اخبار کسب و کار

تازه‌های فیدیبو؛ کتاب گربه راهنمای ما

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

گربه‌ها موجوداتی دوست‌داشتنی هستند. شاید خیلی‌ها از این موجودات نرم و بامزه بترسند اما اگر از در دوستی با آن‌ها وارد شوید و خصوصیات حیرت‌انگیزشان را بشناسید، راحت‌تر با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید. آن‌ها کاریزماتیک هستند یعنی مرکز توجهات‌اند. ما گربه‌ها را تماشا می‌کنیم. کنجکاوی، بازیگوشی، اطوار و میومیو کردن‌هایشان ما را به خود جذب می‌کند و از سبک زندگی آنان لذت می‌بریم. ما حتی می‌توانیم در زندگی روزمره‌، شخصی و شغلی خود از ویژگی‌هایی که گربه‌ها به‌طور طبیعی دارند، بهره‌مند شویم. در واقع می‌توان گفت: گربه راهنمای ما است.

گربه‌ها ریتم زندگی جذابی دارند که شامل انجام کارهایی می‌شود که برایشان خوشایند است. این رفتار در مقایسه با سبک زندگی ما بسیار عالی است! اما فقط این نیست، همان‌طور که خواهید دید آن‌ها صاحب شیوه‌ای از زندگی هستند که به آن‌ها این امکان را می‌دهد که بدون اضطراب زندگی کنند، چرا که گربه‌ها تنها یک اولویت دارند: آسایش و شادکامی‌ خود. با مشاهده آ‌ن‌ها و با تقلید از شیوه‌ رفتاری‌شان می‌توانیم به چشم‌انداز و دید دیگری نسبت به دنیا دست بیابیم.

کتاب گربه راهنمای ما با با رعایت حقوق مولف و یادداشت استفان گارنیه نویسنده کتاب برای مخاطبان فارسی زبان، توسط مطهره حیدری ترجمه شده و انتشارات شمعدونی آن را منتشر کرده‌است.

این کتاب روانشناسی با مقایسه رفتار گربه نسبت به انسان به ما می‌آموزد که چگونه می‌توان از شخصیت و رفتار گربه‌ها آموخت و در زندگی شخصی به کار برد. نکاتی که در رفتار و حرکات گربه دیده‌ایم اما چندان به آنها دقت نکرده‌ایم.در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم: « واضح است که یک گربه خیلی بهتر از ما زندگی می‌کند! بنابراین چرا او را سرمشق زندگی‌مان قرار ندهیم؟ این همان چیزی است که من با رمزگشایی از رفتار گربه‌ام، نفس کشیدن‌هایش و همچنین روش زندگی‌اش دریافته‌ام».

اما پرسش اینجاست؛ در چه مسائلی حق با اوست؟ در چه زمینه‌هایی باید از او الهام بگیریم؟

از امروز تصمیم بگیرید که از زاویه‌ای دیگر به زندگی نگاه کنید، یعنی مانند یک گربه بیندیشید و رفتار کنید.

این کتاب شامل بخش‌هایی است با عنوان روزی به سبک گربه که با شرح زندگی روزمره یک گربه به عادت‌های غلط ما تلنگر می‌زند و پیشنهادهایی می‌دهد که به ما یادآوری کند می‌توانیم از فعالیت‌های گربه درس بگیریم و مانند یک گربه زندگی کنیم.

همچنین در بخش‌هایی از کتاب جملاتی از انسان‌های مطرح و مشهور که درباره گربه گفته‌‌اند را می‌خوانیم. مثلا:

زیگموند فروید درابطه با گربه‌ها در این کتاب گفته: «زن‌ها، گربه‌ها و بزرگترین تبهکاران جهان، در زمینه‌هایی باهم اشتراک دارند. همگی آنها آرمانی غیر قابل‌دسترس و استعدادی برای دوست داشتن خود دارند که باعث می‌شود جذاب‌تر به نظر برسند».

همینطور در بخش پایانی کتاب یک آزمون گربه سنجی قرار داده تا با بررسی نتیجه این آزمون مشخص شود شما چند درصد شبیه یک گربه هستید.

به طور خلاصه در تمام فصول کتاب گربه راهنمای ما تلاش شده است تا به ویژگی های گربه اشاره شود و درس‌های گفته شده را در زندگی خود به کار ببندید و مسیر زندگیتان را بهبود ببخشید و از آن لذت ببرید. آشنایی با دنیای گربه‌ها به ما کمک می‌کند که زندگی را درست مثل آن‌ها دوست داشته باشیم.

پیشنهاد ما به شما این است که کتاب گربه راهنمای ما را به‌دقت بخوانید، کمی از زندگی روزمره خود فاصله بگیرید و شادی و لبخند را دوباره پیدا کنید.

پس از همین حالا شروع کنید. به دنیای گربه‌ها، افکار و فلسفه آن‌ها خوش‌آمدید.

دانلود کتاب از فیدیبو

The post تازه‌های فیدیبو؛ کتاب گربه راهنمای ما appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا