اخبار کسب و کار

خالق Dead Space از شرکت اکتیویژن جدا شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

تقریبا ده سال پیش بود که «گلن اسکافیلد» اعلام کرد که استودیو EA Visceral را ترک کرده و می‌خواهد با همکاری اکتیویژن یک استودیو جدید با نام Sledgehammer Games تاسیس کند؛ اعلام این خبر در آن زمان تعجب عده زیادی را در بر داشت. حال و پس از گذشت این همه مدت، اسکافیلد اعلام کرد که ماجراجویی او در شرکت اکتیویژن به پایان رسیده و قصد دارد از این مجموعه جدا شود.

او در صفحه توییتر خود نوشت: «من تجارب و ماجراجویی‌های بسیار خوبی را در اکتیویژن گذراندم که از جمله آن‌ها می‌توان به ساخت سه بازی از مجموعه Call of Duty اشاره کرد؛ بازی‌هایی که بهشان افتخار می‌کنم. با این حال احساس می‌کنم که باید چیزهای جدیدی را امتحان کنم. به همین خاطر در پایان ماه دسامبر از شرکت اکتیویژن جدا خواهم شد و زمانی را به استراحت کردن اختصاص می‌دهم. پس از آن هم به سراغ یک کار هیجان‌انگیز دیگر می‌روم.»

اسکافیلد استودیو Sledgehammer را در سال ۲۰۰۹ و تحت‌نظر اکتیویژن تاسیس کرد. سپس طبق برنامه عرضه سالانه Call of Duty و ساخت آن توسط سه استودیو مختلف، این تیم هم شروع به کار روی قسمت‌های مختلف این مجموعه کرد. همانطور که اسکافیلد در توییت خود اشاره کرد، این استودیو مسئول ساخت بازی‌های Modern Warfare 3 ،Advanced Warfare و World War II بود. در نهایت موفقیت این آثار باعث شد تا اسکافیلد به همراه همکار خود یعنی «مایکل کاندری» (هم‌بنیان‌گذار این استودیو) به تیم مدیریتی اکتیویژن منتقل شوند و بر تمامی بازی‌های این شرکت نظارت کنند.

اسکافیلد در EA Visceral به عنوان خالق و تهیه‌کننده ارشد Dead Space فعالیت می‌کرد. همچنین در کارنامه کاری او کارگردانی آثاری مثل Blood Omen 2: Legacy of Kain و Akuji the Heartless به چشم می‌خورد. دو اثر Call of Duty: Black Ops و Legacy of Kain: Soul Reaver هم از دیگر بازی‌هایی هستند که اسکافیلد در ساخت آن‌ها مشارکت داشته.

منبع: Gameinformer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post خالق Dead Space از شرکت اکتیویژن جدا شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا