اخبار کسب و کار

آنر روی یک ساعت هوشمند با پردازنده مدیاتک کار می‌کند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت آنر در چند ماه گذشته خیلی مشغول بوده و تقریبا هر هفته یکی دو خبر از این شرکت و محصولاتش داشته‌ایم. گوشی مقرون به صرفه آنر ۸C و آنر ۸X توانسته‌اند در ماه‌های اخیر سود زیادی را برای این شرکت داشته باشند. همزمان دیگر محصولات این شرکت نیز فروش خوبی را پشت سر می‌گذارند. در همین حال گوشی آنر مجیک ۲ و گوشی آنر ویو ۲۰ که در یکی دو ماه آینده عرضه می‌شود، نام آنر را در زمینه تولید گوشی‌های پرچمدار نیز سر زبان‌ها خواهد انداخت.

شرکت آنر چندی پیش ساعت هوشمند واچ مجیک را معرفی کرد که درواقع نسخه‌ای ضعیف‌تر از ساعت هوشمند هواوی واچ جی‌تی به حساب می‌آید. احتمالا می‌دانید که برند آنر، زیر مجموعه شرکت هواوی است و از همین رو، شباهت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیادی بین محصولات این دو شرکت وجود دارد. حالا به لطف گواهی Bluetooth SIG، اطلاعاتی از ساعت هوشمند جدید آنر منتشر شده است.

متاسفانه این اسناد که در اختیار عموم قرار می‌گیرد، اطلاعات سخت‌افزاری زیادی از این محصول را منتشر نمی‌کند. فعلا می‌دانیم که با یک ساعت هوشمند روبرو هستیم و مدل دستگاه نیز، ELF-G10 است. جدا از این که می‌دانیم خبری از دستبند هوشمند سلامتی نیست و با یک ساعت روبروییم، مشخص شده که این گجت پوشیدنی به بلوتوث ۴.۰ مجهز شده که مصرف انرژی کمی دارد و به مصرف باتری این گجت کمک می‌کند.

ساعت هوشمند آنر واچ مجیک

دیگر نکته‌ای که از این گواهی نامه متوجه شده‌ایم، این است که این ساعت بر مبنای پلتفرم MediaTek خواهد بود. شرکت MediaTek نیز از جمله شرکت‌های سازنده چیپست‌های موبایلی است و کمتر اسم این شرکت را در زمینه ساعت‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی شنیده‌ایم. در حال حاضر بزرگ‌ترین سازنده پردازنده‌های گجت‌های هوشمند در دنیای اندروید، کوالکام است و می‌توانیم بگوییم که همه ساعت‌های اندرویدی حال حاضر به پردازنده کوالکام مجهز شده‌اند.

در این بین، شرکت هواوی و شرکت آنر، خود را از بازار ساعت‌های اندرویدی جدا کرده‌اند. دو ساعت هوشمندی که این دو شرکت اخیرا معرفی کرده‌اند، به سیستم عامل جدیدی به نام LiteOS مجهز هستند. همچنین پردازنده این ساعت‌ها کاملا جدید بوده و ساخت این دو شرکت است. با این اقدام هواوی، به نظر می‌رسد که این دو شرکت هنوز به نتیجه نهایی در زمینه ساعت‌های هوشمند خود ندارند و در جدیدترین آزمایش، می‌خواهند سراغ پردازنده‌های MediaTek بروند. حدس می‌زنیم دلیل این کار نیز به بهبود مصرف انرژی این ساعت برگردد.

در نهایت بهتر است صبر کنیم و ببینیم که ساعت هوشمند جدید آنر، چقدر با پردازنده مدیاتک، بهتر می‌شود. هنوز زمان عرضه و قیمت این محصول مشخص نیست. شما درباره ساعت‌های هوشمند جدید آنر و هواوی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post آنر روی یک ساعت هوشمند با پردازنده مدیاتک کار می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا