اخبار کسب و کار

پیش‌بینی برندگان بخش تلویزیون گلدن گلوب ۲۰۱۹

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بعد از جوایز امی مهم‌ترین جایزه سریال‌های تلویزیونی سال توسط گلدن گلوب اهدا می‌شود. مراسمی طولانی و مفصل که بهترین‌های سینما و تلویزیون سال در آن معرفی می‌شوند. بخش تلویزیون به همان مفصلی جوایز امی است. سریال‌های درام، بازیگران تلویزیونی، سریال‌های کمدی و مینی‌سریال‌ها در گلدن‌ گلوب جایزه می‌گیرند. با پیشرفت سریال‌سازی رقابت میان سریال‌ها هر سال سخت‌تر می‌شود. در هر دو حوزه درام و کمدی سریال‌هایی تولید شده است که ارزش تقدیر شدن را دارند. پیش بینی برندگان بخش تلویزیون گلدن گلوب ۲۰۱۹ کار سخت‌تری است و رقابت نزدیکتر است با این حال تحلیلگران گلددربی برندگان حوزه تلویزیون را در بخش‌های مختلف پیش‌بینی کرده‌اند.

بهترین سریال درام

نامزدها:

  1. کشتن ایو
  2. بازگشت به خانه (Homecoming)
  3. ژست (pose)
  4. آمریکایی‌ها
  5. بادیگارد

یکی دو منتقد به سریال «بازگشت به خانه» رای داده‌اند و یکی دو تا هم سریال «آمریکایی‌ها» را شایسته دریافت جایزه گلدن گلوب ۲۰۱۹ بهترین سریال درام دانسته‌اند اما با فاصله سریال «کشتن ایو» در حال حاضر رتبه اول را دارد. یک درام آمریکایی که توسط انگلیسی‌ها ساخته شده و از شبکه بی.بی.سی آمریکا پخش می‌شود. فیلم داستان یک مامور سازمان MI5 است. از آن ماموران پشت میزنشین که یک ماموریت جدید به او می‌دهند. باید یک قاتل روانی بااستعداد را تعقیب کند. در این تعقیب و گریز هر دو زن از لحاظ روحی به هم وابسته می‌شوند. تریلری هیجان‌انگیز که هم نکات درام‌نویسی سریال‌های آمریکایی را در خودش دارد و هم هیجان سریال‌های انگلیسی را.

فصل اول این سریال سال ۲۰۱۸ پخش شد و استقبال آنقدر خوب بود که پخش فصل دوم آن برای سال ۲۰۱۹ هم تصویب شد.

بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی

آمریکایی ها

نامزدها:

  1. ماتیو رایز (آمریکایی‌ها)
  2. استفان جیمز (هوم کامینگ)
  3. بیلی پورتر‌ (ژست)
  4. ریچارد مدن (بادیگارد)
  5. جیسون بیتمن (اوزارک)

یک رای بازیگر سریال ژست دارد و یکی دو رای هم استفان جیمز اما تقریبا همه منتقدان روی ماتیو رایز سریال «آمریکایی‌ها» شرط بسته‌اند. سریالی که فصل آخر آن امسال پخش شد و از سال ۲۰۱۳ پخش‌اش شروع شده. رایز سال گذشته هم نامزد دریافت جایزه گلدن‌ گلوب بهترین بازیگر مرد درام شده بود اما نتوانست جایزه را کسب کند. سریال «آمریکایی‌ها» در دوران جنگ سرد اتفاق می‌افتد. ماجرای دو افسر روسی که با لباس و چهره و شخصیت مبدل به عنوان یک زوج و با خانواده‌شان به آمریکا می‌روند.

بهترین بازیگر زن سریال درام

بهترین بازیگر زن

نامزدها:

  1. جولیا رابرتز (هوم کامینگ)
  2. ساندرا او (کشتن ایو)
  3. کری راسل (آمریکایی‌ها)
  4. الیزابت ماس (داستان یک ندیمه)
  5. کایترونیا بالفی (غریبه/ Outlander)

رقابت میان جولیا رابرتز داغ است که «هوم کامینگ» اولین حضورش بر پرده تلویزیون به شمار می‌رود و فصل اول سریال هم به تازگی عرضه شده و ساندرا او که با فصل اول سریال «کشتن ایو» مورد توجه قرار گرفته است. با فاصله اندکی ساندرا او رای بیشتری از جولیا رابرتز آورده است. ساندرا او نقش ایو را دارد. همان زن مرموزی که باید کشته شود.

جولیا رابرتز در نقش هایدی بازی می‌کند که در موسسه هوم کامینگ کار می‌کند. وظیفه این موسسه کمک به سربازان است تا بتوانند دوباره به زندگی متمدن شهری بازگردند. چند سال بعد او زندگی جدیدی را شروع کرده است. وزارت دفاع به سراغش می‌آید که سوال کند چرا موسسه را ترک کرده است. اسم موسسه درحقیقت ارجاعی به وظیفه آن یعنی بازگشت سربازان به خانه هم دارد.

بهترین سریال کمدی

بهترین سریال کمدی

نامزدها:

  1. خانم میزل شگفت‌انگیز
  2. بری
  3. روش کامینسکی
  4. جای خوب
  5. شوخی (Kidding)

سریال‌های «بری» و «روش کامینسکی» شروع خوبی داشته‌اند و هر دویشان توانسته‌اند یکی دو رای از تحلیلگران کسب کنند اما برنده بی ‌چون و چرای بخش کمدی باز هم سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز» است که فصل دوم آن هم به اندازه فصل اولش توانسته موفقیت کسب کند. سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز» داستان زنی است که یک شب متوجه خیانت شوهرش می‌شود. به کافه‌ای می‌رود که در آنجا استندآپ کمدی اجرا می‌شود. همه استندآپ‌ها به نظرش مسخره هستند. در حالت طبیعی هم نیست. بلند می‌شود و داستان زندگی‌اش را جوری تعریف می‌کند که همه آن را استندآپ کمدی تلقی می‌کنند. از اینجا مسیر زندگی‌اش عوض می‌شود.

بهترین بازیگر مرد سریال کمدی

بهترین بازیگر مرد کمدی

نامزدها:

  1. بیل هدر (بری)
  2. جیم کری (شوخی)
  3. مایکل داگلاس (روش کامینسکی)
  4. دونالد گلاور (آتلانتا)
  5. ساشا بارون کوهن (آمریکا کیست؟)

اینجا رقابت تنگاتنگ است. جیم کری برای فصل اول سریال «شوخی» بازگشت درخشانی بعد از مدت‌ها داشته. بیل هدر در سریال «بری» توانسته خوب ظاهر شود اما بیشترین رای متعلق به بازیگر کهنه‌کار سینما، مایکل داگلاس برای سریال «روش کامینسکی» است. این سریال که فصل اول آن امسال پخش شد داستان یک بازیگر پا به سن گذاشته است. درست مثل خود مایکل داگلاس. این بازیگر پیش‌تر از شهرتش لذت می‌برده اما حالا برای گذران زندگی مجبور است به عنوان مربی و آموزگار بازیگران جدید کار کند. هر اپیزود سریال ۳۰ دقیقه است و بازی مایکل داگلاس نقطه عطف سریال است.

بهترین بازیگر زن کمدی

بهترین بازیگر زن کمدی

نامزدها:

  1. راشل برازناهان (خانم میزل شگفت‌انگیز)
  2. کریستن بل (جای خوب)
  3. کندیس برگن (مورفی براون)
  4. آلیسون بری (درخشش/ Glow)
  5. دبرا مسینگ (ویل و گریس)

کندیس برگن و کریستن بل یکی دو جا نام‌شان دیده می‌شود اما به نظر می‌رسد از نظر تحلیلگران گلددربی جایزه بازیگر سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز» تقریبا قطعی است. راشل برازناهان در نقش یک زن استندآپ کمدین حضور فوق‌العاده‌ای دارد و بار اصلی نمک سریال روی دوش اوست.

بهترین مینی سریال

نامزدهای مینی سریال

نامزدها:

  1. ترور جیانی ورساچه
  2. چیزهای تیز
  3. رسوایی به شدت انگلیسی (A Very English Scandal)
  4. فرار به دانمورا
  5. روان‌پزشک (The Alienist)

در حالی که سریال «چیزهای تیز» مورد توجه قرار گرفته و فصل اول «رسوایی به شدت انگلیسی» هم دل خیلی از منتقدان را به دست آورده اما همچنان سریال «داستان‌ جنایت‌ آمریکایی» که این قسمت آن به «ترور جیانی ورساچه» می‌پردازد و اسمش هم همین است با اختلاف رای زیادی جلوتر است. ورساچی طراح مد معروف که زندگی بی بند و باری داشت یک روز روی پله‌های خانه‌اش به ضرب گلوله کشته می‌شود. احتمال اینکه این مینی سریال برنده جایزه گلدن گلوب این بخش شود زیاد است.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی برندگان گلدن گلوب ۲۰۱۹

The post پیش‌بینی برندگان بخش تلویزیون گلدن گلوب ۲۰۱۹ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا