اخبار کسب و کار

کارگردان Dragon Age به یوبی‌سافت ملحق شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

«مایک لیدلاو» (Mike Laidlaw)، یکی از سازندگان کلیدی مجموعه Dragon Age، به شعبه کبک یوبی‌سافت پیوست. لیدلاو این خبر را چند روز پیش در صفحه لینکدین خود اعلام کرد و گفت که در حال حاضر به عنوان کارگردان روی یک پروژه معرفی نشده کار می‌کند.

لیدلاو در ماه اکتبر امسال پس از چهارده از استودیو بایوور جدا شد؛ او پیش‌تر به عنوان نویسنده ارشد روی Jade Empire و به عنوان طراح روی Mass Effect کار کرده بود. با این حال خیلی‌ها مایک را به عنوان مغز متفکر سری Dragon Age می‌شناسند؛ اون در مقام طراح ارشد و کارگردان پروژه روی سه شماره اول Dragon Age و بسته‌های الحاقی آن کار کرده بود.

پس از ترک بایوور، لیدلاو به عنوان مشاور فعالیت خود را ادامه داد و در ساخت بازی‌هایی مثل Waylanders با تیم سازنده همکاری می‌کرد. او در حال حاضر به صورت تمام وقت در یوبی‌سافت کبک مشغول به کار است.

لیدلاور در صفحه توییتر خود گفت: «من همیشه می‌دانستم که اگر تیم و پروژه مناسبی را پیدا کنم، به ساخت بازی‌های بزرگ و AAA برمی‌گردم. در حال حاضر این اتفاق با یوبی‌سافت کبک به وقوع پیوسته و از اینکه می‌توانم بالاخره درباره این موضوع صحبت کنم، بسیار هیجان‌زده‌ام.»

او در صفحه لینکدین خود افزود: «در این چند ماهی که با این تیم همکاری کرده‌ام، واقعا از استعداد و شور و شوق افراد استودیو به وجد آمده‌ام. اگر بازی Assassin’s Creed Odyssey – که بخش عمده آن در شهر کبک ساخته شده بود – را تجربه کرده باشید، می‌دانید که با وجود این دو عامل چه کارهایی از پس این تیم برمی‌آید.»

هنوز نمی‌دانیم که لیدلاو دقیقا روی چه چیزی کار می‌کند، اما از آنجایی که یوبی‌سافت در این چند سال اخیر به بازی‌های نقش‌آفرینی علاقه خاصی پیدا کرده، جذب افرادی مثل مایک لیدلاو چندان تعجب‌برانگیز نیست. مشخصا این شرکت می‌خواهد با جذب چنین افرادی، بار نقش‌آفرینی آثار خود را بیش‌تر از قبل کند.

منبع: Gamesindustry.biz

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post کارگردان Dragon Age به یوبی‌سافت ملحق شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا