اخبار کسب و کار

گوگل پیکسل ۳ لایت را در کنار پیکسل ۳ ببینید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

گوگل چندی پیش اعلام کرد که تمرکز بخش سخت‌افزار این شرکت روی عرضه گوشی‌های پرچمدار بوده و فعلا قصد ورود به دنیای گوشی‌های میان‌رده را ندارد. حالا اما عکس‌هایی از یک گوشی جدید گوگل منتشر می‌شود که درواقع پیکسل ۳ لایت نام داشته و یک نسخه میان‌رده از گوشی پرچمدار پیکسل ۳ به حساب می‌آید. این گوشی که با اسم کد Sargo شناخته می‌شود، چندی پیش برای اولین بار لو رفت و تصاویری از آن منتشر شد. همچنین علاوه بر عکس‌هایی از خود گوشی، نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی نیز منتشر شد که پیش‌تر به آن پرداختیم.

حالا امروز Sargo یا همان پیکسل ۳ لایت دوباره دیده شده و این بار این گوشی در کنار برادر پرچمدار خود یعنی پیکسل ۳ دیده می‌شود.

اگر با توجه به شباهت بی‌اندازه این دو گوشی نمی‌توانید آن‌ها را از هم تشخیص دهید، باید بگوییم گوشی سمت چپ درواقع پیکسل ۳ لایت است. حتما متوجه شده‌اید که نمایشگر این گوشی کمی بلند‌تر است. نمایشگر این دستگاه درواقع پنلی ۵.۵۶ اینچی است که از پنل ۵.۵ اینچی پیکسل ۳ بزرگ‌تر است. نسبت نمایشگر پیکسل ۳ لایت نیز ۱۸.۵ به ۹ خواهد بود در صورتی که نسبت نمایشگر پیکسل ۳، ۱۸ به ۹ است.

گوشی پیکسل ۳ لایت همچنین به پردازنده میان‌رده اسنپدراگن ۶۷۰ مجهز شده و در کنار این پردازنده ۴ گیگابایت رم وجود خواهد داشت. حافظه داخلی این گوشی نیز ۳۲ گیگابایتی است و امیدواریم که نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی و یا پشتیبانی از کارت حافظه را هم در پیکسل ۳ لایت شاهد باشیم. باتری ۲۹۱۵ میلی‌آمپری هم وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده خواهد داشت که این ظرفیت باتری، با پیکسل ۳ برابر است.

جک هدفون نیز بازگشته است!

در بخش پشتی پیکسل ۳ لایت یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت که روی کاغذ، مثل دوربین پیکسل ۳ است اما باید ببینیم آیا سنسور استفاده شده در این دوربین، با پیکسل ۳ یکی خواهد بود یا خیر. در کل با توجه به سابقه‌ای که از گوگل سراغ داریم، پیکسل ۳ لایت احتمالا لقب بهترین دوربین در یک گوشی میان‌رده را تصاحب خواهد کرد. در بخش جلویی، برخلاف دو پرچمدار پیکسل ۳، دیگر دو دوربین سلفی قرار ندارد و تنها یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که این دوربین نیز ممکن است با دوربین سلفی پیکسل ۳ یکسان باشد. ویژگی دیگر این گوشی که دو سالی در تلفن‌های هوشمند گوگل وجود ندارد، پورت هدفون است که در لبه بالایی دستگاه قرار خواهد گرفت.

مشخصا پیکسل ۳ لایت نیز به اندروید ۹ پای مجهز شده اما خبر بد این است که احتمالا این گوشی تنها در بازار کشورهای در حال توسعه عرضه خواهد شد. در مورد قیمت این گوشی نیز اطلاع درستی در دسترس نیست اما به احتمال فراوان این تلفن هوشمند به زودی معرفی خواهد شد. شما در مورد این گوشی چه فکر می‌کنید؟ آیا گوگل می‌تواند با Pixel 3 Lite در بازار گوشی‌های میان‌رده موفق باشد؟

منبع: GSMArena

The post گوگل پیکسل ۳ لایت را در کنار پیکسل ۳ ببینید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا