اخبار کسب و کار

تصویر زنده یک گوشی نوکیا مجهز به دوربین سه‌گانه منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

اگرچه در ماه‌های اخیر توجه بسیاری از طرفداران گوشی‌های نوکیا معطوف به گوشی نوکیا ۹ شده که قرار است از پنج دوربین اصلی بهره ببرد، اما به‌نظر می‌رسد این شرکت یک گوشی پرچم‌دار دیگر را هم در دست ساخت دارد. طبق تصاویر زنده منتشر شده از این گوشی، شاهد هیچگونه بریدگی نمایشگر نیستیم. این دو عکس در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده و هنوز نمی‌توان در مورد صحت و سقم آن نظر داد.

در این عکس‌های زنده، شاهد دوربین سه‌گانه‌ی تعبیه شده در پنل پشتی هستیم که به‌صورت عمودی چیده شده‌اند. همچنین در پنل پشتی، لوگوی نوکیا هم قرار دارد اما هیچ اثری از حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود که احتمالا نشان‌دهنده‌ی بهره‌گیری این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است. شرکت HMD تعدادی گوشی مجهز به دوربین دوگانه را روانه‌ی بازار کرده ولی در زمینه‌ی دوربین‌های سه‌گانه هنوز گوشی هوشمندی از طرف نوکیا معرفی نشده است.

در بخش فوقانی نمایشگر این گوشی هیچگونه بریدگی نمایشگر یا نشانه‌ای از دوربین سلفی دیده نمی‌شود.

یکی دیگر از بخش‌های قابل توجه این گوشی، نمایشگر آن است؛ زیرا در بخش فوقانی آن هیچگونه بریدگی نمایشگر یا نشانه‌ای از دوربین سلفی دیده نمی‌شود. اگرچه باید خاطرنشان کنیم که حاشیه‌ی پایینی آن نسبتا ضخیم است و لوگوی نوکیا را در خود جای داده. در بخش پایینی نمایشگر هم نشانی از دوربین سلفی دیده نمی‌شود و احتمالا شاهد دوربین پریسکوپی مانند ویوو نکس یا طراحی کشویی مانند شیائومی می میکس ۳ خواهیم بود.

در ضمن نباید ذکر این نکته را از قلم بیندازیم که شاید این محصول، گجت نهایی نباشد و صرفا یک نمونه اولیه به حساب بیاید. به گزارش برخی از افشاگران، این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ بهره می‌برد و شاید به‌زودی اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر شود. در مورد گوشی نوکیا ۹ هم که از دوربین پنج‌گانه بهره می‌برد، طبق گزارش‌های منتشر شده احتمالا در نمایشگاه MWC 2019 معرفی می‌شود.

منبع: India Today

The post تصویر زنده یک گوشی نوکیا مجهز به دوربین سه‌گانه منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا