اخبار کسب و کار

گلکسی M20 سامسونگ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

سری گوشی‌های پایین‌رده سامسونگ به‌زودی روانه‌ی بازار می‌شوند و اولین گوشی هم گلکسی M20 خواهد بود. به‌لطف گزارش‌ها و تصاویر منتشر شده، از ظاهر این گوشی به‌خوبی اطلاع داریم و حالا در جدیدترین گزارش‌ها، به مشخصات سخت‌افزاری آن هم اشاره شده است.

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی M20 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که ۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بیشتر از باتری گلکسی نوت ۹ است. همچنین باید انتظار بهره‌گیری از تراشه اگزینوس ۷۸۸۵ و ۳ گیگابایت حافظه رم را داشته باشیم. نمایشگر ۶ اینچی آن هم از نوع LCD خواهد بود.

یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل آن قرار دارد.

گفته می‌شود دوربین دوگانه قرار گرفته در پنل پشتی از دو سنسور ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم در بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل آن قرار دارد. همچنین بر اساس گزارش منتشر شده از جانب منابع موثق، این گوشی در بازارهای بریتانیا، آلمان، فرانسه، لهستان و اسکاندیناویا عرضه می‌شود ولی هنوز در رابطه با عرضه گسترده آن در تمام کشورهای اروپایی خبر موثقی منتشر نشده است. در هر صورت برای دستیابی به اخبار دقیق‌تر، باید مدتی صبر کنیم.

منبع: GSM Arena

The post گلکسی M20 سامسونگ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا