اخبار کسب و کار

HTC در سال آینده هم گوشی‌های جدیدی معرفی می‌کند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

با وجود اینکه شرکت HTC در وضعیت مالی بسیار نامناسبی قرار دارد، ولی هنوز نمی‌خواهد صنعت گوشی‌های هوشمند را ترک کند. این کمپانی قبل از اتمام سال ۲۰۱۸ می‌خواهد یک مدل جدید از گوشی قدیمی خود ارائه کند و در سال ۲۰۱۹ هم عرضه گوشی‌های جدید را ادامه خواهد داد. همچنین برای تقویت وضعیت فروش گوشی‌های خود، می‌خواهد از فناوری‌های نوینی مانند هوش مصنوعی، بلاک‌چین و اینترنت ۵G هم بهره ببرد.

اما تمام این موارد برای گوشی‌های سال آینده این شرکت است. در سال جاری، شاهد عرضه مدل مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی HTC U12 Life خواهیم بود. در حال حاضر، تنها مدل مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی در بازار وجود دارد. در ضمن این گجت از کارت حافظه microSD هم پشتیبانی می‌کند که البته با بهره‌گیری از این کارت حافظه، دیگر نمی‌توان از دو سیم‌کارت استفاده کرد.

در کنار موارد ذکر شده، شرکت HTC می‌خواهد محتوای بیشتری را برای پلتفرم واقعیت افزوده و مجازی خود ارائه کند. بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه امیدوارند که با همه‌گیر شدن اینترنت ۵G، استفاده از پلتفرم‌های مربوط به این موضوع افزایش پیدا کند.

از لحاظ بلاک‌چین هم عرضه گوشی Exodus 1 از ماه آینده آغاز می‌شود.HTC امیدوار است که این گوشی مورد توجه طرفداران و فعالان بازار ارزهای مجازی قرار بگیرد و حتی برای خریدن آن هم باید مبلغ موردنظر را از طریق ارزهای مجازی پرداخت کرد.

منبع: GSM Arena

The post HTC در سال آینده هم گوشی‌های جدیدی معرفی می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا