اخبار کسب و کار

اولین بنچمارک گلکسی M10 سامسونگ منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ساعاتی قبل، نخستین بنچمارک غیر رسمی گوشی میان‌رده گلکسی M10 منتشر و سپس از سایت Geekbench حذف شد. در این بنچمارک از این گوشی تحت عنوان مدل SM-M105F یاد شده که طبق گزارش‌های منتشر شده، نام نهایی آن به احتمال زیادی گلکسی M10 خواهد بود.

طبق این بنچمارک، گوشی مذکور از تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ و ۳ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و مبتنی بر اندروید ۸.۱ اوریو است. با توجه به این مشخصات، به‌نظر می‌رسد گلکسی M10 می‌تواند توجه کاربران علاقمند به گوشی‌های پایین‌رده را جلب کند.

سری گوشی‌های گلکسی M قرار است جایگزین سری گوشی‌های گلکسی On شوند و بر اساس جدیدترین اخبار، تمام آن‌ها از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند. هدف سامسونگ از ارائه این سری گوشی‌ها، حضور بیشتر در برخی از کشورهای در حال توسعه خاورمیانه، آسیا و آفریقا است.

هدف سامسونگ از ارائه این سری گوشی‌ها، حضور بیشتر در برخی از کشورهای در حال توسعه خاورمیانه، آسیا و آفریقا است.

این سری گوشی‌ها متشکل از سه گوشی گلکسی M10 (SM-M105)، گلکسی M20 (SM-M205) و گلکسی M30 (SM-M305) خواهد بود که هرکدام از آن‌ها بخشی از بازار را هدف گرفته‌اند. مدل M10 از دو ظرفیت ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی، مدل M20 از دو ظرفیت ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و در نهایت مدل M30 از دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. هر سه گوشی، در رنگ‌های آبی و خاکستری تیره عرضه خواهند شد.

منبع: GSM Arena

The post اولین بنچمارک گلکسی M10 سامسونگ منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا