اخبار کسب و کار

احتمال عرضه ایرپادز اپل با قابلیت شارژ بی‌سیم در اوایل ۲۰۱۹

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

وقتی که اپل یک سال بعد از معرفی پد شارژ ایرپاور هیچ اشاره‌ای به این وسیله نکرد، بسیاری از سایت‌ها این سوال را مطرح کردند که آیا کیس مختص شارژ بی‌سیم ایرپادز هم به سرنوشت این پد شارژ دچار می‌شود؟ به‌نظر می‌رسد چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد. مینگ چی کو، تحلیلگر محصولات اپل و کسی که به پیش‌بینی‌های درست شهرت دارد، می‌گوید مدل جدید ایرپادز با قابلیت شارژ بی‌سیم در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود. او همچنین اعلام کرده که علاوه بر این موضوع، باید انتظار تغییرات دیگری را هم داشته باشیم. از بین آن‌ها می‌توانیم به احتمال پشتیبانی از استاندارد جدید برای بلوتوث (احتمالا بلوتوث ۵)، بهره‌گیری از مدل جدید تراشه سری W و استفاده از بدنه مقاوم‌تر در برابر گرما، اشاره کنیم.

در آینده‌ی نه‌چندان دور می‌توانیم انتظار به‌روزرسانی‌های مهم‌تری برای ایرپادز داشته باشیم.

این موارد باعث می‌شود که هزینه ساخت ایرپادز افزایش پیدا کند ولی «کو» در رابطه با افزایش قیمت این هدفون‌ها هنوز اظهارنظر نکرده است. در ضمن او به پد شارژ ایرپاور که قرار بود با ایرپادز عرضه شود، اشاره‌ای نکرده است. با توجه به مشکلات فنی که در ساخت ایرپاور پدید آمده، به‌نظر می‌رسد دیگر نباید منتظر عرضه این محصول باشیم.

علاوه بر موارد ذکر شده، در آینده‌ی نه‌چندان دور می‌توانیم انتظار به‌روزرسانی‌های مهم‌تری برای ایرپادز داشته باشیم. «کو» می‌گوید در اوایل سال ۲۰۲۰، طراحی این هدفون تا حد زیادی تغییر می‌یابد که البته به جزییات این تغییرات اشاره‌ای نکرده است. پیش از این، شایعاتی مبنی بر توسعه‌ی ایرپادز ضدآب منتشر شده بود که البته در همان شایعات آمده که این محصول حداقل در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود. در هر صورت، طرفداران پروپاقرص این محصول اپل مطمئنا از چنین خبرهایی خوشحال خواهند شد.

منبع: Engadget

The post احتمال عرضه ایرپادز اپل با قابلیت شارژ بی‌سیم در اوایل ۲۰۱۹ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا