اخبار کسب و کار

راهکارهایی برای این که شادمانه زندگی کنید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

مادرم هر روز صبح عادت دارد پیام هایی با موضوع شادمانی و موفقیت را با تصویرهای متحرک گل و بلبل از دو کانال تلگرامی «بازنشسته‌های خوشحال» و «انرژی مثبت و کائنات» برای گروه‌های خانوادگیمان فوروارد می‌کند. موضوع شاد زیستن برای همه‌ی افراد جامعه به مسئله مهمی تبدیل شده است و همه به دنبال راه‌هایی برای داشتن انرژی مثبت و زندگی شاد در این دنیای پر هیاهو هستند.

زندگی ماشینی امروز مسائلی نظیر ترافیک، صدا های مخل اعصاب، آلودگی صوتی و تصویری را برای ما به همراه داشته است و داشتن روحیه بالا به همراه انرژی مثبت باعث می‌شود تا در تمامی مراحل زندگی و در تمامی موقعیت‌ها شاد باشیم و هر کاری را به بهترین شکل خود انجام دهیم.

شاد بودن در زندگی هنری است که باید راه‌کارهای آن را بیاموزیم. رازهایی برای شاد زیستن وجود دارد که اگر آنها را در زندگی به کار ببریم میتوانیم زندگی شادی داشته باشیم. تمام اصول شاد بودن در زندگی بستگی به خود ما دارد.

در این دنیای پیش‌بینی‌ناپذیر که به سرعت در حال تغییر است پیدا کردن رمز شاد زیستن اقدامی عاقلانه است. شادی را بخواهید، احساسش کنید، بشناسیدش، به دستش آورید و تنفسش کنید.

ترفندهای این سه کتاب به ما کمک می‌کند تا به آسانی به این آرامش برسیم.

راز شاد زیستن

آیا هرگز دقت کرده‌اید که وقتی احساس خوبی درباره‌ی خود دارید، دیگران هم بهتر از همیشه به‌نظر می‌رسند؟ آیا این تغییر در دیگران جالب‌توجه یا حتی عجیب نیست؟

جهان، بازتابی از خودِ ماست. وقتی از خود بیزاریم، از همه بیزاریم و وقتی به همین که هستیم، عشق می‌ورزیم، جهان هم فوق‌العاده و دوست‌داشتنی به‌نظر می‌رسد. تصویری که انسان از خویشتن در ذهن دارد، تعیین می‌کند که چه رفتارهایی از او سر خواهند زد؛ با چه کسانی دوست خواهد بود، برای به دست آوردن چه چیزهایی تلاش، و از چه اموری اجتناب خواهد کرد.

منشا تمام افکار و حرکات ما چگونه دیدن خویشتن است. تجربیات، موقعیت‌ها، شکست‌ها، افکاری که درباره‌ی خود داریم و واکنش‌های دیگران نسبت‌به ما، همه و همه شکل‌دهنده‌ی تصویری هستند که از خویش در ذهن داریم. اعتقاد به حقیقی بودن این تصویر سبب می‌شود زندگی را درست در چارچوب آن پیش ببریم.

بنابراین تصویر ذهنی ما تعیین می‌کند که دنیا را چقدر دوست داریم و چقدر مایل به زندگی در آن هستیم.

دانلود کتاب از فیدیبو

اتوبوس انرژی

شادزیستن

«انرژی مثبت»، اصطلاحی است که بارها در سالن همایش‌ها، کلاس‌های دانشگاه‌ها و حتی در منزلمان درباره‌اش شنیده‌ایم. شاید به این علت که تحقیقات جدید نشان می‌دهد اگر افراد، ارتباطات، عمل متقابل، کار و رفتارهای تیمی مثبت باشند، نتایج مثبتی ایجاد می‌کنند. یا در عمیق‌ترین سطحی که می‌شناسیم، اشخاص، حرفه‌ها، شرکت‌ها، سازمان‌ها، خانواده‌ها و گروه‌های مختلف مجبورند بر موارد منفی، ناملایمات و چالش‌ها غلبه کنند تا خودشان را تعریف و موفقیت‌هایشان را خلق کنند.

هیچ‌کس بدون اینکه آزموده شود از زندگی عبور نمی‌کند و برای رسیدن به جواب این آزمون‌ها انرژی مثبت لازم است. منظور از انرژی تحرک زیاد و جنب‌وجوش نیست. شادی هم نوعی انرژی مثبت است، اگرچه به همان اندازه جنب‌وجوش را نیز در بر می‌گیرد. ولی زمانی که درباره‌ی انرژی مثبت صحبت می‌کنم، منظورم خوش‌بینی، اعتماد، اشتیاق، عشق، هدف، شادی، وجد و سرور، روح زندگی و کار و رفتار در سطحی بالاتر است.

دانلود کتاب از فیدیبو

زنده‌ باد شادی

شاد زیستن

شادی محصولی است که یک جامعه برای به بار نشستن آن فعالیت می‌‌کند‌‌ و به همین خاطر تمام سیاست‌‌ها و فعالیت‌‌های روزمره زندگی، زمانی در نظر انسانی موفق جلوه می‌‌کند که این عنصر را در بطن خود داشته باشد.

شاید نتوانیم کسی را بیابیم که با ضرورت و اهمیت شاد زیستن در زندگی انسان بیگانه باشد یا ضرورت آن را در زندگی فردی و جمعی انسان‌ها انکار کند؛ زیرا شادی و نشاط، از نیازهای اساسی و فطری انسان است.‌‌

شادی، ضرورتی است که به زندگی معنا می‌بخشد و عاملی است که به روح و روان انسان این توانایی را می‌‌دهد که در مسیر کمال و تعالی خود بکوشد و بر سختی‌‌ها و مشکلات راه زندگی چیره شود و از این تلاش خود لذت ببرد.

دانلود کتاب از فیدیبو

The post راهکارهایی برای این که شادمانه زندگی کنید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا