اخبار کسب و کار

گلکسی اس ۱۰ از قابلیت مشابه Night Sight گوشی‌های پیکسل بهره می‌برد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

قابلیت Night Sight موجود در گوشی‌های پیکسل به کاربران این اجازه را می‌دهد که در شرایط نوری بسیار نامناسب هم عکس‌های باکیفیتی را ثبت کنند. دیگر شرکت‌ها هم چنین قابلیت نرم‌افزاری در اپلیکیشن دوربین خود تعبیه کرده‌اند. به‌عنوان مثال وان‌پلاس قابلیت Nightscape را ارائه داده و هواوی از این مشخصه تحت عنوان Night Mode یاد می‌کند. حالا طبق بررسی کارشناسان سایت XDA، به‌نظر می‌رسد گلکسی اس ۱۰ هم از چنین قابلیتی بهره می‌برد که سامسونگ نام آن را Bright Night گذاشته است.

کارشناسان XDA با بررسی نسخه‌ی بتا رابط کاربری One UI مختص گلکسی نوت ۹، به کدهای مربوط به این مشخصه برخورده‌اند. در این کدها، از این ویژگی تحت عنوان Bright Night یاد شده و در ادامه کامنت‌هایی ذکر شده است. از جمله این کامنت‌ها می‌توانیم به این جمله‌ها اشاره کنیم: «با قابلیت Bright Night عکس‌های خود را روشن‌تر کنید.»، «حتی در محیط‌های تاریک، عکس‌های روشنی ثبت کنید.»، «با ثبت چندین عکس و ترکیب آن‌ها، عکس نهایی روشن‌تر می‌شود.» و در آخر «ثبت عکس‌های شفاف‌تر در محیط‌های تاریک بدون نیاز به استفاده از فلش».

به گفته‌ی سایت XDA، احتمالا سامسونگ در ابتدا این مشخصه را فقط برای گلکسی اس ۱۰ عرضه می‌کند. همانند کاری که برای قابلیت سوپر اسلوموشن انجام داد و بعد از تعبیه آن در گلکسی اس ۹، این مشخصه را برای اس ۸ و نوت ۸ هم ارائه داد.

طبق گزارش‌های منتشر شده، گلکسی اس ۱۰ در اواخر فوریه و احتمالا قبل از شروع نمایشگاه MWC رسما معرفی می‌شود. نمایشگاه MWC مانند گذشته در بین تاریخ‌های ۲۴ فوریه (۵ اسفند) تا ۲۷ فوریه (۸ اسفند) در بارسلون برگزار می‌شود.

منبع: Phone Arena

The post گلکسی اس ۱۰ از قابلیت مشابه Night Sight گوشی‌های پیکسل بهره می‌برد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا