اخبار کسب و کار

آیا این تصویر متعلق به گوشی هواوی با دوربین سلفی درون نمایشگر است؟

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

۱۶روز گذشته شرکت هواوی رسما اعلام کرد که به زودی یک گوشی با طراحی نمایشگر مشابه Infinity-O معرفی خواهد کرد. این یعنی به جای قراردادن بریدگی در نمایشگر گوشی، تنها یک محفظه برای دوربین سلفی در گوشه نمایشگر قرار می‌گیرد. انتظار داریم این طراحی را در نسل بعدی پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس۱۰ نیز ببینیم و قرار بود زودتر از هواوی، گوشی گلکسی A8s با چنین نمایشگری عرضه شود. اما نه تنها احتمالا هواوی گوشی با این طراحی را زودتر عرضه می‌کند، بلکه احتمالا تصویر زیر نیز متعلق به همین گوشی است.

با دقت در عکس می‌توانیم ببینیم که دوربین سلفی در بخش گوشه سمت چپ بالای نمایشگر این گوشی قرار گرفته است. همچنین هیچ ناچ یا بریدگی در نمایشگر دستگاه دیده نمی‌شود که جذابیت خاصی به بخش جلویی گوشی بخشیده است. از آن‌جایی که طراحی این گوشی نهایی نشده، این گوشی را در یک قاب محافظ بزرگ می‌بینیم. در نهایت باید صبر کنیم چرا که احتمالا در روز‌های پیش رو، عکس‌های بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.

با توجه به چهره فرد در حال استفاده از گوشی که چینی به نظر می‌رسد، می‌توان گفت وی ممکن است یکی از کارکنان هواوی باشد که دارد از این گوشی استفاده می‌کند. همچنین نکته خوشحال کننده اینجاست که جک هدفون در این گوشی نیز حضور خواهد داشت. آنطور که شنیده می‌شود، اسم این گوشی نیز احتمالا Huawei Nova 4 خواهد بود و درواقع این دستگاه از خانواده گوشی‌های نووا است. هنوز از مشخصات سخت‌افزاری این محصول، اطلاعی در دسترس نیست. زمان عرضه و قیمت محصول را هم نمی‌دانیم اما تخمین زده می‌شود که این گوشی در ماه آینده میلادی یعنی ماه دسامبر معرفی شود. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post آیا این تصویر متعلق به گوشی هواوی با دوربین سلفی درون نمایشگر است؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا