اخبار کسب و کار

قهرمانان مارول دوباره در Ultimate Alliance 3 کنار هم می‌آیند، ولی فقط روی نینتندو سوییچ

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

روز جمعه و طی مراسم The Game Awards 2018 شرکت نینتندو از انحصاری جدید خود پرده برداشت. این اثر اکشن نقش‌‌آفرینی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order نام دارد و توسط استودیو Team Ninja ساخته می‌شود.

همانطور که از نام بازی پیداست، با تعداد زیادی از قهرمانان دنیای مارول مثل انتقام‌جویان، نگهبانان کهکشان و مردان ایکس ملاقات خواهیم کرد. با توجه به اطلاعات به دست آمده، تمامی این کاراکترها برای مبارزه و نابودی The Black Order (مبارزانی که برای تانوس می‎‌جنگد) با یکدیگر همکاری خواهند کرد و باید پیش از اینکه «سنگ‌های بی‌نهایت» به دست تانوس بیفتد، آن‌ها را پیدا کنند.

بازی توسط استودیوی تیم نینجا یعنی سازندگان بازی‌های اکشنی مثل Ninja Gaiden، Nioh و Dead or Alive ساخته می‌شود.

همانند قسمت دوم مجموعه، این اثر هم از قابلیت بازی به صورت چندنفره (co-op) پشتیبانی می‌کند.

هنوز نمی‌دانیم که این بازی برای مدتی محدود یا دائمی در انحصار کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود. با تمام این اوصاف، همین که نینتندو می‌تواند یک اثر انحصاری مرتبط با دنیای مارول را روی کنسول خود داشته باشد، خبر بسیار خوبی است و حداقل می‌تواند از نظر مالی به نفع این شرکت تمام شود.

استودیو Team Ninja که وظیفه ساخت این بازی را بر عهده دارد، به خاطر ساخت بازی‌های اکشنی مثل Ninja Gaiden، Nioh و Dead or Alive شهرت دارد.

دانلود

  • mp4

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post قهرمانان مارول دوباره در Ultimate Alliance 3 کنار هم می‌آیند، ولی فقط روی نینتندو سوییچ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا