اخبار کسب و کار

لنوو Z5s با دوربین سه‌گانه و اسنپدراگون ۷۱۰ معرفی شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

اولین گوشی لنوو که از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد، لنوو Z5s نام دارد. این گوشی مدل مقرون به صرفه لنوو Z5 پرو محسوب می‌شود اما نسبت به لنوو Z5 از توان بیشتری بهره می‌برد. همچنین این اولین گوشی شرکت لنوو است که دوربین سلفی در یک بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل تعبیه شده است.

همانطور که انتظار داشتیم، این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۷۱۰ که واجد پردازنده ۸ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۶ است، بهره می‌برد. این شرکت سه مدل مختلف از این گوشی را معرفی کرده که از ترکیب حافظه رم و حافظی داخلی ۴/۶۴ گیگابایت، ۶/۶۴ گیگابایت و ۶/۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برند. این نمایشگر ۶.۳ اینچی مبتنی بر فناوری LCD است و از رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره می‌برد. در بریدگی قرار گرفته در بخش فوقانی نمایشگر، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده که از آن می‌توان برای تشخیص چهره هم استفاده کرد.

در پنل پشتی لنوو Z5s شاهد سه دوربین هستیم. دوربین اصلی واجد سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و لنز واید است. دوربین دوم از سنسور ۸ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو با قابلیت زوم دو برابری بهره می‌برد و در نهایت دوربین سوم که از نوع ۵ مگاپیکسلی است و برای تشخیص عمق مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر قابلیت‌های این دوربین‌ها می‌توانیم به توانایی ضبط ویدیو ۴K و وجود فلش دوگانه اشاره کنیم.

اگرچه این گوشی به‌صورت پیشفرض از اندروید اوریو بهره می برد، ولی رابط کاربری آن نسخه‌ی دهم ZUI است. ظرفیت باتری آن به ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و این گوشی مجهز به پورت USB-C است و از شارژ ۱۵ واتی هم پشتیبانی می‌کند.

لنوو Z5s در رنگ‌های خاکستری، آبی و نارنجی روانه‌ی بازار می‌شود و برای خرید مدل پایه یعنی مدل ۴/۶۴ گیگابایتی، خریداران باید مبلغ ۱۳۹۸ یوان (حدود ۲۰۰ دلار) بپردازند. پیشفروش همه‌ی این مدل‌ها آغاز شده و از تاریخ ۲۴ دسامبر روانه‌ی بازار خواهند شد.

منبع: GSM Arena

The post لنوو Z5s با دوربین سه‌گانه و اسنپدراگون ۷۱۰ معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا