اخبار کسب و کار

اپل یک باتری کیس برای آیفون XS می‌سازد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شب گذشته نسخه جدید watchOS برای اپل واچ‌های اپل منتشر شد و در کنار آن، ویژگی پایش نوار قلب نیز برای اپل واچ سری ۴ عرضه شد. جدا از این خبر، به لطف فایل نصب این نسخه بتا جدید از ۵.۱.۲ watchOS، مشخص شده که اپل به دنبال توسعه یک کیس باتری‌دار برای آیفون XS است.

کیس‌های باتری‌دار اپل یا Smart Battery Case اولین بار در سال ۲۰۱۵ و برای گوشی‌های آیفون ۶ و آیفون ۶S عرضه شد. سال بعد این کیس برای آیفون ۷ نیز عرضه شد اما خبری از نسخه دیگری از این قاب برای آیفون‌های جدیدتر از آیفون ۷ نبوده است. حال به لطف آیکنی که در فایل نصب watchOS جدید وجود دارد، به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد یک باتری کیس جدید برای آیفون XS عرضه کند.

این آیکن به این جهت در watchOS وجود دارد که اپل واچ می‌تواند میزان شارژ باتری کیس‌ها را برای کاربران این قاب نشان دهد. درواقع اپل واچ می‌تواند میزان باتری گجت‌های اپلی مختلف کاربر را نشان دهد و پیش‌تر نیز طراحی آیپد پرو جدید به لطف فایل watchOS لو رفته بود.

در حال حاضر باتری کیس‌های اپل برای آیفون ۶ و ۶S و همچنین برای آیفون ۷ عرضه می‌شود. تفاوت اصلی باتری کیس آیفون XS با آیفون‌های قبلی را می‌توان در بخش پایینی آن‌ها دید که دیگر حاشیه اضافه‌تری ندارند و با حاشیه کمتر، به پورت لایتنینگ دستگاه متصل می‌شود.

همچنین بخش دوربین در باتری کیس جدید نیز با آیفون XS و آیفون X هماهنگ است و از همین جهت فکر می‌کنیم این باتری کیس متعلق به این آیفون‌ها خواهد بود. البته ماژول دوربین آیفون XS کمی بزرگ‌تر از آیفون X است و ممکن است این باتری کیس با آیفون X سازگاری نداشته باشد. همچنین اگر دقت کرده باشید، چینش قرار گیری دوربین آیفون XR و آیفون XS مکس نیز به همین شکل است اما از آنجایی که این دو گوشی عمر باتری بسیار خوبی دارند، بعید است که اپل این قاب را برای این دو گوشی توسعه داده باشد. در نهایت هنوز نمی‌دانیم این قاب چه زمانی و با چه قیمتی عرضه می‌شود اما در کل می‌تواند خبر خوبی برای کاربران آیفون XS باشد.

منبع: ۹To5Mac

The post اپل یک باتری کیس برای آیفون XS می‌سازد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا