اخبار کسب و کار

تعداد بازی‌کننده‌های PUBG دوباره رو به رشد است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

سازندگان بازی Playerunknown’s Battlegrounds در رقابت با فورت‌نایت، چندان نتوانستند پا به پای این بازی پیش بیایند؛ طوری که تعداد بازی‌کننده‌های همزمان PUBG پس از ظهور فورت‌نایت، هرگز نتوانست به اندازه‌ی دوره‌ی اوج خود برسد. با این حال، به لطف یکی دو تغییر و پیشرفت، بازی PUBG توانسته است اخیرا کمی پیشرفت داشته باشد.

در حال حاضر بازی‌کننده‌های همزمان PUBG روی استیم به بیش از ۱.۱ میلیون نفر رسیده است.

دی ماه سال گذشته بود که از رشد وحشتناک زیاد بازی‌کننده‌های PUBG روی استیم گفتیم؛ طوری که بازی‌کننده‌های همزمان این بازی در ژانویه سال ۲۰۱۸ به ۳.۲ میلیون رسیده بود. این رقم هنوز هم در استیم تکرار نشده است و رکورد بیشترین تعداد بازی‌کننده‌های همزمان، هنوز هم به دست Playerunknown’s Battlegrounds است.

با این حال، در یک سال گذشته تعداد بازی‌کننده‌های همزمان بازی افت کرده است و ماه گذشته، شاهد پایین‌ترین رقم تعداد بازی‌کننده‌های همزمان PUBG بودیم؛ رقم ۸۹۵ هزار بازی‌کننده‌ی همزمان روی استیم، برای بسیاری از بازی‌ها نرسیدنی به نظر می‌رسد، ولی در واقع یک رقم بد برای PUBG محسوب می‌شود.

این رقم در هفته‌ی گذشته رشد پیدا کرده و به یک میلیون نفر رسیده است؛ طوری که در حال حاضر بازی‌کننده‌های همزمان PUBG روی استیم به ۱.۱ میلیون نفر رسیده است.

برای اولین بار از همان ژانویه ۲۰۱۸ است که شاهد رشد تعداد بازی‌کننده‌های PUBG در استیم هستیم. البته بدون محاسبه‌ی آمار و ارقام نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان از رشد بازی‌کننده‌های PUBG می‌گوییم؛ طوری که مطمئنا جمعیت بسیار زیادی در حال حاضر مشغول بازی کردن نسخه‌های کنسولی آن هستند.

بخش بزرگی از رشد بازی‌کننده‌ها را می‌توان به افزودن نقشه‌ی جدید Vikendi ربط داد؛ نقشه‌ای برفی که به مذاق بازی‌کننده‌ها خوش آمده است. این نقشه هم‌چنین چند روزی است که روی کنسول‌ هم به صورت آزمایشی آمده است.

منبع: یوروگیمر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post تعداد بازی‌کننده‌های PUBG دوباره رو به رشد است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا