اخبار کسب و کار

همخوانی مانی و پارسا رهنما در کنسرت «شب آوازی با پیانو»

رسانه نوا – کنسرت «شب آوازی با پیانو» به خوانندگی مانی رهنما، کارگردانی و اجرای صبا راد و پیانو رضا تاجبخش، ۶ و ۷ دی ماه طی یک سانس در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، مانی رهنما که چندی پیش نسخه دیجیتال تازه ترین آلبوم خود با نام «با خودم می رقصم» را منتشر کرد، در تاریخ های ۶ و ۷ دی ماه تازه ترین کنسرت خود را با عنوان شب آوازی با پیانو در فرهنگسرای نیاوران برگزار کرد و در این کنسرت گلچینی از قطعات محبوب خود را برای دوستدارانش اجرا کرد.

در ابتدا رضا تاجبخش با تشویق هواداران به روی استیج آمد و به نواختن پیانو پرداخت و صبا راد با قرائت دکلمه ای به روی استیج آمد و پس از آن مانی رهنما با تشویق هواداران به روی استیج آمد و قطعه «عصیان» را اجرا کرد.

پس از اجرای این قطعه، مانی رهنما و صبا راد در جملاتی کوتاه به هواداران خوشامد گفتند. سپس قطعات یه پیانو یه گل سرخ، قاب عکس، خودمو گم کردم و با خودم می رقصم اجرا شد. پس از اجرای قطعه «با خودم می رقصم»، مانی رهنما درگذشت تعدادی از دانشجویان در سانحه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات تهران را تسلیت گفت. همچنین این خواننده قطعه «قاب عکس» را به زنده یاد بابک بیات تقدیم کرد.

«خونه» قطعه بعدی بود که اجرا شد و پس از آن علی اوجی تهیه کننده آلبوم «با خودم می رقصم» که به عنوان مهمان ویژه در این کنسرت حضور داشت، به روی استیج آمد و گفت: “نسخه دیجیتالی آلبوم «با خودم می رقصم» اوایل تابستان امسال منتشر شد و هم اکنون نسخه فیزیکی این آلبوم نیز در بازار موسیقی کشور عرضه شده است. تولید این آلبوم بیش از ۶ سال به طول انجامید و بی شک شما عزیزانی که در این کنسرت حضور دارید، قطعا موسیقی جدی، فهیم و متفکر را می شناسید و بسیار سپاسگزارم که این موسیقی را حمایت می کنید.”

در ادامه قطعه «آیینه وار» اجرا شد و پس از آن مانی رهنما یک سورپرایز برای هوادارانش داشت و قطعه منتشر نشده «تسلیم» را برای اولین بار در این کنسرت اجرا کرد که در ابتدای این قطعه صبا راد به روی استیج آمد و پیش درآمدی از این قطعه را به صورت دکلمه اجرا کرد. پس از اجرای این قطعه، رهنما از رضا تاجبخش بابت همراهی اش در این کنسرت تشکر کرد.

در بخش بعدی این کنسرت قطعات «زندگی مسخره» و «نیلوفر تنها» اجرا شد و پس از اجرای این دو قطعه، مانی رهنما سورپرایز دیگری برای هوادارانش داشت و قطعه منتشر نشده دیگری با نام «اتفاق» را اجرا کرد که در ابتدای این قطعه نیز صبا راد به روی استیج آمد و پیش درآمدی از این قطعه را به صورت دکلمه اجرا کرد.

پس از اجرای این قطعه، بخش نخست کنسرت به پایان رسید و صبا راد مجدد به روی استیج آمد و دکلمه ای را قرائت کرد و پس از آن پارسا رهنما پسر مانی رهنما پشت پیانو نشست و قطعه ای از آلبوم خودش که به زودی منتشر خواهد شد را اجرا کرد که به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

در ادامه این کنسرت و با شروع پارت دوم، قطعات «افسانه دل»، «پرنده» و «بیراهه» اجرا شد و پس از اجرای این سه قطعه، فریبرز لاچینی آهنگساز و نوازنده پیانو برجسته کشور که به عنوان مهمان ویژه در این کنسرت حضور داشت، با دعوت صبا راد به روی استیج آمد و دقایقی به تکنوازی پیانو پرداخت و صبا راد نیز دکلمه ای را قرائت کرد.

در بخش بعدی این کنسرت قطعات شب سرد، بی بی دل، تموم شد ترانه، مرسدس، تحملم کن و کجا به خنده می رسیم اجرا شد و سپس قطعه «وداع» به عنوان حسن ختام این کنسرت با همراهی پارسا رهنما اجرا شد.

فریبزر لاچینی، علی اوجی، مریم اسدی، داریوش تقی پور، بهاره ضیا، سارا علیپور و شهرام کیوان فر از جمله مهمانان این کنسرت بودند.

در اواخر این کنسرت تیزر تعدادی از خوانندگان جوانی که توسط مانی رهنما به بازار موسیقی کشور معرفی شدند نیز برای هواداران پخش شد.

گفتنی است؛ کنسرت شب آوازی با پیانو به تهیه کنندگی «آموزشگاه موسیقی مانی رهنما» برگزار شد.

نوشته همخوانی مانی و پارسا رهنما در کنسرت «شب آوازی با پیانو» اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا