اخبار کسب و کار

حفره نمایشگر گلکسی اس ۱۰ کوچک‌تر از گلکسی A8s است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

سامسونگ مدتی قبل از گوشی گلکسی A8s پرده‌برداری کرد و با توجه به بزرگ بودن نسبی حفره نمایشگر آن، این سوال را ایجاد کرده که آیا حفره نمایشگر گلکسی اس ۱۰ هم هم‌اندازه‌ی همین گوشی خواهد بود؟ قبل از معرفی این گوشی، در تمام تیزرها و رندرها حفره‌ی مذکور کوچک‌تر از حفره‌ی حقیقی بودند.

گلکسی A8s اولین گوشی سامسونگ مجهز به نمایشگر Infinity-O است. گفته می‌شود همین تکنولوژی نمایشگر برای هر سه مدل گلکسی اس ۱۰ به کار گرفته خواهد شد. به توجه به تصویر لو رفته از محافظ نمایشگر، به‌نظر می‌رسد اندازه‌ی این حفره کوچک‌تر از حفره موجود در گلکسی A8s است.

گلکسی اس ۱۰ قرار است در سه مدل ۵.۸ اینچی، ۶.۱ اینچی و در نهایت مدل پلاس ۶.۴ اینچی روانه‌ی بازار شود. همانطور که گفتیم هر سه آن‌ها مجهز به نمایشگر Infinity-O خواهند بود ولی ارزان‌ترین مدل از نمایشگر تخت بهره می‌برد. به لطف تکنولوژی تعبیه حفره، دیگر نیاز به بهره‌گیری از بریدگی نمایشگر برطرف می‌شود و دوربین سلفی در این منطقه تعبیه خواهد شد.

بر اساس تصویر این محافظ نمایشگر، شاهد حفره و حاشیه‌های کوچک‌تری نسبت به گلکسی A8s هستیم. همچنین نمایشگر ۶.۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ احتمالا استفاده یک دستی از گوشی را نسبتا راحت‌تر می‌کند. در ضمن باید اشاره کنیم که گلکسی A8s مجهز به نمایشگر LCD است ولی هر سه مدل گلکسی اس ۱۰ از نمایشگر AMOLED بهره می‌برند.

اگرچه معمولا پیش از عرضه گوشی‌ها، تصاویر محافظ نمایشگر آن‌ها منتشر می‌شود، اما گاهی اوقات، این موارد همه‌ی داستان را بیان نمی‌کنند؛ زیرا به‌راحتی می‌توان چنین محصولی را ساخت و عکس آن در اینترنت منتشر کرد.

گلکسی اس 10

گلکسی A8s

منبع: Sam Mobile

The post حفره نمایشگر گلکسی اس ۱۰ کوچک‌تر از گلکسی A8s است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا