اخبار کسب و کار

تراشه اسنپ‌دراگون ۸۱۵۰ در تاریخ ۱۳ آذر معرفی می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

طبق جدیدترین گزارش‌ها، احتمالا گوشی موتو Z4 یکی از اولین گوشی‌های مبتنی بر اسنپ‌دراگون ۸۱۵۰ است که به‌زودی معرفی می‌شود. و حالا بر اساس خبرهای جدید، تا چند هفته دیگر از جدیدترین تراشه پرچمدار شرکت کوالکام رسما پرده‌برداری خواهد شد.

دو روز قبل، دفتر چین شرکت کوالکام اعلام کرد که در تاریخ ۴ دسامبر (۱۳ آذر) از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۱۵۰ رونمایی می‌شود. البته با توجه به بنچمارک‌های لو رفته از این تراشه، تا حد زیادی می‌توانیم به مشخصات فنی آن اشاره کنیم.

معماری اصلی این تراشه مشابه کایرین ۹۸۰ و اگزینوس ۹۸۲۰ است.

در همین رابطه باید خاطرنشان کنیم که معماری اصلی این تراشه مشابه کایرین ۹۸۰ و اگزینوس ۹۸۲۰ است زیرا هر سه آن‌ها از طراحی پردازنده مجهز به سه کلاستر بهره برده‌اند. در این تراشه کوالکام ۸ هسته قرار دارد که با توجه به وظایف و قابلیتی که دارند، در سه کلاستر مختلف تعبیه شده‌اند. یک هسته ۲.۸۴ گیگاهرتزی وظایف پردازش‌های سنگین را برعهده دارد، سه هسته با قدرت ۲.۴ گیگاهرتزی برای پردازش‌های نه‌چندان سنگین تعبیه شده و در نهایت شاهد ۴ هسته کم‌مصرف ۱.۷۸ گیگاهرتزی هستیم.

همچنین گفته می‌شود این تراشه از بخش اختصاصی هوش مصنوعی هم بهره می‌برد. اسنپ‌دراگون ۸۱۵۰ قلب تپنده‌ی بسیاری از گوشی‌های اندرویدی سال ۲۰۱۹ خواهد بود و به همین خاطر بسیار حائز اهمیت است و باید ببینیم در برابر رقبا چه حرف‌هایی برای گفتن دارد.

منبع: Phone Arena

The post تراشه اسنپ‌دراگون ۸۱۵۰ در تاریخ ۱۳ آذر معرفی می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا