اخبار کسب و کار

 آلبوم «شوانی شوانی» از شاهو عندلیبی منتشر شد

رسانه نوا – آلبوم صوتی و تصویری «شوانی شوانی» اثر شاهو عندلیبی و گروه موسیقی آوای عندلیب، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری ایران گام منتشر شد.

به گزارش رسانه نوا؛ آلبوم «شوانی شوانی» مجموعه صوتی و تصویری کنسرت گروه آوای عندلیب به سرپرستی و خوانندگی شاهو عندلیبی است که در دی ماه۱۳۹۲ در تالار وحدت برگزار شده است، این اثر در قالب ۱۳ قطعه به عناوین «عاشقان»، «ساز۱»، «عاشق و مست»، «مقام۱»، «هرچند»، «مقام۲»، «نجیبی»، «مقام۳»، «شوانی شوانی»، «مقام۴»، «سابلاخی»، «ساز۲» و «نشمیل نشمیل» اجرا و تولید شده است.

شاهو عندلیبی (آواز، دف)، علیرضا دریایی، مهرداد ناصحی (کمانچه)، میلاد علیپور، آنارام زهرایی (تار)، امین گلستانی، فاطمه امان آبادی (عود)، مهدی بصیرت منش (بم قیچک)، سحر میرهاشمی (قانون)، علیرضا بشر دوست (سنتور)، ماهور زمانه پور (تنبک)، مینا احمدی (بم تار)، میلاد قریشی (دف، بندیر)، فائزه کامیاب و سحر زیبائی (همخوان) از هنرمندانی هستند که در این اثر به هنرنمایی پرداخته اند.

شایان ذکر است که آلبوم صوتی و تصویری شوانی شوانی از گروه آوای عندلیب به سرپرستی و خوانندگی شاهو عندلیبی، توسط شرکت ایرانگام منتشر شده است.

نوشته آلبوم «شوانی شوانی» از شاهو عندلیبی منتشر شد اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا