اخبار کسب و کار

بازی Counter-Strike: Global Offensive رایگان شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

در این چند روز اتفاقاتی مهمی برای Counter-Strike: Global Offensive رخ داده است. شرکت ولو در وهله اول خبر از اضافه شدن حالت بتل‌رویال داد؛ این حالت با نام Danger Zone شناخته می‌شود. سپس این شرکت اعلام کرد که افراد می‌توانند از این پس بازی را به صورت رایگان دانلود و تجربه کنند. پیش از این، بازی با قیمت ۱۵ دلار فروخته می‌شد.

بازی‌کنانی که قبل از رایگان شدن بازی آن را خریداری کرده بودند، یک نشان اختصاصی دریافت خواهند کرد. همچنین اکانت این دسته افراد به Prime ارتقا خواهد یافت؛ این امکان به بازی‌کنان اجازه می‌دهد تنها با افرادی که اکانت Prime دارند مبارزه کنند و افراد تازه‌کار نمی‌توانند در تیم آن‌ها قرار بگیرند. علاوه بر این، این دسته از بازی‌کنان قادر هستند اسلحه MP5-SD و سایر هدایای مخصوص اکانت‌های Prime را دریافت کنند.

آن گروه از بازی‌کنانی که از نسخه رایگان CS:GO استفاده می‌کنند، می‌توانند با پرداخت ۱۵ دلار (معادل قیمت بازی اصلی) اکانت خود را به Prime تبدیل کنند.

ولو سعی داشته Danger Zone با نمونه‌های مشابه بازار تفاوت داشته باشد. در این حالت بازی‌کنان در دو گروه نه نفره قرار می‌گیرند و وظیفه دارند تا به محض شروع بازی به دنبال اسلحه‌ها، مهمات و پول بگردند. Danger Zone فقط به کشتن دیگر افراد محدود نمی‌شود؛ بازی‌کنان می‌توانند در این حالت اهداف مشخصی را به قتل برساند، گروگان‌ها را آزاد کنند یا اینکه با منفجر کردن گاوصندوق‌ها پول خوبی به جیب بزند.

در کنار این موارد، افراد در کنار تجهیزات خود یک تبلت هم خواهند داشت؛ این تبلت مکان فرود پکیج‌های مخصوص و محل دشمنان را نشان خواهد داد.

مطابق قانون این دسته از بازی‌ها، در Danger Zone هم با گذشت زمان، محدوده نقشه کوچک‌تر و کوچک‌تر خواهد شد. گفتنی است که این حالت را می‌توانید هم به صورت تک‌نفره و هم به صورت گروهی تجربه کنید.

Danger Zone

خبر رایگان شدن CS:GO ممکن است برای خیلی‌ها خوشحال‌کننده باشد؛ با این حال طرفداران قدیمی بازی از این حرکت راضی نیستند و اعتراض خود را با انتشار نقدهایی منفی در صفحه استیم بازی بروز داده‌اند. تنها در روز ۱۶ آذر بیش از ۱۴ هزار نقد منفی در صفحه این بازی ثبت شده است و این رقم همواره در حال افزایش است.

این اعتراض‌ها بیش‌تر از اینکه به خاطر اضافه شدن حالت بتل‌رویال باشد، به رایگان شدن بازی مربوط می‌شوند. عده زیادی ادعا می‌کنند که پول بسیار زیادی برای این بازی خرج کرده‌اند و حالا همین اثر برای تمام افراد رایگان شده است؛ بعضا در بین معتضران افرادی قرار دارند که چندین سال پیش بازی را تهیه کرده‌اند و تاکنون هزاران ساعت را پای آن گذرانده‌اند!

گروهی دیگر خواستار جوایز بیشتر شده‌اند. آن‌ها می‌گویند تنها دادن یک نشان اختصاصی کافی نیست و ولو باید جوایز بیشتری به آن‌ها بدهد. در این بین افرادی هم دیده می‌شوند که معتقدند این کار سبب هجوم هکرها و افراد متقلب می‌شود. عده زیادی هم می‌خواهند بازی را برگردانند و پول خود را پس بگیرند. سایر نقدهای منفی هم از اشکالات سیستم جدید مچ‌میکینگ گله کرده‌اند.

با وجود این موضوع، در این چند روز اخیر چیزی حدود هفت هزار نقد مثبت برای بازی ثبت شده است. همچنین تعداد بازی‌کنان آنلاین این اثر افزایش چشم‌گیری داشته است.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بازی Counter-Strike: Global Offensive رایگان شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا