اخبار کسب و کار

نقش‌آفرینی جدید آبسیدین به اسم The Outer Worlds رونمایی شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

استودیوی بازی‌سازی «آبسیدین» (Obsidian Entertainment)، یعنی سازندگان نقش‌آفرینی‌های بزرگی مثل Fallout: New Vegas و Pillars of Eternity، از جدیدترین ساخته‌ی خود رونمایی کرده است. ساخته جدید آبسیدین هم یک نقش‌آفرینی دیگر به اسم بازی The Outer Worlds است.

رونمایی از بازی The Outer Worlds در رویداد The Game Awards 2018 صورت گرفت. «تیم کین» (Tim Cain) و «لئونارد بویارسکی» (Leonard Boyarsky)، از خالقان مجموعه‌ی فال‌آوت، وظیفه‌ی طراحی و ساخت بازی The Outer Worlds را برعهده گرفته‌اند. این دو بازی‌ساز ساعاتی پیش روی سن مراسم حاضر شدند تا از نقش‌آفرینی جدیدشان رونمایی کنند.

بازی The Outer Worlds یک نقش‌آفرینی اول شخص است و از نظر روند، بی‌شباهت به شماره‌های جدید فال‌آوت که بتسدا می‌سازد نیست. با این حال، از استودیوی بازی‌سازی آبسیدین انتظار قصه‌گویی عجیب و غریب و پیچیده‌ای داریم؛ چیزی که در تمام ساخته‌های این استودیو دیده می‌شود.

برخلاف مجموعه‌ی فال‌آوت، بازی The Outer Worlds بیشتر سبک و سیاق فضایی دارد تا پساآخرالزمانی و گشت و گذار در سیارات مختلف، بخشی از بازی خواهد بود.

بازی The Outer Worlds

بازی قصه‌ی شخصیتی را تعریف می‌کند که میان سفر به دورترین کلونی از زمین، در سفینه‌ی فضایی از خواب بیدار می‌شود. بازی طبق گفته‌ی آبسیدین پر خواهد بود از گروه‌های مختلف (Factions) که می‌توان به انواع مختلفی رفتار کرد. شخصیت‌های مختلفی هم در دنیای بازی هستند که می‌توان با آن‌ها همراه شد. این شخصیت‌ها هم روابط، انگیزه‌ها و مراحل خودشان را دارند.

استودیوی آبسیدین در حال حاضر زیرمجوعه‌ی مایکروسافت محسوب می‌شود، ولی بازی The Outer Worlds با تهیه کنندگی شرکت Private Division ساخته می‌شود و مایکروسافت در ساخت آن دخالتی ندارد.

قرار است بازی The Outer Worlds در سال ۲۰۱۹ روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر رونمایی شود.

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر این بازی را ببینید.

دانلود

  • mp4

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post نقش‌آفرینی جدید آبسیدین به اسم The Outer Worlds رونمایی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا