اخبار کسب و کار

نام احتمالی گوشی تاشو هواوی مشخص شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

طبق جدیدترین گزارش‌ها، به احتمال زیاد نخستین گوشی تاشو هواوی از برند «میت» (Mate) بهره می‌برد و در همین زمینه باید بگوییم که این شرکت، ۴ نام تجاری میت F، میت فلکس، میت فلکسی و میت Fold را ثبت کرده است.

هنوز معلوم نیست که هواوی کدام‌یک از این نام‌های تجاری را انتخاب خواهد کرد. البته از آنجایی که کمپانی‌های بزرگ همواره نام‌های تجاری متعددی را ثبت می‌کنند، شاید هیچکدام از این موارد، نام گوشی تاشو هواوی نباشد.

از آنجایی که طبق بسیاری از گزارش‌ها، گوشی تاشو سامسونگ گلکسی F نام دارد، احتمال اینکه هواوی عنوان میت F را انتخاب کند بسیار پایین است. عنوان میت Fold هم جذابیت خاصی ندارد که البته این موضوع کاملا سلیقه‌ای است.

قرار دادن این گوشی در سری گوشی‌های میت یک اقدام کاملا منطقی محسوب می‌شود. سری گوشی‌های میت بیش از سری P، بهره‌وری محور هستند با توجه به گزارش‌ها، اولین گوشی تاشو این شرکت از ویژگی‌های قابل توجهی بهره می‌برد که مطمئنا از لحاظ بهره‌وری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آن، می‌توانیم به بهره‌گیری از نمایشگر ۸ اینچی و پشتیبانی از اینترنت ۵G اشاره کنیم.

با نزدیک شدن به زمان عرضه، حجم خبرهای موثق مربوط به این گوشی رو به افزایش است. چند روز قبل هم در یک خبر جداگانه به نمایش مدل نهایی این گوشی در جمعی از نمایندگان اپراتورهای مخابراتی کره جنوبی پرداختیم.

منبع: Android Authority

The post نام احتمالی گوشی تاشو هواوی مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا