اخبار کسب و کار

اپل گجت جدید دنبال کننده خواب کاربر را عرضه کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

سال گذشته اپل شرکت فنلانی Beddit را خریداری کرد که این شرکت در زمینه تولید گجت‌های دنبال کننده خواب، تبحر دارد. حالا اولین محصول Sleep Tracked یا دنبال کننده خواب، پس از همکاری اپل و Beddit عرضه شده است. اسم این وسیله Beddit 3.5 Sleep Monitor است و درواقع یک نوار باریک بوده که با قرار گرفتن آن در زیر ملحفه، حرکات بدن در طول خواب را ثبت کرده و به کمک آن‌ها، کیفیت خواب کاربر را اعلام می‌کند. این گجت از همین امروز با قیمت ۱۵۰ دلار از طریق وب‌سایت و فروشگاه‌های فیزیکی اپل عرضه شده است.

این وسیله تنها ضخامتی به اندازه ۲ میلی‌متر دارد و زمان خواب، میزان ضربان قلب، کیفیت تنفس، خر و پف، دما و رطوبت تخت را تشخیص می‌دهد. پیش از این نیز می‌شد به کمک انواع دستبند‌های سلامتی، کیفیت خواب را اندازه گیری کرد اما استفاده از این دستبند‌ها ملزم به این بود که هرشب این دست‌بند‌ها را به دست خود بسته باشید. اما مزیت این گجت این است که لازم نیست چیزی به خود وصل کنید و تنها با قرار گرفتن این دنبال کننده خواب در زیر ملحفه تخت‌تان، می‌توانید به تمامی این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

این گجت را همچنین می‌توانید به اپل واچ نیز متصل کنید تا گزارشی از خواب خود را روی ساعت‌تان دریافت کنید. همچنین اپلیکیشن این Sleep Tracker به شما زمان خواب‌تان را یادآوری می‌کند. در نهایت گزارش خواب شما و همچنین ضربان قلب‌تان در خواب نیز توسط این گجت با اپلیکیشن Health روی آیفون ذخیره می‌شود که اگر iOS 12 به بعد را داشته باشید، می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید.

اپل واچ سری ۴ همچنان به صورت پیش‌فرض قابلیت مشابهی برای دنبال کردن خواب کاربر ارائه نمی‌کند اما اپلیکیشن‌های جانبی مختلفی برای این منظور برای اپل واچ ساخته شده است. حتی اپلیکیشن خود شرکت Beddit نیز می‌تواند به کمک اپل واچ، کیفیت خواب شما را اندازه گیری کند. اما فعلا تا زمانی که ویژگی سنجش خواب کاربر به خود اپل واچ اضافه شود، می‌توانید از این گجت Beddit یا اپلیکیشن‌های جانبی استفاده کنید.

منبع: TheVerge

The post اپل گجت جدید دنبال کننده خواب کاربر را عرضه کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا