اخبار کسب و کار

بازی جدید سازندگان Bastion یک نقش‌آفرینی اکشن در یونان باستان است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

استودیو Supergiant Games که بیشتر به خاطر ساخت بازی‌هایی مثل Bastion، Transistor و Pyre شناخته می‌شود، از اثر جدید خود با نام Hades طی رویداد The Game Awards 2018 رونمایی کرد.

بازی Hades هم‌اکنون از طریق فروشگاه اختصاصی اپیک گیمز با قیمت ۲۰ دلار قابل‌خریداری است.

با توجه به تریلری که در مراسم معرفی بهترین بازی سال پخش شد، دنیای بازی با الهام از یونان باستان ساخته شده. با این حال، سبک خاص هنری این استودیو همچنان در جای جای بازی به چشم می‌خورد.

با توجه به توضیحات ارائه شده، Hades در سبک بازی‌های روگ‌لایک (Rogue-like) قرار دارد و بخش مبارزات آن از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. اگر با این سبک آثار آشنا باشید حتما می‌دانید که پس از هر بار کشته شدن همه چیز از ابتدا آغاز می‌شود و هر چیزی که جمع کرده باشید را از دست خواهید داد. بر این اساس، نکته‌ای که در این‌گونه بازی‌ها اهمیت پیدا می‌کند ارزش تکرار است. با توجه به این اطلاعات، Hades از خیلی جهات با ساخته قبلی استودیو یعنی Pyre تفاوت دارد.

بازی Hades هم‌اکنون از طریق فروشگاه اختصاصی اپیک گیمز با قیمت ۲۰ دلار قابل‌خریداری است. گفتنی است که این بازی هنوز به صورت کامل منتشر نشده و تنها به صورت دسترسی زودتر از موعد (Early Access) عرضه شده. قرار است در ادامه محتوای بیشتری به بازی اضافه شود.

دانلود

  • mp4

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بازی جدید سازندگان Bastion یک نقش‌آفرینی اکشن در یونان باستان است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا