اخبار کسب و کار

مدل رده بالای گلکسی اس۱۰ بدنه سرامیکی خواهد داشت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

سامسونگ از سال ۲۰۱۵ و با گوشی گلکسی اس۶، استفاده از بدنه‌های شیشه‌ای در پشت گوشی‌های خود را آغاز کرد. حالا به نظر می‌رسد از سال آینده، سرامیک نیز به متریال مورد استفاده سامسونگ در پرچمداران این شرکت اضافه خواهد شد. درواقع شنیده شده که مدل رده بالا از گلکسی اس۱۰ به سرامیک مجهز خواهد شد.

منظور ما از مدل رده بالا، دو نسخه ۵.۸ و ۶.۴۴ اینچی از گلکسی اس۱۰ هستند که نمایشگرهایی با خمیدگی در کناره‌ها خواهند داشت. اگر اخبار را دنبال کرده باشید، گلکسی اس۱۰ مدل سومی هم دارد که احتمالا ارزان قیمت‌تر بوده و نمایشگری کاملا تخت نیز خواهد داشت. مدل‌های سرامیکی در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهند شد اما ممکن است در آینده رنگ‌های دیگری هم به این مدل‌ها اضافه شود. یک نسخه دیگر از گلکسی اس۱۰ هم در آینده معرفی می‌شود که از نمایشگری ۶.۷ اینچی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی برخوردار بوده و از شبکه ۵G هم پشتیبانی می‌کند. این مدل در کنار سه مدل اولیه عرضه نخواهد شد اما ممکن است بدنه سرامیکی را در این مدل هم شاهد باشیم.

چندی پیش در رابطه با رنگ‌بندی گوشی‌های گلکسی اس۱۰ نیز شایعاتی منتشر شده بود. به طور کلی انتظار داریم مدل پایه که نمایشگری صاف دارد، از رنگ‌های سبز و زرد هم برخوردار شود اما مدل‌های رده بالای گلکسی اس۱۰ احتمالا این رنگ‌ها را نخواهند داشت. البته عدم وجود رنگ‌های دیگر برای مدل‌های سرامیکی به خود سرامیک بر نمی‌گردد. اگر یادتان باشد گوشی‌های سری Mi Mix شیائومی نیز در ابتدا با بدنه‌های سرامیکی سفید و مشکی عرضه شد اما حالا در نسل چهارم از این گوشی‌ها، شاهد استفاده از سرامیک‌ رنگی در پشت این سری نیز هستیم.

اما به طور کلی چرا سرامیک؟ این نوع از ماده مقاومت بسیار بالای در برابر خط و خش دارد. درخشندگی این ماده نیز بیشتر از شیشه است و به طور کلی حس لوکس‌تری در دست دارد و همین موارد کافی است تا شاهد استفاده از سرامیک در گران‌ترین نسخه‌های گلکسی اس۱۰ باشیم. همچنین این ماده با امواج نیز سازگاری دارد و امواج آنتن و حتی استفاده از شارژ وایرلس نیز با این ماده امکان پذیر است.

منبع: GSMArena

The post مدل رده بالای گلکسی اس۱۰ بدنه سرامیکی خواهد داشت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا