اخبار کسب و کار

گوشی تاشو مایکروسافت سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

چند ماهی از وقتی که اولین بار از گوشی تاشو مایکروسافت به نام Andromeda خبری شنیده‌ایم می‌گذرد. حالا دوباره خبری در فضای اینترنت منتشر شده که قرار است مایکروسافت ما را با معرفی این گوشی در سال ۲۰۱۹ شگفت زده کند. همچنین یک سری اطلاعات هیجان‌انگیز درباره این محصول نیز منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

از آخرین باری که مایکروسافت یک گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز معرفی کرده، چند سالی گذشته است. حالا اما دوباره سودای معرفی یک گوشی جدید در سر و این بار نیز دست پر به میدان خواهد آمد. به گفته وب‌سایت لو دهنده این اطلاعات، دستگاهی که Microsoft قرار است معرفی کند، در اصل یک تبلت تاشو خواهد بود که با تا کردن نمایشگر آن، به یک گوشی هوشمند تبدیل می‌شود. همچنین مایکروسافت قرار نیست از سیستم‌عامل قبلی خود یعنی ویندوز فون در این محصول استفاده کند. در عوض، ردموندی‌ها در نظر دارند تا تجربه کاربری کامل ویندوز را روی این محصول پیاده سازی کنند. برای اینکه ویندوز روی این تبلت بتواند تجربه کاربری مناسبی ارائه دهد، Mirosoft یک رابط کاربری ویژه برای زمانی که این تبلت را به گوشی تبدیل می‌کنید، طراحی خواهد کرد.

البته این تنها اطلاعاتی نبود که از محصولات آتی Microsoft در سال ۲۰۱۹ شنیده‌ایم. به گفته این وب‌سایت، مایکروسافت قرار است در سال ۲۰۱۹ یک نسخه جدید از کنسول بازی Xbox One را عرضه کند. همچنین یک تبلت جدید سرفیس با پردازنده AMD به جای پردازنده اینتل نیز در دستور کار مایکروسافت قرار دارد. سرفیس استودیو جدید نیز در سال آینده معرفی خواهد شد و باید انتظار باز طراحی این محصول را هم داشته باشیم. محصول هیجان انگیز بعدی اما، یک رقیب مستقیم برای آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ است. قرار است مایکروسافت یک تبلت برای رقابت با آیپد پرو اپل بسازد که از قضا تنها یک پورت USB-C برای شارژ شدن خواهد داشت و نمایشگر آن نیز گوشه‌های گرد شده خواهد داشت. شما درباره محصولات آتی مایکروسافت چه فکر می‌کنید؟ هرچه باشد این شرکت به تازگی توانسته لقب ارزشمندترین شرکت آمریکایی را از اپل برباید و از این جهت، محصولات آینده این شرکت، اهمیت دو چندان خواهند داشت.

منبع: GSMArena

The post گوشی تاشو مایکروسافت سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا