اخبار کسب و کار

سامسونگ روی موفقیت گلکسی اس ۱۰ حساب ویژه‌ای باز کرده است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

مدتی قبل، سامسونگ مدل اولیه گوشی تاشو خود را نمایش داد و قرار است در اوایل سال آینده میلادی مدل نهایی آن رسما معرفی شود. همچنین قرار است از دهمین نسل از گوشی‌های گلکسی اس تحت عنوان گلکسی اس ۱۰ پرده‌برداری شود؛ گوشی هوشمندی که ظاهرا از نمایشگر بسیار کم‌حاشیه بهره می‌برد و به جای بریدگی فوقانی، دوربین سلفی در یک حفره‌ی کوچک قرار می‌گیرد.

هر دوی این موارد بسیار هیجان‌انگیز هستند ولی دلیل اصلی ارائه‌ی این نوآوری‌ها، به گزارش یکی از روزنامه‌های کره‌ای، به مشکلات بخش موبایل سامسونگ برمی‌گردد. «دی جی کوه»، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، به‌دنبال راه‌حلی برای تغییر وضعیت بخش موبایل این کمپانی است. در غیر این صورت، این قسمت از کمپانی وارد روند نزولی خود می‌شود و احتمالا «کوه» هم شغلش را از دست خواهد داد. روزنامه Korea Herald به نقل از یک منبع آگاه می‌گوید که «کوه» به خاطر ضعف گوشی‌های سامسونگ در مقایسه با دیگر رقبا تحت انتقادهای شدیدی قرار گرفته است.

مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ

طبق گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۸، بخش موبایل این کمپانی کمتر از ۲ میلیارد دلار سود عملیاتی را به ارمغان آورده است؛ این یعنی شاهد کاهش ۳۰ درصدی نسبت به سه‌ماهه قبلی و کاهش ۱۰ درصدی نسبت به عملکرد سالانه این بخش از سامسونگ هستیم. یکی دیگر از کارمندان این کمپانی می‌گوید: «سیستم تصمیم‌گیری‌های غیرقابل انعطاف مهم‌ترین مشکل بخش موبایل این شرکت است که باعث شده ایده‌ها و راه‌حل‌های نوآورانه خیلی دیر و به‌سختی عملی شوند.»

گوشی‌های سامسونگ که زمانی در بازار کشور هند حرف اول را می‌زدند، حالا مدتی است که جای خود را به گوشی‌های شیائومی داده‌اند. در کشور چین که یکی دیگر از بزرگ‌ترین بازارهای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود، سهم بازار گوشی‌های سامسونگ کمتر از یک درصد است.

امیدواریم که وضعیت سامسونگ هرچه زودتر پیدا کند، وگرنه این شرکت هم به سرنوشت نوکیا دچار می‌شود؛ شرکت بزرگی که روزی روزگاری حرف اول را در صنعت گوشی‌ها می‌زد ولی خیلی زود موقعیت خود را از دست داد.

منبع: GSM Arena

The post سامسونگ روی موفقیت گلکسی اس ۱۰ حساب ویژه‌ای باز کرده است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا