اخبار کسب و کار

توضیحات عباس اختری پیرامون اجرای بنیامین بهادری در «تب تاب»

رسانه نوا – شنیده می‌شود بنیامین بهادری به زودی اجرای برنامه تلویزیونی «تب تاب» را برعهده می‌گیرد.

به گزارش رسانه نوا، شب گذشته خبری مبنی بر حضور بنیامین بهادری به عنوان مجری در یک برنامه تلوزیونی در رسانه‌ها پیچید که در این خصوص عباس اختری یکی از تهیه کنندگان این برنامه چنین توضیح داد:برنامه «تب تاب» به دلیل ویژگی خاص و منحصر به فردی که دارد بسیار حساس است، این برنامه سورپرایزهای زیادی دارد. ما هیچ چیزی رو تایید نمی کنیم. مدیران شبکه به‌خاطر شیوه جدید و ساختار منحصر بفرد تب تاب در تعامل، دقت نظر خاصی روی اجرا و میزبانی برنامه دارند که بسیار بجا و منطقی است.

وی ادامه داد: برنامه «تب تاب» توسط مردم اجرا می‌شود و مجری اصلی مردم هستند. در این برنامه میزبان چهره های مختلفی هستیم که در قسمت های مختلف حضور پیدا می‌کنند ولی هنوز هیچ چیزی قطعی نیست و لطفا رسانه ها از گمانه زنی‌های الکی پرهیز کنند.

گفتنی است؛ برنامه «تب تاب» با دکوری کامل جدید و معلق که با حضور تماشاچیان کنترل می‌شود و با گفتگوهای که چالشی و بدون رودربایستی است، توسط یک اتاق فکر طراحی می شود و شامل همه موضوعات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و… می‌شود.

تهیه‌کنندگی این برنامه را مریم جلالی و عباس اختری بر عهده دارند و از نکات قابل توجه آن تعاملی بودن این برنامه و حضور پررنگ مخاطبان و نظرهای آنان در این برنامه است.

«تب تاب» در گروه اجتماعی شبکه سه سیما تولید خواهد شد و مجری آن هنوز انتخاب نشده است.

نوشته توضیحات عباس اختری پیرامون اجرای بنیامین بهادری در «تب تاب» اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا