اخبار کسب و کار

اپلیکیشن Digital Wellbeing گوگل از حالت بتا خارج شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

یکی از جدیدترین ترندهای مربوط به گوشی‌های هوشمند، موضوع مدیریت زمان استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی و اعمال محدودیت بر آن‌ها است. این یکی از ترندهای مفیدی محسوب می‌شود که خوشبختانه شرکت‌های زیادی از آن استقبال کرده‌اند. در همین رابطه، باید بگوییم که اپلیکیشن Digital Wellbeing از حالت بتا خارج شده است.

پیش از این اگر می‌خواستید از این مشخصه در مثلا گوشی‌های پیکسل ۲ یا پیکسل ۳ استفاده کنید، باید در اکانت گوگل خود در بخش آزمایش نسخه بتا این اپلیکیشن ثبت‌نام می‌کردید. اما حالا که این اپلیکیشن دیگر در حالت آزمایشی قرار ندارد، نیازی به انجام این کار نیست. این اپلیکیشن در حال حاضر برای تمام گوشی‌های پیکسل و گوشی‌های پروژه اندروید وان که از جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید پای بهره می‌برند، ارائه شده است.

متاسفانه، این اپلیکیشن برای دیگر گوشی‌های مبتنی بر اندروید پای ارائه نشده اما شاید گوگل به‌زودی آن را برای گوشی‌هایی مانند وان‌پلاس و اسنشال که از نسخه نزدیک به اندروید خالص بهره می‌برند، ارائه کند. اگر از گوشی‌های پیکسل یا اندروید وان استفاده می‌کنید، برای بهره‌گیری از اپلیکیشن Digital Wellbeing کافی است در پلس استور نام آن را جستجو کنید. بعد از نصب، می‌توانید مدت زمان صرف شده برای اپلیکیشن‌های مختلف را مشاهده کنید و حتی امکان اعمال محدودیت برای زمان استفاده از آن‌ها هم امکان‌پذیر است.

منبع: GSM Arena

The post اپلیکیشن Digital Wellbeing گوگل از حالت بتا خارج شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا