اخبار کسب و کار

تصاویر و اطلاعات دو گوشی ایسوس Zenfone Max M2 و Pro M2 لو رفت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت ایسوس در حال آماده‌سازی دو گوشی Zenfone Max M2 و Max Pro M2 بوده که این دو گوشی در چند هفته اخیر، چند باری در اخبار و شایعات نیز دیده شده‌اند. حال تصاویر بیشتر و مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی منتشر شده و اطلاعات کاملی از دو گوشی جدید ایسوس به ما می‌دهند.

این اطلاعات و تصاویر توسط وب‌سایت WinFuture منتشر شده است. اولین چیزی که در نسخه غیر Pro از این گوشی جلب توجه می‌کند، حاشیه بزرگ‌تر در لبه پایینی نمایشگر این نسخه است. علاوه بر این، اندازه بریدگی نمایشگر نیز در این دو گوشی متفاوت بوده و نسخه Pro از بریدگی کوچک‌تری بهره می‌برد. در بخش پشتی نیز گوشی Max Pro M2 از شیشه استفاده می‌کند اما Max M2 از فلز بهره می‌برد.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری نیز این دو گوشی تفاوت‌هایی دارند. پردازنده استفاده شده در گوشی Max M2 از نوع اسنپدراگن ۶۳۶ بوده و پردازنده نسخه Pro نیز، چیپست قدرتمند‌تر اسنپدراگن ۶۶۰ است. حافظه رم در مدل پایه برای هر دو گوشی ۴ گیگابایت خواهد بود و اطلاعی از مدل‌های رده بالاتر با حافظه رم بیشتر، فعلا در دسترس نیست. در بخش نمایشگر نیز هر دو گوشی از نمایشگر‌های ۶ اینچی با نسبت ۱۹.۵ به ۹ استفاده می‌کنند و رزولوشن دقیق آن‌ها نیز ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

از نظر دوربین، گوشی Pro M2 از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای دوربین دوم که وظیفه سنجش عمق میدان دارد، استفاده می‌کند. متاسفانه اطلاعی درباره دوربین‌های گوشی Max M2 در دسترس نیست.

متاسفانه مهم‌ترین ویژگی گوشی Zenfone Max M2 هنوز منتشر نشده و آن ظرفیت باتری این دستگاه است! درواقع شنیده شده که گوشی Zenfone Pro M2 از یک باتری پرظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده می‌کند. اگر این خبر درست باشد، انتظار داریم که باتری حجیم‌تری در گوشی Max M2 استفاده شود.

در هر صورت این دو گوشی در هفته‌های پیش رو معرفی خواهند شد و بالاخره به صورت کامل با آن‌ها آشنا خواهیم شد. شما درباره گوشی‌های شرکت ایسوس چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post تصاویر و اطلاعات دو گوشی ایسوس Zenfone Max M2 و Pro M2 لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا