اخبار کسب و کار

ارسال پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام امکان‌پذیر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

روز گذشته، اینستاگرام قابلیت پیام صوتی را معرفی کرد و گفت این قابلیت به‌زودی برای تمام کاربران این شبکه اجتماعی فعال می‌شود. سال‌ها قبل، فیسبوک این مشخصه را برای دیگر پلتفرم‌های خود مانند Messenger و واتس‌اپ ارائه کرده بود و حالا این قابلیت به بخش دایرکت اینستاگرام راه یافته است.

کاربران با نگه داشتن آیکون میکروفون به‌راحتی می‌توانند پیام صوتی موردنظر خود را ضبط کنند و این پیام برای طرف مقابل ارسال می‌شود. پیام‌های صوتی به‌صورت نامحدود در دایرکت طرف مقابل باقی می‌مانند و حداکثر طول آن‌ها ۱ دقیقه است. اگر هم حین ضبط پیام می‌خواهید آن را پاک کنید، کافی است به سمت آیکون سطل زباله سوایپ کنید تا پیام موردنظر برای طرف مقابل ارسال نشود.

در ماه‌های گذشته، اینستاگرام‌ همواره قابلیت‌های جدیدی را برای بخش دایرکت به ارمغان آورده است. در این زمینه، مهم‌ترین رقیبت اینستاگرام پلتفرم اسنپ‌چت است که بخش پیام‌رسانی آن طرفداران زیادی دارد. این مشخصه بیش از هر چیزی مورد توجه افرادی قرار می‌گیرد که علاقه‌ی زیادی به تایپ کردن ندارند یا می‌خواهند بهتر و راحت‌تر احساسات خود را بیان کنند.

همانطور که گفتیم، اینستاگرام عرضه این قابلیت را از روز گذشته برای اپلیکیشن‌های iOS و اندروید این پلتفرم آغاز کرده و به همین خاطر اگر هنوز آیکون مذکور را مشاهده نمی‌کنید، با کمی صبر، اینستاگرام شما هم واجد این مشخصه خواهد شد.

منبع: ۹To5Mac

The post ارسال پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام امکان‌پذیر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا