اخبار کسب و کار

تصاویر هواوی نوا ۴ در سایت TENAA رویت شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

روز گذشته، سامسونگ در چین از اولین گوشی مجهز به نمایشگر حفره‌دار یعنی گلکسی A8s پرده‌برداری کرد. اما همانطور که احتمالا می‌دانید، اولین گوشی هواوی مجهز به چنین نمایشگری در هفته آینده معرفی می‌شود و حالا اولین تصاویر و اطلاعات مختصری از هواوی نوا ۴ در سایت رگولاتوری چینی یعنی TENAA منتشر شده است.

در این تصاویر، می‌توانیم یک حفره کوچک در گوشه بخش فوقانی نمایشگر را مشاهده کنیم. علاوه بر این، در طرفین و بالای نمایشگر حاشیه‌ی کمی وجود دارد ولی حاشیه‌ی پایینی کمی ضخیم‌تر محسوب می‌شود. نکته‌ی قابل توجه مربوط به این حاشیه‌ها این است که حاشیه‌های نمایشگر هواوی نوا ۴ سفیدرنگ هستند. معمولا شرکت‌ها برای اینکه حاشیه‌های نمایشگر محسوس نباشند، از رنگ مشکی استفاده می‌کنند اما در این مورد، هواوی تصمیم گرفته توجه کاربران را نسبت به این حاشیه‌ها جلب کند.

در پنل پشتی، چینش دوربین سه‌گانه یادآور گوشی P20 پرو است. البته به جای بهره‌گیری از دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، گفته می‌شود سنسور اصلی از نوع ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود که احتمالا در کنار آن سنسور سیاه‌وسفید و دوربین تله‌فوتو تعبیه شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده در این سایت، گوشی مذکور از نمایشگر ۶.۴۱ اینچی بهره می‌برد و انرژی آن را یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. طبق اعلام هواوی، این گوشی در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) رسما معرفی می‌شود و در ابتدا فقط مختص بازار چین خواهد بود. با توجه به سابقه شرکت هواوی، می‌توانیم در اوایل سال ۲۰۱۹ انتظار عرضه این گوشی را در دیگر بازارها داشته باشیم.

منبع: Phone Arena

The post تصاویر هواوی نوا ۴ در سایت TENAA رویت شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا