموعه‌ی Granblue Fantasy قرار است همگی در این بازی مبارزه‌ای حضور داشته باشند.

تریلر

دانلود

  • mp4

اسکرین‌شات‌ها

The post بازی‌هایی که در ۲۰۱۹ منتظرشان هستیم appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا