اخبار کسب و کار

مشخصات دوربین گلکسی اس۱۰ منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

یکی از مهم‌ترین گوشی‌هایی که قرار است در سال ۲۰۱۹ عرضه شود، سامسونگ گلکسی اس۱۰ است. تا همین امروز اطلاعات مختلفی از این گوشی منتشر شده و مثلا می‌دانیم که این گوشی در چهار مدل مختلف عرضه خواهد شد که هر کدام دوربین‌های متفاوتی خواهند داشت. همچنین از آن‌جایی که سال ۲۰۱۹ مصادف است با تولد ده سالگی گوشی‌های گلکسی اس، سامسونگ تدارک ویژه‌ای برای این گوشی دیده و به خصوص احتمالا از نمایشگر کاملا بدون حاشیه در این گوشی استفاده خواهد شد.

حال گزارشی از کشور کره جنوبی منتشر شده که به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم نهایی خود برای دوربین گلکسی اس۱۰ را گرفته است.

اگر خبرها را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که سامسونگ در ابتدا سه نسخه از گلکسی اس۱۰ را معرفی خواهد کرد. اولین مدل یک نسخه معمولی که نمایشگر کاملا تخت داشته و کوچک‌ترین نسخه گلکسی اس۱۰ خواهد بود. این گوشی به یک دوربین در بخش پشتی و یک دوربین در جلو مجهز خواهد شد.

مدل بعدی گلکسی اس۱۰، دارای مجموعا چهار دوربین خواهد بود که شامل دو دوربین در جلو و دو دوربین در بخش پشتی دستگاه می‌شود. مدل سوم نیز که در ابتدا بهترین مدل گلکسی اس۱۰ است، دارای مجموعا پنج دوربین خواهد بود که شامل دو دوربین سلفی و سه دوربین در بخش پشتی دستگاه می‌شود.

اما هیجان انگیزترین گوشی که سامسونگ معرفی خواهد کرد، یک نسخه رده بالا و خاص از گلکسی اس۱۰ است که در مجموع به ۶ دوربین مجهز می‌شود. این گوشی ۶.۷ اینچی، چهار دوربین در بخش پشتی و دو دوربین در بخش جلویی خواهد داشت تا از هر نظر بتوانیم آن را بهترین گوشی اندرویدی در زمان خودش بدانیم. جدا از این موارد، این نسخه خاص از شبکه ۵G نیز پشتیبانی خواهد کرد. البته قرار نیست سامسونگ از این مدل، تعداد زیادی عرضه کند چرا که کشور‌های زیادی قرار نیست پشتیبانی از شکبه ۵G را تا سال آینده اضافه کنند.

با این تفاسیر، واضح است که امسال دوربین نقش ویژه‌ای در پرچمداران سامسونگ خواهد داشت. انتظار داریم سامسونگ ویژگی‌های نرم‌افزاری جدیدی را هم با پرچمداران سری گلکسی اس۱۰ معرفی کند. این گوشی‌ها احتمالا در ماه فوریه معرفی خواهند شد و نسخه ۵G از این گوشی نیز احتمالا در ماه مارچ و یا حتی ممکن است دیرتر از این زمان معرفی شود. درواقع عرضه نسخه ۵G از گلکسی اس۱۰، به آماده شدن شبکه ۵G در کشورهای قابل عرضه مثل کره جنوبی بستگی دارد.

منبع: SamMobile

The post مشخصات دوربین گلکسی اس۱۰ منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا