اخبار کسب و کار

باگ فال‌آوت ۷۶ گیمرها را نامیرا کرده است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ساخته‌های شرکت بازی‌سازی بتسدا با باگ‌ها و مشکلات بزرگ غریبه نیستند؛ طوری که به باگ‌های بتسدا عادت کرده‌ایم و کم و بیش با آن‌ها کنار آمده‌ایم. با این حال، با باگ‌ها کنار آمده‌ایم چون بازی‌های بتسدا نقش‌آفرینی‌های بزرگ تک نفره هستند، نه یک بازی آنلاین چند نفره. جدیدترین ساخته‌ی بتسدا نه تنها یک بازی آنلاین است، بلکه بیشترین و بدترین باگ‌های تاریخ این شرکت را در خودش جای داده است. باگ‌های بازی Fallout 76 در تاریخ بتسدا بی‌سابقه است.

هدف بیشتر بازی‌های ویدیویی این است که از کشته شدن شخصیت خود جلوگیری کنید، ولی یکی از بازی‌کننده‌های بازی Fallout 76 به تازگی در شبکه‌های اجتماعی از بتسدا و گیمرها درخواست کرده است تا شخصیت او را در بازی بکشند. موضوع این جاست که شخصیت او به باگ بزرگی برخورد کرده است که مانع از کشتن او می‌شود.

این گیمر در رددیت نوشته است که شخصیت او پس از رسیدن به تراز ۴۰ نامیرا شده است: «اگر با یک اتم هم مستقیما به صورت او شلیک کنید اتفاقی نمی‌افتد. به معنای واقعی کلمه هیچ راهی برای کشتن شخصیت من وجود ندارد.»

در نقطه‌ای از نقشه‌ی بازی Fallout 76 حفره‌ای وجود دارد که هر چیزی که در آن وارد شود، در لحظه کشته می‌شود. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، این بازی‌کننده‌ی فال‌آوت ۷۶ شخصیت خودش را به این نقطه برده و باز هم اتفاقی نیفتاده است.

بازی Fallout 76 پر است از باگ‌های بزرگ و عجیب؛ باگ‌هایی که نه تنها از نظر فنی مانع اجرا و بازی کردن می‌شوند، بلکه اتفاقاتی نامعمول را در بازی رقم زده‌اند.

بتسدا چند روز پیش اولین آپدیت فال‌آوت ۷۶ را عرضه کرد؛ آپدیتی که نزدیک به ۵۰ گیگابایت حجم داشت. با این حال، این آپدیت هم تغییری در وضعیت باگ‌های بازی Fallout 76 به وجود نیاورده است.

باگ‌های بازی Fallout 76

عرضه‌ی یک بازی ویدیویی بزرگ، آن هم یک بازی آنلاین، در چنین وضعیتی از یک شرکت در حد و اندازه‌ی بتسدا دور از ذهن به نظر می‌رسد. خوشبختانه نه گیمرها و نه منتقدان روی خوش به فال‌آوت ۷۶ نشان نداده‌اند و بازی وضعیت خوبی ندارد؛ طوری که یک هفته پس از عرضه‌ی بازی، شاهد کاهش قیمت آن هستیم.

منبع: یوروگیمر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post باگ فال‌آوت ۷۶ گیمرها را نامیرا کرده است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا