اخبار کسب و کار

گوشه رینگ را رها کنید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

نازنین دانشور، برترین جوان کارآفرین آسیا و اقیانوسیه مهمان صد‌و‌بیست‌و‌سومین شماره هفته نامه شنبه شد. بنیانگذار و مدیرعامل استارت آپ تخفیفان در گفتگوی تفصیلی با شنبه از راه و رسم مبارزه‌اش در میدان کسب و کار صحبت کرده است.

دانشور در این گفتگو از وضعیت اشتغال و کارآفرینی زنان، سختی‌ها و تبعیض‌هایی که دختران هم نسلش با آن مواجه هستند سخن گفته و معتقد است این جایزه افتخاری برای ایران است و در این شرایط سخت اقتصادی، این عنوان می‌تواند خبری روحیه بخش برای مردم کشور باشد.

اکبرهاشمی مدیر مسئول شنبه در سرمقاله این هفته از ضرورت روایت استارت آپ‌ها گفته و معتقد است نداشتن روایت و سکوت خبری برای استارت آپ‌ها سم بوده و ساخت روایت باعث رشد سریع برندینگ خواهد شد.

رضا جمیلی نیز در یادداشت خود با عنوان «پاخور اکوسیستم استارت آپی کم است» در مورد تعامل بیزینس‌‎من‌های بخش سنتی و اکوسیستم استارت آپی صحبت می‌کند.

در صفحه اکوسیستم جهان این شماره، گزارشی از جذابیت استارت آپی تایلند و اکوسیستم دیجیتالی در حال رشد منتشر شده است. استفاده آی بی ام از بلاکچین برای اکوسیستم مواد غذایی و همکاری اینتل و دی سی یو در انکوباتور هوش مصنوعی از دیگر مطالب این صفحه است.

رزروب، تستیک و مزبار مهمانان این شماره صفحه آغاز راه شنبه هستند. مجید فتاحی و سعید شکوهی، بنیانگذاران رزروب که یک سامانه نوبت‌دهی آنلاین است، معتقدند که اگر از ابتدا اصول بیزینس را می‌دانستند موفقیت‌هایشان بیشتر بود.

در صفحات برند این شماره گزارشی از چگونگی شکل‌گیری بزرگ‌ترین پهباد دنیا، دلایل جوان ماندن و به روز بودن برند تامی هایلفیگر و همپنین تبلیغ خلاقانه شرکت حمل نقل و آثار هنری آمده است.

همچنین می‌توانید در صفحه فین تک این شماره از شنبه، گزارشی از ارزش‌گذاری در استارت آپ‌ها منتشر شده و در یادداشتی از اشتباه بودن مقایسه فین تک‌های ایرانی با نمونه‌های خارجی سخن گفته شده است.

برای خرید نسخه کاغذی شنبه به وب‌سایت این مجله (shanbemag.com) مراجعه کنید و برای دانلود نسخه pdf می‌توانید از سایت جار اقدام نمایید.

The post گوشه رینگ را رها کنید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا