اخبار کسب و کار

دقیقا چه بگویید تا حرفتان را گوش کنند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

در گذشته برخی تصور می‌کردند خوب صحبت کردن و فن بیان، فقط برای سخنرانان است یا فقط محدود به کسانی است که سخنگوی سازمانی هستند یا با کار مجری‌گری سر و کار دارند، اما باید بدانید که امروزه اصلاً‌ اینطور نیست! از آنجایی که درصد قابل توجهی از ارتباطات روزمره ما با ارتباطات کلامی همراه است پس خوب صحبت کردن بسیار مهم است و باید بدانید دقیقا چه بگویید تا حرفتان را گوش کنند.

برای یادگیری هر مهارتی باید با اصول اولیه آن آشنا باشید. فاکتورهای بسیار مهم در برقراری یک رابطه موثر چه گفتن و چگونه گفتن است.

نفوذ کلام و توانایی متقاعد کردن دیگران به شما کمک بزرگی می‌کند زیرا خیلی از موفقیت‌های ریز و درشت تحصیلی، کاری و خانوادگی به همین مهارت‌ها بستگی دارد.

حتی اگر کسی بهترین تخصص را هم داشته باشد اگر از توانایی نفوذ کلام و متقاعد کردن دیگران برخوردار نباشد در حرفه خود دچار مشکل خواهد شد زیرا مدیران کسب و کار به ارتباطات اهمیت زیادی می‌دهند.

کتاب «دقیقا چه بگویید تا حرفتان را گوش کنند، کلمات جادویی برای تاثیر و نفوذ روی دیگران» نوشته فیل جونز است که محمد مهدی ربانی آن را به فارسی ترجمه کرده است و توسط نشر نگاه نوین به بازار عرضه شده است. این کتاب در بیست و دو فصل به مهارت ها و توانایی‌های ارتباط کلامی پرداخته است.

الگوها و مهارت‌های ارتباطی ذاتی نیستند و شما می‌توانید آنها را کسب کنید با مطالعه این کتاب و به کار بردن نکات ذکر شده در آن، تفاوت بزرگ و عمیقی در سطح موفقیتتان و نتایج مورد انتظارتان در گفت‌وگوها به وجود بیاورید.

نویسنده در بخشی از این کتاب می‌گوید: «مهم‌ترین اثر زندگی‌ام وقف هنر فراموش‌‌شده‌ی ارتباطات کلامی و قدرت بیان کلمات مناسب در زمان مناسب برای رسیدن به نتایج مناسب شده است. بیش‌تر وقت‌ها، این‌که مشتری، شما را به فرد دیگری مثل شما ترجیح می‌دهد، به این توانایی‌تان بستگی دارد که دقیقا چه بگویید، چه زمانی آن را بگویید و چطور کاری کنید حرف‌تان تاثیرگذار باشد. این کتاب به شما بینشی تاکتیکی می‌دهد تا قدرت کلمات را درک کنید و ابزارهایی ارائه می‌دهد تا افراد موفقیت‌گرا بیش‌تر به آن‌چه می‌خواهند دست پیدا کنند.»

دانلود کتاب از فیدیبو

The post دقیقا چه بگویید تا حرفتان را گوش کنند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا