اخبار کسب و کار

تاریخ معرفی هواوی نوا ۴ مجهز به نمایشگر حفره‌دار مشخص شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

در هفته گذشته، هواوی تصویری از پنل جلویی گوشی هواوی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد که نشان می‌داد این گوشی از نمایشگر مشابه Infinity-O سامسونگ بهره می‌برد. اگرچه تصاویر و اطلاعات زیادی در رابطه با هواوی نوا ۴ منتشر شده، ولی در رابطه با تاریح دقیق معرفی آن نمی‌توانستیم صحبت کنیم.

حالا به لطف تصویر جدیدی که هواوی در اکانت خود در شبکه اجتماعی Weibo قرار داده، مشخص شد که این گوشی در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) رسما معرفی می‌شود.

مهم‌ترین مشخصه‌ی این گوشی، نمایشگر حفره‌دار آن است که دوربین سلفی در یک حفره در بخش فوقانی آن، تعبیه شده است. به‌لطف این طراحی، مطمئنا درصد نسبت نمایشگر به بدنه، بسیار بالا خواهد بود. در داخل بدنه، این گوشی از تراشه قدرتمند کایرین ۹۸۰ بهره می‌برد که مبتنی بر معماری ۷ نانومتری است. این تراشه، قلب تپنده‌ی گوشی‌های میت ۲۰ و آنر مجیک ۲ هم محسوب می‌شود.

تصویر رندر هواوی نوا ۴

از دیگر مشخصات احتمالی می‌توانیم به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. از آنجایی که در تصاویر منتشر شده هیچ اثری از وجود حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود، پس باید بگوییم که به احتمال زیاد این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است. از لحاظ نرم‌افزاری، این گوشی به‌صورت پیش‌فرض از اندروید پای و نسخه نهم رابط کاربری EMUI بهره می‌برد.

برای دستیابی به اطلاعات دقیق‌تر مانند قیمت و دیگر موارد، باید تا معرفی رسمی آن در تاریخ ۲۶ آذر صبر کنیم.

منبع: GizmoChina

The post تاریخ معرفی هواوی نوا ۴ مجهز به نمایشگر حفره‌دار مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا