اخبار کسب و کار

اولین عکس از باتری کیس جدید آیفون XS جدید منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

پریروز خبری در رابطه با باتری کیس جدید آیفون XS برای شما نوشتیم. این قاب جدید توسط watchOS 5.1.2 لو رفته بود و نشان می‌داد که اپل برای آیفون‌های جدید، یک باتری کیس جدید طراحی کرده است. با توجه به آیکنی که لو رفته بود، مشخص نبود که این باتری کیس برای کدام یک از آیفون‌های جدید ساخته شده چرا که می‌توانست از نظر محل قرارگیری دوربین، با تمام آیفون‌های جدید از XS و XS Max گرفته تا آیفون XR، سازگاری داشته باشد.

امروز اما عکسی دیگر منتشر شده که این باتری کیس را در نمای بهتری نشان می‌دهد. همچنین با توجه به اطلاعات جدیدی که به واسطه فایل نصل iOS لو رفته است، این باتری کیس در سه مدل A2070، A2071 و A2171 عرضه خواهد شد.

یک تفاوت جالب که در این باتری کیس جدید می‌بینیم، این است که از زیر دوربین تا بخش پایینی قاب، به صورت یک پارچه باتری قرار گرفته است. در دو نسل قبلی باتری کیس‌های اپل، یک باتری در مرکز قاب قرار گرفته بود و بسیاری به طراحی آن نیز خرده گرفتند. حال به نظر می‌رسد نه تنها از نظر طراحی این مشکل رفع شده بلکه اپل باتری بزرگ‌تری را هم در این قاب‌ جدید قرار داده است. نکته مثبت دیگر در طراحی این قاب این است که در لبه پایینی دیگر ضخامت نسل‌های قبلی دیده نمی‌شود.

پیدا شدن سه مدل برای این باتری کیس‌ها نیز احتمالا به این معنی است که این قاب باتری دار برای هر سه آیفون XS، XS مکس و XR عرضه خواهد شد. اگر این موضوع درست باشد، این اولین باری است که اپل برای آیفون‌های بزرگ‌تر خود نیز باتری کیس تولید می‌کند. اگر یادتان باشد، در گذشته، باتری کیس‌ها فقط برای آیفون‌های ۶، ۶S و ۷ تولید شده بود که همگی، نسخه کوچک‌تر پرچمداران اپل بوده‌اند.

یک نکته دیگر که در فایل نصب iOS پیدا شده بود، این است که اپل قصد دارد باتری کیس‌های جدید را در سال ۲۰۱۸ عرضه کند. از آنجایی که تا پایان سال ۲۰۱۸ دیگر چیزی باقی نمانده است، به نظر تا یکی دو هفته آینده شاهد عرضه این قاب‌ها خواهیم بود. این اولین باری نیست که اپل در ماه دسامبر یک محصول عرضه می‌کند. نسل اول باتری کیس‌های آیفون نیز در دسامبر سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود و هدفون‌های ایرپادز نیز در دسامبر سال ۲۰۱۶ عرضه شدند. حال می‌توانیم بگوییم دسامبر ۲۰۱۸ متعلق به باتری کیس‌های جدید است. متاسفانه هنوز خبری از قیمت این محصول در دسترس نیست اما با توجه به سیاست قیمت گذاری اپل، بعید می‌دانیم این محصول قیمت پایینی داشته باشد. شما به طور کل درباره باتری کیس‌ها چه فکر می‌کنید؟

منبع: ۹To5Mac

The post اولین عکس از باتری کیس جدید آیفون XS جدید منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا