اخبار کسب و کار

«دراگون کوئست ۱۱» سال آینده به سوییچ می‌آید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

طبق خبری که شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس اعلام کرده است، نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Dragon Quest XI بالاخره در سال آینده‌ی میلادی وارد بازار خواهد شد.

یکی دو سالی است که از نسخه‌ی سوییچ «دراگون کوئست ۱۱» (Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age) می‌شنویم. حتی زمانی که کنسول نینتندو سوییچ رونمایی نشده بود و با اسم رمز NX شناخته می‌شد، شرکت اسکوئر انیکس گفته بود که می‌خواهند دراگون کوئست ۱۱ را روی این کنسول هم عرضه کنند. در حالی که نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر این بازی چند ماهی است که راهی بازار شده‌اند، تا همین دیروز حرفی از نسخه‌ی سوییچ دراگون کوئست ۱۱ نشنیده بودیم.

قرار است در ژانویه‌ی ۲۰۱۹ اطلاعات بیشتری از نسخه‌ی سوییچ بازی دراگون کوئست ۱۱ منتشر شود.

دراگون کوئست ۱۱ هم‌چنین یک نسخه برای کنسول Nintendo 3DS دارد، ولی این نسخه با این که روند و جریان بازی را حفظ کرده، ولی کاملا با نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر فرق می‌کند و می‌توان گفت که در واقع یک بازی دیگر است. با این حال، نسخه‌ی نینتندو سوییچ قرار است همان تجربه‌ی پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر را ارایه دهد.

اسکوئر انیکس برای ساخت دراگون کوئست ۱۱ از موتور پایه‌ی آنریل انجین ۴ استفاده کرده است و یکی از موانع عرضه نشدن نسخه‌ی سوییچ، آماده نبودن این موتور پایه برای این کنسول بوده است. در حال حاضر چند وقتی است که آنریل انجین ۴ به خوبی از کنسول سوییچ پشتیبانی می‌کند و به نظر می‌رسد که اسکوئر انیکس هم از پس حل مشکلات فنی برآمده است.

نسخه‌ی سوییچ قرار است هم‌چنین صداگذاری ژاپنی داشته باشد؛ چیزی که در نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ وجود نداشت. اسکوئر انیکس در حال حاضر مشغول ضبط صداگذاری‌های بازی است و طبق گفته‌ی آن‌ها بیش از ۲۰۰ شخصیت در بازی صداگذاری ژاپنی خواهند داشت.

عرضه‌ی نسخه‌ی سوییچ دراگون کوئست ۱۱ هم‌چنین این فرصت را برای سازندگان بازی فراهم کرده است تا صحنه‌ها و محتوای جدیدی را به بازی اضافه کنند.

قرار است در ژانویه‌ی ۲۰۱۹ اطلاعات بیشتری از نسخه‌ی سوییچ منتشر کنند. می‌توانید تیزر کوتاهی که از نسخه‌ی سوییچ بازی Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age منتشر شده است را در ادامه ببینید.

دانلود

  • mp4

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post «دراگون کوئست ۱۱» سال آینده به سوییچ می‌آید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا