اخبار کسب و کار

هواوی ۲ میلیارد دلار برای بهبود امنیت خود سرمایه‌گذاری می‌کند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

هواوی مصمم است که کذب بودن اتهام‌های مربوط به امنیت پایین زیرساخت‌های مخابراتی خود را به اثبات برساند. اولین قدم برای رسیدن به این هدف، بهره‌گیری از تجهیزات بهتر و افزودن کارکنان شایسته‌تر است.

این کمپانی چینی در یک کنفرانس خبری با حضور تعداد زیادی از خبرنگاران بین‌المللی، اعلام کرد که طی ۵ سال آینده حدود ۲ میلیارد دلار برای بهبود امنیت زیرساخت‌های خود سرمایه‌گذاری می‌کند. مهم‌ترین نگرانی مدیران این شرکت، افزایش حجم اتهامات و خارج شدن هواوی از فضای مخابراتی کشورهای مختلف است.

مهم‌ترین نگرانی مدیران این شرکت، افزایش حجم اتهامات و خارج شدن هواوی از فضای مخابراتی کشورهای مختلف است.

«کن هو» (Ken Hu)، مدیرعامل چرخشی هواوی، در رابطه گفته: «به‌نظر ما، اظهار چنین اتهامات و نگرانی‌هایی باید مبتنی بر اسناد و مدارک حقیقی باشد. بدون ارائه‌ی چنین مدارکی، ما این اتهامات را نمی‌پذیریم و به‌طور کامل آن‌ها را رد می‌کنیم.» طی سال گذشته، تعدادی از کشورها-عمدتا هم پیمانان آمریکا-اتهاماتی راجع به پایین بودن امنیت زیرساخت‌های مخابراتی هواوی مطرح کرده‌اند و این موضوع که دولت چین با بهره‌گیری از این زیرساخت‌ها می‌تواند شبکه‌های مخابراتی دیگر کشورها را زیر نظر قرار بگیرد.

به غیر از آمریکا، استرالیا و نیوزیلند هم رسما تجهیزات مخابراتی ساخت این شرکت را تحریم کرده‌اند و طبق گزارش‌ها، دولت‌های ژاپن و فرانسه هم به‌زودی به این جریان ملحق می شوند. در همین زمینه باید به گزارش جدید اشاره کنیم که بر اساس آن، یکی از شروط دولت آمریکا برای ادغام شرکت‌های T-Mobile و Sprint، عدم استفاده شرکت‌های مادر آن‌ها یعنی «دویچه تلکام» (Deutsche Telekom) و «سافت‌بنک» (SoftBank) از تجهیزات مخابراتی هواوی است.

در نهایت باید ببینیم آیا هواوی می‌تواند جلوی این روند تحریم گسترده کشورها را بگیرد یا اینکه روزبه‌روز کشورهای بیشتری به این جریان ملحق می‌شوند.

منبع: Phone Arena

The post هواوی ۲ میلیارد دلار برای بهبود امنیت خود سرمایه‌گذاری می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا