اخبار کسب و کار

نوکیا ۹ مجهز به دوربین پنج‌گانه گواهی بلوتوث دریافت کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

فقط چند هفته پس از اینکه تاخیر در عرضه گوشی نوکیا ۹ تایید شد، سه نسخه از این گوشی ساخت شرکت HMD Global گواهی بلوتوث دریافت کرده‌اند. در فهرست موردنظر، شماره مدل این گوشی‌ها تحت عنوان TA-1087، TA-1082 و TA-1094 ثبت شده است و طبق آن‌ها، این مدل‌های از اینترنت ۴G و بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کنند.

مانند دیگر گواهی‌های بلوتوث، اطلاعات بیشتری در مورد این پرچم‌دار ارائه نشده است. با این وجود، این دریافت گواهی نشان می‌دهد که نوکیا ۹ به‌زودی عرضه می‌شود. در بیشتر موارد، گواهی مربوط به بلوتوث حدود یک تا ۲ ماه پیش از عرضه گوشی موردنظر ارائه می‌شود. به همین خاطر به نظر می‌رسد گزارش‌هایی مبنی بر احتمال عرضه این گوشی در اواخر ژانویه ۲۰۱۹، صحت دارند.

نوکیا ۹ قرار است به‌عنوان اولین گوشی مجهز به دوربین پنج‌گانه روانه‌ی بازار شود. در رابطه با جزئیات این دوربین‌ها هنوز اطلاعات موثقی منتشر نشده اما فعلا می‌دانیم که شرکت زایس سازنده‌ی لنز آن‌ها است. علاوه بر این، در زمینه‌ی دوربین سلفی شاهد نوآوری خاصی نیستیم و این گوشی فقط از یک دوربین سلفی بهره می‌برد.

به غیر از دوربین‌ها، انتظار می‌رود این گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ باشد. در کنار آن هم، بر اساس شایعات، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می‌کند. در نهایت، مانند نوکیا ۸.۱، این گوشی هم با توجه به اینکه عضوی از پروژه اندروید وان محسوب می‌شود، به‌صورت پیش‌فرض از نسخه اصلی اندروید پای بهره می‌برد.

منبع: Phone Arena

The post نوکیا ۹ مجهز به دوربین پنج‌گانه گواهی بلوتوث دریافت کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا